Vraag

Bellen buitenland lukt niet

  • 3 September 2020
  • 3 reacties
  • 285 keer bekeken

Kan niet naar buitenland bellen. Oproepblokkering uitgaande oproepen internationale roaming staat maar ik mijn wachtwoord niet. Ook nooit gebruikt. 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Petercastelijns, welkom!  Het is me nog niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is. Je noemt namelijk een wachtwoord, en die heb je van ons uit niet nodig om naar het buitenland te kunnen bellen. Probeer je vanuit Nederland naar het buitenland te bellen? Of bel je vanuit een buitenland naar datzelfde land, of een andere? Wat voor melding over een wachtwoord krijg je te zien? Vul voor de zekerheid ook je forumprofiel in, dan kunnen we eventueel meekijken.

Oproepblokkering uitgaande oproepen internationale roaming staat aan. Op de te deactiveren moet je 'n wachtwoord invullen. maar ik weet mijn wachtwoord niet. Ook nooit gebruikt

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Petercastelijns, Bedankt voor het invullen van je gegevens :blush: . Ik zie inderdaad dat ‘oproepen uitgaande internationale gesprekken, behalve Nederland’ [geblokkeerd] stond in het netwerk. Ik heb deze blokkade verwijderd. Zou je je telefoon eens helemaal uit en aan kunnen zetten? 
Je kunt binnen twee uur bellen naar welk land dan ook! Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen betekenen? 

Reageer