De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 10 February 2022
  • 453 reacties
  • 20929 keer bekeken
De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties
Reputatie 7
Badge +19

De nieuwe Samsung Galaxy S22 pre-order je bij KPN vanaf 9 februari 2022! De S22 serie is er in de varianten Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra. Je kunt kiezen tussen verschillende kleuren en geheugenopslag. We vertellen je in dit topic alles over de specificaties en levering van je nieuwe Samsung Galaxy S22.

 

De Samsung S22 in Pink Gold, S22+ in Phantom Black en de S22 Ultra in Green


Specificaties Samsung Galaxy S22 toestellen


De verbeterde camera geeft episch goed beeld tijdens dag en nacht. Met een fantastisch beeldscherm en een processor die klaar is voor topprestaties. Lees hieronder alles over de nieuwe Samsung Galaxy S22 toestellen.

 

Samsung Galaxy S22

Samsung Galaxy S22+ Samsung Galaxy S22 Ultra
Camera (achterzijde) Wide (50 MP), Ultra Wide (12MP) en Tele lens 1 (10 MP) Wide (50 MP), Ultra Wide (12MP) en Tele lens 1 (10 MP) Wide (108 MP), Ultra Wide (12 MP), Tele 1 (10 MP) en Tele lens 2 (10 MP)
Camera (voorzijde) 10 MP 10 MP 40 MP
Display 6.1-inch FHD+ Flat 6.6-inch FHD+ Flat 6.8-inch QHD+ Edge 
Kleuren

Phantom White

Phantom Black

Green

Pink Gold

Phantom White

Phantom Black

Green

Pink Gold

Burgundy

Phantom White

Phantom Black

Green

Batterij 3,700 mAh 4,500 mAh 5,000 mAh
Processor Exynos 2200 4nm Exynos 2200 4nm Exynos 2200 4nm
Opslagruimte

128 GB​​

256 GB​​

128 GB​​

256 GB​​

128 GB​​

256 GB​​

512 GB​​
Geheugen

8 GB

8 GB

8 of 12 GB (bij 256 of 512 GB opslag)

S-Pen - - Standaard meegeleverd in de doos en zit in het toestel

 

 

Levering Samsung Galaxy S22


Samsung Galaxy S22 release date

Je pre-ordert de nieuwste Samsung Galaxy S22 toestellen bij KPN vanaf 9 februari 2022. De normale verkoop van de S22 Ultra begint op vrijdag 25 februari. Voor de S22 en de S22+ begint dat op vrijdag 11 maart 2022.

De levering van de toestellen begint op dezelfde dagen. Dat betekent dat de S22 Ultra vanaf 25 februari verstuurd wordt, en de S22 en S22+ vanaf 11 maart. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Uitlevering in partijen

Voor de levering van de nieuwe Samsung Galaxy S22 zijn wij afhankelijk van Samsung. Samsung stuurt ons de toestellen in partijen toe. We ontvangen dus niet alle S22 toestellen in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde Samsung S22 ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. 

We houden je op de hoogte

Zo gauw je hebt besteld, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe S22 te leveren. Als de levering langer duurt dan verwacht, krijg je van ons apart bericht hierover via e-mail. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail als het zover is.

Wil je in de tussentijd graag weten wanneer je mogelijk jouw toestel kunt verwachten? Check dan het overzicht met levertijden hierboven. Wij zullen dit schema dagelijks updaten zodat deze actueel blijft.
 

Levertijden Samsung Galaxy S22 varianten

Toestel Verwachte levertijd

Samsung Galaxy S22 128 GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 128GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 128GB Pink Gold

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 128GB Phantom White

week 15

Samsung Galaxy S22 256GB Phantom Black

week 16

Samsung Galaxy S22 256GB Green

week 15

Samsung Galaxy S22 256GB Pink Gold

beschikbaar

 

 

Levertijden Samsung Galaxy S22+ varianten

Toestel Verwachte levertijd

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Pink Gold

beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Phantom White week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Pink Gold

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Phantom White

week 15

 

Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra varianten

Toestel Verwachte levertijd
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Phantom White week 15
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Phantom White Begin/medio april
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Phantom White beschikbaar

 

Let op: Het overzicht hierboven laat alleen zien in welke week wij een nieuwe levering vanuit Samsung verwachten. Je kunt jouw Samsung Galaxy S22 op z'n vroegst de week na de volgende levering verwachten, maar dit kan ook later zijn. Wij weten niet hoeveel voorraad wij krijgen en kunnen ook niet zien of jouw S22 bij de volgende levering zit. Houd daarvoor Mijn Bestelling in de gaten.

 

Veelgestelde vragen

 

Wat is de releasedatum van de Samsung Galaxy S22?

De presentatie van de de nieuwe Samsung Galaxy S22 was op 9 februari 2022. Wil jij de nieuwste S22 als eerste in huis hebben? Pre-order hem dan nu in onze shop. Want, als eerste besteld = als eerste in huis!


Waar kan ik de Samsung Galaxy S22 bestellen?

De Samsung Galaxy S22 pre-order je nu gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop.


Wat is de prijs van de Samsung Galaxy S22?

De Samsung Galaxy S22 bestel je voor de beste prijs bij KPN. Stel jouw abonnement zelf samen en bestel jouw ideale S22 met abonnement in onze shop of in de verlengshop. Hier vind je ook alle prijzen van de verschillende S22 toestellen.


Bij welk toestel krijg ik de S-Pen?

De Samsung S-pen wordt standaard geleverd bij de Samsung Galaxy S22 Ultra. 

 

Waarom krijg ik geen lichtnetadapter en oordopjes bij mijn S22?

Samsung levert iedere S22 zonder lichtnetadapter (de stekker in het stopcontact) en oordopjes, omdat deze vaak ongebruikt in een la belanden. Dat zorgt voor minder elektronisch afval (e-waste). Ook kan Samsung hierdoor kleinere verpakkingen gebruiken en dat zorgt weer voor minder CO₂ uitstoot.

 

Je ontvangt wel de USB C-kabel om jouw nieuwe Samsung mee op te laden, bijvoorbeeld via je laptop of de adapter van je vorige toestel. Je kunt natuurlijk ook gewoon bij ons een adapter of ander accessoire bestellen.


Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Samsung ontvangen. In het overzicht hierboven vind je een geschatte levertijd. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.


Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Nee, je kan je bestelling helaas niet aanpassen nadat je deze hebt geplaatst. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800-0402.

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan in de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!


Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!


Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de nieuwe S22 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

 

Laatste update: 13-4-2022


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

453 reacties

Reputatie 3

Ik heb net mijn opa gebeld die heeft de zelfde als mij besteld maar dan via mediamarkt hun hebben ook vertraging maar in tegen stelling tot kpn bieden hun excusses aan met een tegoed bon van 40€ (daar zeggen ze wel waar het op staat en niet 100 vershillende verhaalen )

Wauw! Dat is ook wat mij het meeste steekt in deze situatie. Tja, vertraging kan gebeuren natuurlijk, maar er is nauwelijks communicatie vanuit KPN. Ik heb, net als veel anderen, alleen die standaard mail een paar keer gehad en niet eens op tijd. Die mail had 24 februari al gestuurd moeten worden, op zijn laatst, zodat je bij voorbaat weet wat er gaande is. Niet dat je hem als mosterd na de maaltijd nog even krijgt, nadat je via dit forum van andere gedupeerden hebt begrepen waarom die telefoon er nog niet is.

Precies zo ist 

Reputatie 7
Badge +19

Hi allen. Voor informatie over de levering van je nieuwe S22 zijn we afhankelijk van de informatie en levering van toestellen vanuit Samsung. We hebben intussen een tabel met verwachte leverdata van de Samsung S22 Ultra in het startbericht toegevoegd. 

Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail als het zover is.

Reputatie 4
Badge +2

:sleeping:

Reputatie 3

 
Dan heb je op 9 februari besteld om als één van de eerste de S22 ultra te krijgen.

En dan wordt hij geleverd vanaf 25 maart……….

Tja.

 

Reputatie 1

Er zijn mensen die deze telefoon  al hebben om hem weer te verkopen op marktplaats 

Reputatie 3
Badge

🙈

Reputatie 5
Badge +1

<screenshots e-mail>

🙈

Ja die kreeg ik net ook.....

Reputatie 3

<screenshots e-mail>

🙈

Ja die kreeg ik net ook.....

Yup heb net de zelfde verdoemde mail gehad maar laaten we hoopen dat we rond 11 12 maart een mail gaan ontvangen met wat en waneer want mijn telefoon is aant dood gaan😭

Reputatie 4
Badge +2

<screenshots e-mail>

🙈

Zelfde hier...

Reputatie 1

<screenshots e-mail>

🙈

Die kreeg ik ook. Mijn samsung note 9 is bijna dood. Batterij ongeveer 1 uur dan echt dood. Bestel op 10-feb voor 10-03 naar vakantie maar zo gezien is dan met mijn note 9 samen naar zuid frankrijk.

En bedankt kpn.

Het grootste probleem is hier de valse hoop en beloftes die steeds worden gedaan.

Ik wou overstappen naar een andere provider en heb mij toch laten verleiden met een aanbieding om bij KPN te blijven.

Bij het uiteindelijk bestellen van mijn verlenging en telefoon (S22 Ultra 512GB) ben ik specifiek voor die telefoon gegaan omdat mij beloofd was dat deze op voorraad zou zijn en deze week binnen zou krijgen.

Nadat ik gister maar eens nog een keer gebeld had omdat mijn bestel status nog steeds op ‘controleren' stond, werd mij wederom verteld dat er ruim voorraad is en deze week zou ontvangen.

Nu krijg ik zoals andere hier ook de email dat er helemaal niks op voorraad is en ik moet wachten tot God mag weten wanneer!

Ik vind het een schande dat ik onder valse beloftes erin geluisd ben door de medewerkers van KPN om alsnog bij KPN te blijven!


Al met al is het lang geleden dat de release van een nieuwe Galaxy S-telefoon zo rommelig verliep. Aan de ene kant is het te wijten aan de hoge vraag – aan de andere kant staan ook de beruchte tekorten op de chipmarkt. 

bron: https://www.galaxyclub.nl/dealtips/samsung-galaxy-s22-ultra-aanbiedingen-waar-is-hij-op-voorraad-en-leverbaar/amp/


 

Het grootste probleem is hier de valse hoop en beloftes die steeds worden gedaan.

Ik wou overstappen naar een andere provider en heb mij toch laten verleiden met een aanbieding om bij KPN te blijven.

Bij het uiteindelijk bestellen van mijn verlenging en telefoon (S22 Ultra 512GB) ben ik specifiek voor die telefoon gegaan omdat mij beloofd was dat deze op voorraad zou zijn en deze week binnen zou krijgen.

Nadat ik gister maar eens nog een keer gebeld had omdat mijn bestel status nog steeds op ‘controleren' stond, werd mij wederom verteld dat er ruim voorraad is en deze week zou ontvangen.

Nu krijg ik zoals andere hier ook de email dat er helemaal niks op voorraad is en ik moet wachten tot God mag weten wanneer!

Ik vind het een schande dat ik onder valse beloftes erin geluisd ben door de medewerkers van KPN om alsnog bij KPN te blijven!

Bestelling annuleren en toch overstappen, dan maar?

Reputatie 4
Badge +2

Er zijn mensen die deze telefoon  al hebben om hem weer te verkopen op marktplaats 

Jup, met teksten als nieuw in doos, doos ongeopend, hij is te groot etc :smirk:

Reputatie 2

Ik weet niet hoe ik aan die pre code had moeten komen, maar iedereen die zich niet tussen 1 februari en 8 februari heeft aangemeld bij samsung, kan de 50 euro cashback vergeten.

Reputatie 5
Badge +1

Ik weet niet hoe ik aan die pre code had moeten komen, maar iedereen die zich niet tussen 1 februari en 8 februari heeft aangemeld bij samsung, kan de 50 euro cashback vergeten.

Ik ben Samsung member, kreeg een melding vanuit Samsung en mij toen aangemeld.

Reputatie 7
Badge +21

Ik weet niet hoe ik aan die pre code had moeten komen, maar iedereen die zich niet tussen 1 februari en 8 februari heeft aangemeld bij samsung, kan de 50 euro cashback vergeten.

Hallo @TheFreak die code is hier al eerder gedeeld:

probeer het hiermee:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N25KXUBAFMKCZ

KPN0902RB

Succes! Registreren is mogelijk tot uiterlijk 21 april 2022

Reputatie 1

Ik heb mij naar aanleiding van de nieuwsbrief van 14 januari al aangemeld voor de nieuwe Samsung. Heb op 9 februari de mail gekregen van KPN om het toestel in pre order te zetten . Ben na de introductie van Samsung de volgende dag naar de KPN XL winkel en heb daar voor mijn vrouw en mijzelf de gewone S22 in pre order besteld.

Vanaf 21 februari al aan chatten met Samsung. het is gelukt te registreren met behulp van een medewerker van Samsung.

In de bevestiging mail van Samsung heb ik de tijd tot 9 maart de ontbrekende gegevens in te vullen, aangezien ik dan dan nog niet het toestel heb gaat mij dit nooit lukken.

Mijn Chat met Samsung staat nog steeds open en zit vanaf vrijdag 25 februari al op een antwoordt te wachten van de promotie afdeling Samsung.

Graag zou ik van één van de partijen een bevestiging krijgen dat ik mijn recht blijf houden op de Actie van de Buds en de €50.00 cashback. Ik hou KPN wel hiervoor verantwoordelijk omdat zij de verkoper van het toestel zijn.

Reputatie 2

Ik heb mij naar aanleiding van de nieuwsbrief van 14 januari al aangemeld voor de nieuwe Samsung. Heb op 9 februari de mail gekregen van KPN om het toestel in pre order te zetten . Ben na de introductie van Samsung de volgende dag naar de KPN XL winkel en heb daar voor mijn vrouw en mijzelf de gewone S22 in pre order besteld.

Vanaf 21 februari al aan chatten met Samsung. het is gelukt te registreren met behulp van een medewerker van Samsung.

In de bevestiging mail van Samsung heb ik de tijd tot 9 maart de ontbrekende gegevens in te vullen, aangezien ik dan dan nog niet het toestel heb gaat mij dit nooit lukken.

Mijn Chat met Samsung staat nog steeds open en zit vanaf vrijdag 25 februari al op een antwoordt te wachten van de promotie afdeling Samsung.

Graag zou ik van één van de partijen een bevestiging krijgen dat ik mijn recht blijf houden op de Actie van de Buds en de €50.00 cashback. Ik hou KPN wel hiervoor verantwoordelijk omdat zij de verkoper van het toestel zijn.

 

Van de cashback weet ik niet hoe het exact zit.

Maar de buds is het vereiste dat je voor 10 maart de aankoop hebt staan, als je de telefoon later krijgt is dat geen punt voor de buds. De actie loopt tot 21-04-2022. dus tot dan de tijd om je aan te melden met de juiste gegevens. 

Zojuist is de status voor mij aangepast:

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom Black is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Hebben meerdere deze melding?

Ik heb net opnieuw een mail ontvangen dat de mijne nog steeds tijdelijk niet op voorraad is (groen, 256GB). Wel lekker dan jij hem al krijgt. 

Die mail heb ik inderdaad ook gekregen maar als ik bij mijnbestelling kijkt geeft ie ook aan dat hij op voorraad is. Heb ook de green 256 GB besteld.

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Jan senior 48, welkom. 

Ik zoek graag voor je uit wat wij voor jou kunnen betekenen. Dit is wel een actie die via Samsung loopt, heb je voor mij de linkt naar de actie op de website van Samsung? Dan weet ik zeker dat we het over dezelfde actie hebben. 

Van de cashback weet ik niet hoe het exact zit.

Maar de buds is het vereiste dat je voor 10 maart de aankoop hebt staan, als je de telefoon later krijgt is dat geen punt voor de buds. De actie loopt tot 21-04-2022. dus tot dan de tijd om je aan te melden met de juiste gegevens. 

Ook lijkt het antwoord van @BenSch mij hier aannemelijk. 

Reputatie 1

Ik heb mij naar aanleiding van de nieuwsbrief van 14 januari al aangemeld voor de nieuwe Samsung. Heb op 9 februari de mail gekregen van KPN om het toestel in pre order te zetten . Ben na de introductie van Samsung de volgende dag naar de KPN XL winkel en heb daar voor mijn vrouw en mijzelf de gewone S22 in pre order besteld.

Vanaf 21 februari al aan chatten met Samsung. het is gelukt te registreren met behulp van een medewerker van Samsung.

In de bevestiging mail van Samsung heb ik de tijd tot 9 maart de ontbrekende gegevens in te vullen, aangezien ik dan dan nog niet het toestel heb gaat mij dit nooit lukken.

Mijn Chat met Samsung staat nog steeds open en zit vanaf vrijdag 25 februari al op een antwoordt te wachten van de promotie afdeling Samsung.

Graag zou ik van één van de partijen een bevestiging krijgen dat ik mijn recht blijf houden op de Actie van de Buds en de €50.00 cashback. Ik hou KPN wel hiervoor verantwoordelijk omdat zij de verkoper van het toestel zijn.

 

Van de cashback weet ik niet hoe het exact zit.

Maar de buds is het vereiste dat je voor 10 maart de aankoop hebt staan, als je de telefoon later krijgt is dat geen punt voor de buds. De actie loopt tot 21-04-2022. dus tot dan de tijd om je aan te melden met de juiste gegevens. 

Dat klopt maar je lees overal verschillende berichten en Samsung geef mij de ruimte om tot 9 maart de goede gegevens in te vullen en dan is er nog geen toestel door KPN geleverd.

IK wil graag van Samsung of KPN horen dat ik er recht op heb na die 9 maart.

Reputatie 4
Badge +1

Zojuist is de status voor mij aangepast:

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom Black is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Hebben meerdere deze melding?

Ik heb net opnieuw een mail ontvangen dat de mijne nog steeds tijdelijk niet op voorraad is (groen, 256GB). Wel lekker dan jij hem al krijgt. 

Die mail heb ik inderdaad ook gekregen maar als ik bij mijnbestelling kijkt geeft ie ook aan dat hij op voorraad is. Heb ook de green 256 GB besteld.

Heb ze nu aan de app. Is een foutje in hun systeem…….

Ja, echt waar.

Reputatie 1

Hallo @Jan senior 48, welkom. 

Ik zoek graag voor je uit wat wij voor jou kunnen betekenen. Dit is wel een actie die via Samsung loopt, heb je voor mij de linkt naar de actie op de website van Samsung? Dan weet ik zeker dat we het over dezelfde actie hebben. 

Van de cashback weet ik niet hoe het exact zit.

Maar de buds is het vereiste dat je voor 10 maart de aankoop hebt staan, als je de telefoon later krijgt is dat geen punt voor de buds. De actie loopt tot 21-04-2022. dus tot dan de tijd om je aan te melden met de juiste gegevens. 

Ook lijkt het antwoord van @BenSch mij hier aannemelijk. 

Dit heb op 9 en 17 februari ontvangen van KPN  en via de knop geregistreed bij Smsung

Pre-order nú de Samsung Galaxy S22!

 

 

Pre-order nú de Samsung Galaxy S22!

 

 

De allernieuwste Samsung smartphones zijn onthuld! Pre-order uiterlijk 24 februari 2022 jouw Samsung Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra en krijg de Galaxy Buds Pro t.w.v. 229,- cadeau én 50,- cashback! Voor welke Samsung ga jij?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoe jij je cadeaus kunt aanvragen:

Bestel jij een nieuwe Samsung Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra? Dan krijg je de Galaxy Buds Pro cadeau t.w.v. 229,-! Deze actie geldt t/m 10 maart 2022.

En bestel je jouw nieuwe Samsung smartphone met een geheugen van 256GB of hoger? Dan krijg je 50,- cashback met jouw code! Deze actie geldt t/m 24 februari 2022 en is geldig bovenop de Galaxy Buds Pro die je al cadeau krijgt.

 

 

 

 

 

Galaxy Buds Pro

 

 

Galaxy Buds Pro

 

 

Vraag via onderstaande knop jouw Galaxy Buds Pro aan en ervaar de ruimtelijke audio-technologie van Samsung.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cashback

 

 

Cashback

 

 

Pre-order jouw nieuwe Samsung Galaxy met 256GB of 512GB en krijg 50,- cashback. Gebruik je code KPN0902RB.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Haha net gebeld m.b.t een klacht. Schijnbaar is het enige wat voor de miscommunicatie en de leugens vanuit KPN helpdesk medewerkers gedaan kan worden een bosje bloemen of een bol.com kadobon van 25euro (Deden ze al moeilijk om).... lekker bezig kpn. Van op voorraad naar niet naar toch wel naar 2-3 werkdagen naar voor 9u besteld morgen binnen naar 11maart en nu naar half maart ;-; (Medewerker vond het kwalijk dat Samsung apparaten besteld na 25-2 al uitleverd aan particulieren terwijl KPN op zich laat wachten maar kon hier uiteraard niets in betekenen) Sneu dat het om te lachen is.

Reputatie 2

Ik weet niet hoe ik aan die pre code had moeten komen, maar iedereen die zich niet tussen 1 februari en 8 februari heeft aangemeld bij samsung, kan de 50 euro cashback vergeten.

Hallo @TheFreak die code is hier al eerder gedeeld:

probeer het hiermee:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N25KXUBAFMKCZ

KPN0902RB

Succes! Registreren is mogelijk tot uiterlijk 21 april 2022

Bedankt voor de info