De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 10 February 2022
  • 453 reacties
  • 20926 keer bekeken
De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

453 reacties

Reputatie 3

Ik heb net mijn opa gebeld die heeft de zelfde als mij besteld maar dan via mediamarkt hun hebben ook vertraging maar in tegen stelling tot kpn bieden hun excusses aan met een tegoed bon van 40€ (daar zeggen ze wel waar het op staat en niet 100 vershillende verhaalen )

Wauw! Dat is ook wat mij het meeste steekt in deze situatie. Tja, vertraging kan gebeuren natuurlijk, maar er is nauwelijks communicatie vanuit KPN. Ik heb, net als veel anderen, alleen die standaard mail een paar keer gehad en niet eens op tijd. Die mail had 24 februari al gestuurd moeten worden, op zijn laatst, zodat je bij voorbaat weet wat er gaande is. Niet dat je hem als mosterd na de maaltijd nog even krijgt, nadat je via dit forum van andere gedupeerden hebt begrepen waarom die telefoon er nog niet is.

Precies zo ist 

Reputatie 7
Badge +19

Hi allen. Voor informatie over de levering van je nieuwe S22 zijn we afhankelijk van de informatie en levering van toestellen vanuit Samsung. We hebben intussen een tabel met verwachte leverdata van de Samsung S22 Ultra in het startbericht toegevoegd. 

Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail als het zover is.

Reputatie 4
Badge +2

:sleeping:

Reputatie 3

 
Dan heb je op 9 februari besteld om als één van de eerste de S22 ultra te krijgen.

En dan wordt hij geleverd vanaf 25 maart……….

Tja.

 

Reputatie 1

Er zijn mensen die deze telefoon  al hebben om hem weer te verkopen op marktplaats 

Reputatie 3
Badge

🙈

Reputatie 5
Badge +1

<screenshots e-mail>

🙈

Ja die kreeg ik net ook.....

Reputatie 3

<screenshots e-mail>

🙈

Ja die kreeg ik net ook.....

Yup heb net de zelfde verdoemde mail gehad maar laaten we hoopen dat we rond 11 12 maart een mail gaan ontvangen met wat en waneer want mijn telefoon is aant dood gaan😭

Reputatie 4
Badge +2

<screenshots e-mail>

🙈

Zelfde hier...

Reputatie 1

<screenshots e-mail>

🙈

Die kreeg ik ook. Mijn samsung note 9 is bijna dood. Batterij ongeveer 1 uur dan echt dood. Bestel op 10-feb voor 10-03 naar vakantie maar zo gezien is dan met mijn note 9 samen naar zuid frankrijk.

En bedankt kpn.

Het grootste probleem is hier de valse hoop en beloftes die steeds worden gedaan.

Ik wou overstappen naar een andere provider en heb mij toch laten verleiden met een aanbieding om bij KPN te blijven.

Bij het uiteindelijk bestellen van mijn verlenging en telefoon (S22 Ultra 512GB) ben ik specifiek voor die telefoon gegaan omdat mij beloofd was dat deze op voorraad zou zijn en deze week binnen zou krijgen.

Nadat ik gister maar eens nog een keer gebeld had omdat mijn bestel status nog steeds op ‘controleren' stond, werd mij wederom verteld dat er ruim voorraad is en deze week zou ontvangen.

Nu krijg ik zoals andere hier ook de email dat er helemaal niks op voorraad is en ik moet wachten tot God mag weten wanneer!

Ik vind het een schande dat ik onder valse beloftes erin geluisd ben door de medewerkers van KPN om alsnog bij KPN te blijven!


Al met al is het lang geleden dat de release van een nieuwe Galaxy S-telefoon zo rommelig verliep. Aan de ene kant is het te wijten aan de hoge vraag – aan de andere kant staan ook de beruchte tekorten op de chipmarkt. 

bron: https://www.galaxyclub.nl/dealtips/samsung-galaxy-s22-ultra-aanbiedingen-waar-is-hij-op-voorraad-en-leverbaar/amp/


 

Het grootste probleem is hier de valse hoop en beloftes die steeds worden gedaan.

Ik wou overstappen naar een andere provider en heb mij toch laten verleiden met een aanbieding om bij KPN te blijven.

Bij het uiteindelijk bestellen van mijn verlenging en telefoon (S22 Ultra 512GB) ben ik specifiek voor die telefoon gegaan omdat mij beloofd was dat deze op voorraad zou zijn en deze week binnen zou krijgen.

Nadat ik gister maar eens nog een keer gebeld had omdat mijn bestel status nog steeds op ‘controleren' stond, werd mij wederom verteld dat er ruim voorraad is en deze week zou ontvangen.

Nu krijg ik zoals andere hier ook de email dat er helemaal niks op voorraad is en ik moet wachten tot God mag weten wanneer!

Ik vind het een schande dat ik onder valse beloftes erin geluisd ben door de medewerkers van KPN om alsnog bij KPN te blijven!

Bestelling annuleren en toch overstappen, dan maar?

Reputatie 4
Badge +2

Er zijn mensen die deze telefoon  al hebben om hem weer te verkopen op marktplaats 

Jup, met teksten als nieuw in doos, doos ongeopend, hij is te groot etc :smirk:

Reputatie 2

Ik weet niet hoe ik aan die pre code had moeten komen, maar iedereen die zich niet tussen 1 februari en 8 februari heeft aangemeld bij samsung, kan de 50 euro cashback vergeten.

Reputatie 5
Badge +1

Ik weet niet hoe ik aan die pre code had moeten komen, maar iedereen die zich niet tussen 1 februari en 8 februari heeft aangemeld bij samsung, kan de 50 euro cashback vergeten.

Ik ben Samsung member, kreeg een melding vanuit Samsung en mij toen aangemeld.

Reputatie 7
Badge +21

Ik weet niet hoe ik aan die pre code had moeten komen, maar iedereen die zich niet tussen 1 februari en 8 februari heeft aangemeld bij samsung, kan de 50 euro cashback vergeten.

Hallo @TheFreak die code is hier al eerder gedeeld:

probeer het hiermee:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N25KXUBAFMKCZ

KPN0902RB

Succes! Registreren is mogelijk tot uiterlijk 21 april 2022

Reputatie 1

Ik heb mij naar aanleiding van de nieuwsbrief van 14 januari al aangemeld voor de nieuwe Samsung. Heb op 9 februari de mail gekregen van KPN om het toestel in pre order te zetten . Ben na de introductie van Samsung de volgende dag naar de KPN XL winkel en heb daar voor mijn vrouw en mijzelf de gewone S22 in pre order besteld.

Vanaf 21 februari al aan chatten met Samsung. het is gelukt te registreren met behulp van een medewerker van Samsung.

In de bevestiging mail van Samsung heb ik de tijd tot 9 maart de ontbrekende gegevens in te vullen, aangezien ik dan dan nog niet het toestel heb gaat mij dit nooit lukken.

Mijn Chat met Samsung staat nog steeds open en zit vanaf vrijdag 25 februari al op een antwoordt te wachten van de promotie afdeling Samsung.

Graag zou ik van één van de partijen een bevestiging krijgen dat ik mijn recht blijf houden op de Actie van de Buds en de €50.00 cashback. Ik hou KPN wel hiervoor verantwoordelijk omdat zij de verkoper van het toestel zijn.

Reputatie 2

Ik heb mij naar aanleiding van de nieuwsbrief van 14 januari al aangemeld voor de nieuwe Samsung. Heb op 9 februari de mail gekregen van KPN om het toestel in pre order te zetten . Ben na de introductie van Samsung de volgende dag naar de KPN XL winkel en heb daar voor mijn vrouw en mijzelf de gewone S22 in pre order besteld.

Vanaf 21 februari al aan chatten met Samsung. het is gelukt te registreren met behulp van een medewerker van Samsung.

In de bevestiging mail van Samsung heb ik de tijd tot 9 maart de ontbrekende gegevens in te vullen, aangezien ik dan dan nog niet het toestel heb gaat mij dit nooit lukken.

Mijn Chat met Samsung staat nog steeds open en zit vanaf vrijdag 25 februari al op een antwoordt te wachten van de promotie afdeling Samsung.

Graag zou ik van één van de partijen een bevestiging krijgen dat ik mijn recht blijf houden op de Actie van de Buds en de €50.00 cashback. Ik hou KPN wel hiervoor verantwoordelijk omdat zij de verkoper van het toestel zijn.

 

Van de cashback weet ik niet hoe het exact zit.

Maar de buds is het vereiste dat je voor 10 maart de aankoop hebt staan, als je de telefoon later krijgt is dat geen punt voor de buds. De actie loopt tot 21-04-2022. dus tot dan de tijd om je aan te melden met de juiste gegevens. 

Zojuist is de status voor mij aangepast:

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom Black is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Hebben meerdere deze melding?

Ik heb net opnieuw een mail ontvangen dat de mijne nog steeds tijdelijk niet op voorraad is (groen, 256GB). Wel lekker dan jij hem al krijgt. 

Die mail heb ik inderdaad ook gekregen maar als ik bij mijnbestelling kijkt geeft ie ook aan dat hij op voorraad is. Heb ook de green 256 GB besteld.

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Jan senior 48, welkom. 

Ik zoek graag voor je uit wat wij voor jou kunnen betekenen. Dit is wel een actie die via Samsung loopt, heb je voor mij de linkt naar de actie op de website van Samsung? Dan weet ik zeker dat we het over dezelfde actie hebben. 

Van de cashback weet ik niet hoe het exact zit.

Maar de buds is het vereiste dat je voor 10 maart de aankoop hebt staan, als je de telefoon later krijgt is dat geen punt voor de buds. De actie loopt tot 21-04-2022. dus tot dan de tijd om je aan te melden met de juiste gegevens. 

Ook lijkt het antwoord van @BenSch mij hier aannemelijk. 

Reputatie 1

Ik heb mij naar aanleiding van de nieuwsbrief van 14 januari al aangemeld voor de nieuwe Samsung. Heb op 9 februari de mail gekregen van KPN om het toestel in pre order te zetten . Ben na de introductie van Samsung de volgende dag naar de KPN XL winkel en heb daar voor mijn vrouw en mijzelf de gewone S22 in pre order besteld.

Vanaf 21 februari al aan chatten met Samsung. het is gelukt te registreren met behulp van een medewerker van Samsung.

In de bevestiging mail van Samsung heb ik de tijd tot 9 maart de ontbrekende gegevens in te vullen, aangezien ik dan dan nog niet het toestel heb gaat mij dit nooit lukken.

Mijn Chat met Samsung staat nog steeds open en zit vanaf vrijdag 25 februari al op een antwoordt te wachten van de promotie afdeling Samsung.

Graag zou ik van één van de partijen een bevestiging krijgen dat ik mijn recht blijf houden op de Actie van de Buds en de €50.00 cashback. Ik hou KPN wel hiervoor verantwoordelijk omdat zij de verkoper van het toestel zijn.

 

Van de cashback weet ik niet hoe het exact zit.

Maar de buds is het vereiste dat je voor 10 maart de aankoop hebt staan, als je de telefoon later krijgt is dat geen punt voor de buds. De actie loopt tot 21-04-2022. dus tot dan de tijd om je aan te melden met de juiste gegevens. 

Dat klopt maar je lees overal verschillende berichten en Samsung geef mij de ruimte om tot 9 maart de goede gegevens in te vullen en dan is er nog geen toestel door KPN geleverd.

IK wil graag van Samsung of KPN horen dat ik er recht op heb na die 9 maart.

Reputatie 4
Badge +1

Zojuist is de status voor mij aangepast:

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom Black is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Hebben meerdere deze melding?

Ik heb net opnieuw een mail ontvangen dat de mijne nog steeds tijdelijk niet op voorraad is (groen, 256GB). Wel lekker dan jij hem al krijgt. 

Die mail heb ik inderdaad ook gekregen maar als ik bij mijnbestelling kijkt geeft ie ook aan dat hij op voorraad is. Heb ook de green 256 GB besteld.

Heb ze nu aan de app. Is een foutje in hun systeem…….

Ja, echt waar.

Reputatie 1

Hallo @Jan senior 48, welkom. 

Ik zoek graag voor je uit wat wij voor jou kunnen betekenen. Dit is wel een actie die via Samsung loopt, heb je voor mij de linkt naar de actie op de website van Samsung? Dan weet ik zeker dat we het over dezelfde actie hebben. 

Van de cashback weet ik niet hoe het exact zit.

Maar de buds is het vereiste dat je voor 10 maart de aankoop hebt staan, als je de telefoon later krijgt is dat geen punt voor de buds. De actie loopt tot 21-04-2022. dus tot dan de tijd om je aan te melden met de juiste gegevens. 

Ook lijkt het antwoord van @BenSch mij hier aannemelijk. 

Dit heb op 9 en 17 februari ontvangen van KPN  en via de knop geregistreed bij Smsung

Pre-order nú de Samsung Galaxy S22!

 

 

Pre-order nú de Samsung Galaxy S22!

 

 

De allernieuwste Samsung smartphones zijn onthuld! Pre-order uiterlijk 24 februari 2022 jouw Samsung Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra en krijg de Galaxy Buds Pro t.w.v. 229,- cadeau én 50,- cashback! Voor welke Samsung ga jij?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoe jij je cadeaus kunt aanvragen:

Bestel jij een nieuwe Samsung Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra? Dan krijg je de Galaxy Buds Pro cadeau t.w.v. 229,-! Deze actie geldt t/m 10 maart 2022.

En bestel je jouw nieuwe Samsung smartphone met een geheugen van 256GB of hoger? Dan krijg je 50,- cashback met jouw code! Deze actie geldt t/m 24 februari 2022 en is geldig bovenop de Galaxy Buds Pro die je al cadeau krijgt.

 

 

 

 

 

Galaxy Buds Pro

 

 

Galaxy Buds Pro

 

 

Vraag via onderstaande knop jouw Galaxy Buds Pro aan en ervaar de ruimtelijke audio-technologie van Samsung.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cashback

 

 

Cashback

 

 

Pre-order jouw nieuwe Samsung Galaxy met 256GB of 512GB en krijg 50,- cashback. Gebruik je code KPN0902RB.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Haha net gebeld m.b.t een klacht. Schijnbaar is het enige wat voor de miscommunicatie en de leugens vanuit KPN helpdesk medewerkers gedaan kan worden een bosje bloemen of een bol.com kadobon van 25euro (Deden ze al moeilijk om).... lekker bezig kpn. Van op voorraad naar niet naar toch wel naar 2-3 werkdagen naar voor 9u besteld morgen binnen naar 11maart en nu naar half maart ;-; (Medewerker vond het kwalijk dat Samsung apparaten besteld na 25-2 al uitleverd aan particulieren terwijl KPN op zich laat wachten maar kon hier uiteraard niets in betekenen) Sneu dat het om te lachen is.

Reputatie 2

Ik weet niet hoe ik aan die pre code had moeten komen, maar iedereen die zich niet tussen 1 februari en 8 februari heeft aangemeld bij samsung, kan de 50 euro cashback vergeten.

Hallo @TheFreak die code is hier al eerder gedeeld:

probeer het hiermee:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N25KXUBAFMKCZ

KPN0902RB

Succes! Registreren is mogelijk tot uiterlijk 21 april 2022

Bedankt voor de info