Beantwoord

Batterij Iphone 13 niet origineel?

  • 27 April 2024
  • 8 reacties
  • 126 keer bekeken

Beste,

 

Mijn vrouw heeft haar abonnement verlengd met een nieuwe Iphone 13. Die heeft ze op 26-4-2024 ontvangen.
Na een nacht niet gebruikt was de batterij leeg en Iphone gaf de volgende melding.

 

 

 

Hoe kan dit?

 

Mvg.

Steve Joffer van Rijthoven

icon

Beste antwoord door StevieJ 30 April 2024, 12:03

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik zou denk ik de boel annuleren en het toestel lekker snel terug sturen...

Reputatie 5
Badge +5

Weet je zeker dat je een nieuwe hebt gekregen en geen refurbished one? 

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou hem inderdaad ook zsm terug annuleren en terug sturen.

Reputatie 7
Badge +18

@StevieJ Het lijkt mij gewoon een defecte accu.

Je hebt omruil garantie, als je een apparaat defect ontvangt of het binnen 10 (of was het 14?) dagen kapot gaat kan je hem omruilen, je moet daarvoor de klantenservice bellen 0800-0402.

Als ze moeilijk doen bij de klantenservice over omruil en alleen willen dat hij gerepareerd wordt dan kan je de bestelling altijd nog annuleren.

Zie dit artikel:

En deze pagina: https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/

Apparaat kapot bij ontvangst

Een enkele keer komt het voor dat je apparatuur of bestelling kapot is bij de bezorging. Dat is natuurlijk heel vervelend. Bel meteen naar KPN om de apparatuur zo snel mogelijk om te ruilen. We leggen aan de telefoon uit hoe je dat kan doen.

  • 0800 0402
Reputatie 5
Badge +1

Ik zou dan toch wel willen weten of je gewoon pech hebt, of dat ze voor een nieuwe hebben laten betalen en een refurbished hebben opgestuurd.

Hoi,

 

Ik heb KPN benaderd. Volgens service medewerker hadden ze dit nog nooit meegemaakt? 

Maar ik kon het retourneren en krijg een andere toestel👍🏽 

 

Dank voor jullie reacties!

Reputatie 7
Badge +24

Hoi,

 

Ik heb KPN benaderd. Volgens service medewerker hadden ze dit nog nooit meegemaakt? 

Maar ik kon het retourneren en krijg een andere toestel👍🏽 

 

Dank voor jullie reacties!

Ik hoop voor u dat u echt een ander toestel krijgt. Niet dat het 6 weken duurt en u dan een gerepareerd toestel terug krijgt...

Reputatie 7
Badge +9

Hoi,

 

Ik heb KPN benaderd. Volgens service medewerker hadden ze dit nog nooit meegemaakt? 

Maar ik kon het retourneren en krijg een andere toestel👍🏽 

 

Dank voor jullie reacties!

Ik hoop voor u dat u echt een ander toestel krijgt. Niet dat het 6 weken duurt en u dan een gerepareerd toestel terug krijgt...

Je kan in dit soort situaties altijd maar beter het contract annuleren en opnieuw bestellen. 
Dan weet je zeker dat je goed zit.

Reageer