De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 10 February 2022
  • 453 reacties
  • 20926 keer bekeken
De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

453 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Oh for f*cks sake

Reputatie 2

Goedemorgen, 

het was mij nog niet opgevallen, dus ik weet niet of dat nieuw is toegevoegd?

maar er staat nu een tabelletje met verwachte leverdatum per model, alleen staan er geen data in. 

dus, is dat nieuw, en staan de data er nog niet in? of zijn er gewoon bij kpn geen verwachte data bekend?

Reputatie 4
Badge +2

Dit haal ik net bij de website  eraf. Gisteren stond er nog 2-3 werkdagen, nu staat er bij de 512GB modellen 11 maart. Bij andere staat er nu 18 maart.

In dit topic zie ik inderdaad bij de OP nu een lege tabel.

Genieten

Reputatie 5
Badge +1

 

Dit haal ik net bij de website  eraf. Gisteren stond er nog 2-3 werkdagen, nu staat er bij de 512GB modellen 11 maart. Bij andere staat er nu 18 maart.

In dit topic zie ik inderdaad bij de OP nu een lege tabel.

Genieten

 

 

 

Afgelopen dagen stond er 2 a 3 werkdagen levertijd. 

Gister stond er voor 21 uur besteld is morgen in huis.

Gister avond waren de pagina's opeens offline.

Nu staan er data's.

Reputatie 4
Badge +2

Klopt. Ik hou het niet meer bij, zo vaak is het veranderd. Maar goed, 11 maart dus voor de 512GB. Een datum die anderen al eerder wisten dan de bedrijven zelf :clown:

Reputatie 4
Badge +1

Om gek van te worden dit.

Van levering op 25 februari, naar levering binnen 24 uur, vervolgens binnen 2 a 3 dagen, om nu uiteindelijk een levering op 11 maart te hebben?

Of is dit weer "vanaf" 11 maart en kunnen we dan de telefoons dus ook op 18 maart en later verwachten?

En hoe zit het met de €50 cashback-datum? Hadden we in moeten dienen uiterlijk eind februari of zo??

Reputatie 5
Badge +1

Dit was gisteren 

Reputatie 1

Dus als ik de aangepaste openingspost nu goed begrijp zijn de uitleveringen van de S22 ultra wel degelijk begonnen op 25 februari. Mensen met een pre-order hebben nog niets gekregen dus veel telefoons heeft KPN waarschijnlijk niet gekregen. KPN geeft ook aan dat ze niet precies weten welke telefoons en hoeveel ze ontvangen van Samsung. De levertijd in de openingspost is bij alle telefoons leeg maar op de website staat 11 maart. Hoe kunnen ze nu een datum van 11 maart opgeven terwijl ze eerst zeggen dat ze niet weten wat ze geleverd krijgen van Samsung.

En het blijft vaag want er staat dat je je telefoon op zijn vroegst een week na de volgende levering kan verwachten maar het kan ook langer duren.

Dus uiteindelijk mag je blij zijn als de telefoon deze maand nog komt.

Reputatie 4
Badge +1

Dus als ik de aangepaste openingspost nu goed begrijp zijn de uitleveringen van de S22 ultra wel degelijk begonnen op 25 februari. Mensen met een pre-order hebben nog niets gekregen dus veel telefoons heeft KPN waarschijnlijk niet gekregen. KPN geeft ook aan dat ze niet precies weten welke telefoons en hoeveel ze ontvangen van Samsung. De levertijd in de openingspost is bij alle telefoons leeg maar op de website staat 11 maart. Hoe kunnen ze nu een datum van 11 maart opgeven terwijl ze eerst zeggen dat ze niet weten wat ze geleverd krijgen van Samsung.

En het blijft vaag want er staat dat je je telefoon op zijn vroegst een week na de volgende levering kan verwachten maar het kan ook langer duren.

Dus uiteindelijk mag je blij zijn als de telefoon deze maand nog komt.

Je wordt omringd in nevelen, da's al zo vanaf de release. Maar ik heb niet het idee dat er al mensen rondlopen met een Ultra die het toestel via KPN in de pre-order hebben besteld.

Op dit moment haak ik zelf ook af, want 100 mensen die werken bij KPN zeggen 100 verschillende dingen. Mensen die (zie screenshots hierboven) beloftes hebben gekregen dat toestellen deze week worden uitgeleverd? Koester je verwachtingen, want je kan alleen maar teleurgesteld worden. Ik geloof het pas, als ik het toestel in mijn handen heb.

Zou wel fijn zijn dat ALS er mensen op dit forum een bericht krijgen van uitlevering of als ze toestel hebben ontvangen, het even op dit forum laten weten. 

Reputatie 7
Badge +17

Jullie zijn allemaal heel scherp! Ik heb vanochtend inderdaad een tabel aan het startbericht toegevoegd. Zonder informatie over de verwachte levertijd, helaas, want die had ik nog niet. Maar nu wel, dus ik heb de tabel gelijk aangevuld!

Let op: Het overzicht hieronder laat alleen zien in welke week wij een nieuwe levering vanuit Samsung verwachten. Je kunt jouw Samsung Galaxy S22 op z'n vroegst de week na de volgende levering verwachten, maar dit kan ook later zijn. Wij weten niet hoeveel voorraad wij krijgen en kunnen ook niet zien of jouw S22 bij de volgende levering zit. Houd daarvoor Mijn Bestelling in de gaten.

Voor de oplettende lezer: de informatie in de tabel komt overeen met de informatie die op de website staat. Nog even geduld dus. :blush:

Op dit moment haak ik zelf ook af, want 100 mensen die werken bij KPN zeggen 100 verschillende dingen. Mensen die (zie screenshots hierboven) beloftes hebben gekregen dat toestellen deze week worden uitgeleverd? Koester je verwachtingen, want je kan alleen maar teleurgesteld worden. Ik geloof het pas, als ik het toestel in mijn handen heb.

Nou dat. Ik had mijn S22 Ultra eerst bij Mediamarkt besteld maar dan kon ik nog 3 weken na releasedatum wachten. Maandag ochtend heb ik KPN gebeld met de vraag of de gemeldde “Voor 21:00 besteld is morgen in huis” klopte, of er inderdaad voorraad is. “Ja er is voldoende voorraad”. Inmiddels staat er 18 maart op de website maar toen ik net belde was het antwoord nog steeds “is op voorraad, komt er aan”.

De order bij Mediamarkt (waar toestel meer dan €100 goedkoper was) heb ik gecancelled vanwege de belofte dat het op voorraad was en volgende dag in huis. Dus zolang ik geen Track&Trace heb ga ik elke dag bellen.

Reputatie 5
Badge +1

Bij die van mij staat 25 maart, krijg m dus pas in April.

Ik ga ff een potje schelden

Reputatie 4
Badge +2

Het is dat het 512GB model hier een slordige 300 euro goedkoper is, dan dat je deze los zou kopen bij Damnsung zelf

Reputatie 4
Badge +1

Op dit moment haak ik zelf ook af, want 100 mensen die werken bij KPN zeggen 100 verschillende dingen. Mensen die (zie screenshots hierboven) beloftes hebben gekregen dat toestellen deze week worden uitgeleverd? Koester je verwachtingen, want je kan alleen maar teleurgesteld worden. Ik geloof het pas, als ik het toestel in mijn handen heb.

Nou dat. Ik had mijn S22 Ultra eerst bij Mediamarkt besteld maar dan kon ik nog 3 weken na releasedatum wachten. Maandag ochtend heb ik KPN gebeld met de vraag of de gemeldde “Voor 21:00 besteld is morgen in huis” klopte, of er inderdaad voorraad is. “Ja er is voldoende voorraad”. Inmiddels staat er 18 maart op de website maar toen ik net belde was het antwoord nog steeds “is op voorraad, komt er aan”.

De order bij Mediamarkt (waar toestel meer dan €100 goedkoper was) heb ik gecancelled vanwege de belofte dat het op voorraad was en volgende dag in huis. Dus zolang ik geen Track&Trace heb ga ik elke dag bellen.

Denk dat je er verstandiger aan had gedaan de order bij Mediamarkt aan te houden. :sunglasses:

Reputatie 5
Badge +1

Op dit moment haak ik zelf ook af, want 100 mensen die werken bij KPN zeggen 100 verschillende dingen. Mensen die (zie screenshots hierboven) beloftes hebben gekregen dat toestellen deze week worden uitgeleverd? Koester je verwachtingen, want je kan alleen maar teleurgesteld worden. Ik geloof het pas, als ik het toestel in mijn handen heb.

Nou dat. Ik had mijn S22 Ultra eerst bij Mediamarkt besteld maar dan kon ik nog 3 weken na releasedatum wachten. Maandag ochtend heb ik KPN gebeld met de vraag of de gemeldde “Voor 21:00 besteld is morgen in huis” klopte, of er inderdaad voorraad is. “Ja er is voldoende voorraad”. Inmiddels staat er 18 maart op de website maar toen ik net belde was het antwoord nog steeds “is op voorraad, komt er aan”.

De order bij Mediamarkt (waar toestel meer dan €100 goedkoper was) heb ik gecancelled vanwege de belofte dat het op voorraad was en volgende dag in huis. Dus zolang ik geen Track&Trace heb ga ik elke dag bellen.

Ik geloof niks meer van wat de medewerkers zeggen.

Zou trouwens (sorry) belachelijk zijn als jij je toestel deze week zou krijgen en de mensen die eerder besteld hebben moeten wachten.

Reputatie 1

Op 10 februari in Pre order 2 x de Samsung Galaxy S22 5G 256 GB  mede door de actie van de Buds en €50.00 Cashback.

In principe is voor mij een latere levering niet zo van belang maar wel voor mijn vrouw, zij heeft drie weken geleden haar telefoon laten vallen en zit nu zonder. Zij is diabeet 2 en gebruik haar toestel voor de freestyle sensor te scannen wat nu niet meer gaat, en voor veel andere dingen.

Wie kan mij  bevestigen dat ik na deze late levering nog recht heb op de Buds en de Cashback, Samsung geeft namelijk een sluitingsdatum aan om je te registreren.

Vanaf donderdag al aan het chatten met Samsung en ben zo ver gekomen dat ik ( 4x ) een registratie nummer heb gekregen maar krijg een mail van Samsung dat ik voor 9 maart de goede gegevens moet  aanleveren. Dit Gaat mij niet lukken op deze manier.  Zo te zien geeft  en neemt niemand hier zijn verantwoording over  en grijpen wij en ik denk vele anderen naast de actie.

Met al die verhalen schieten we niets op er moet duidelijk komen.

 

Reputatie 5
Badge +1

Op 10 februari in Pre order 2 x de Samsung Galaxy S22 5G 256 GB  mede door de actie van de Buds en €50.00 Cashback.

In principe is voor mij een latere levering niet zo van belang maar wel voor mijn vrouw, zij heeft drie weken geleden haar telefoon laten vallen en zit nu zonder. Zij is diabeet 2 en gebruik haar toestel voor de freestyle sensor te scannen wat nu niet meer gaat, en voor veel andere dingen.

Wie kan mij  bevestigen dat ik na deze late levering nog recht heb op de Buds en de Cashback, Samsung geeft namelijk een sluitingsdatum aan om je te registreren.

Vanaf donderdag al aan het chatten met Samsung en ben zo ver gekomen dat ik ( 4x ) een registratie nummer heb gekregen maar krijg een mail van Samsung dat ik voor 9 maart de goede gegevens moet  aanleveren. Dit Gaat mij niet lukken op deze manier.  Zo te zien geeft  en neemt niemand hier zijn verantwoording over  en grijpen wij en ik denk vele anderen naast de actie.

Met al die verhalen schieten we niets op er moet duidelijk komen.

 

Precies, bij mijn toestel zeggen ze nu eind maart. Dat wordt dan waarschijnlijk April. Mag hopen dat ze regelen dat wij alsnog kunnen deelnemen aan de actie. Als het toestel nog later komt, zit ik ook met de pre-order periode van het volgende toestel.

Even hetvolgende. 

Hoe kunnen ze de pre-order klanten dezelfde levertijden geven dan de klanten die nu bestellen. Ze gooien alles op 1 hoop, echter de pre-orders zouden eerder moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +17

@Jan senior 48 Heb je je tussen 1 en 8 februari 2022 via ons aangemeld voor de pre-registratie van de Samsung Galaxy S22 series? En heb je een deelnemend model Galaxy S22 (256 GB), S22+ (256 GB) of S22 Ultra (256 of 512 GB) besteld tussen 9 en 24 februari 2022? Dan ontvang je 50 euro retour. Aanmelden kan tot uiterlijk 21 april 2022 via www.samsung.com/nl/promo/preregister.

 

Bij een pre-order van een deelnemend model Samsung Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra ontvang je tijdelijk de Galaxy Buds Pro Black (SM-R190NZKAEUB) gratis. Deze promotie loopt van 9 februari 2022 t/m 10 maart 2022 (pre-order- of aankoopdatum) en zolang de voorraad strekt. Aanmelden kan tot uiterlijk 21 april 2022 door het aanmeldformulier op de promo pagina van Samsung in te vullen.

Reputatie 5
Badge +1

@Jan senior 48 Heb je je tussen 1 en 8 februari 2022 via ons aangemeld voor de pre-registratie van de Samsung Galaxy S22 series? En heb je een deelnemend model Galaxy S22 (256 GB), S22+ (256 GB) of S22 Ultra (256 of 512 GB) besteld tussen 9 en 24 februari 2022? Dan ontvang je 50 euro retour. Aanmelden kan tot uiterlijk 21 april 2022 via www.samsung.com/nl/promo/preregister.

 

Bij een pre-order van een deelnemend model Samsung Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra ontvang je tijdelijk de Galaxy Buds Pro Black (SM-R190NZKAEUB) gratis. Deze promotie loopt van 9 februari 2022 t/m 10 maart 2022 (pre-order- of aankoopdatum) en zolang de voorraad strekt. Aanmelden kan tot uiterlijk 21 april 2022 door het aanmeldformulier op de promo pagina van Samsung in te vullen.

Dan moeten we de toestellen wel optijd krijgen......

Reputatie 4
Badge +1

@Jan senior 48 Heb je je tussen 1 en 8 februari 2022 via ons aangemeld voor de pre-registratie van de Samsung Galaxy S22 series? En heb je een deelnemend model Galaxy S22 (256 GB), S22+ (256 GB) of S22 Ultra (256 of 512 GB) besteld tussen 9 en 24 februari 2022? Dan ontvang je 50 euro retour. Aanmelden kan tot uiterlijk 21 april 2022 via www.samsung.com/nl/promo/preregister.

 

Bij een pre-order van een deelnemend model Samsung Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra ontvang je tijdelijk de Galaxy Buds Pro Black (SM-R190NZKAEUB) gratis. Deze promotie loopt van 9 februari 2022 t/m 10 maart 2022 (pre-order- of aankoopdatum) en zolang de voorraad strekt. Aanmelden kan tot uiterlijk 21 april 2022 door het aanmeldformulier op de promo pagina van Samsung in te vullen.

Dan moeten we de toestellen wel optijd krijgen......

Wij hebben ze gepre-orderd volgens de regels en voorwaarden via KPN, dus het is aan KPN waar wij het contract mee aangaan. Ook KPN dient dan dus die €50 enndie oordopjes te leveren. Niet onze verantwoordelijkheid wanneer ze dan uitverkocht zijn als wij de dopjes willen bestellen. "Pre-order ze nu en ontvang €50 cashback en oordopjes". Dat dus.

Reputatie 1

 

Heb je je tussen 1 en 8 februari 2022 via ons aangemeld voor de pre-registratie van de Samsung Galaxy S22 series?    Dat is weer zo'n leuk verhaaltje. Ik ben januari in de XL KPN winkel geweest en daar is verteld dat ik beter kon wachten tot de introductie van Samsung op 9 Februari. heb de volgende dag gelijk de toestellen in pre order besteld. Op 9 en 17 februari nog een mail gehad van KPN en daar staat niets in over 1 tot 8 februari bestellen, zie hieronder. Hoe had ik dat kunnen weten of ben ik in de maling genomen.

 

 

Hoe jij je cadeaus kunt aanvragen:

Bestel jij een nieuwe Samsung Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra? Dan krijg je de Galaxy Buds Pro cadeau t.w.v. 229,-! Deze actie geldt t/m 10 maart 2022.

En bestel je jouw nieuwe Samsung smartphone met een geheugen van 256GB of hoger? Dan krijg je 50,- cashback met jouw code! Deze actie geldt t/m 24 februari 2022 en is geldig bovenop de Galaxy Buds Pro die je al cadeau krijgt.

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 2

Nou ik mensen, hij komt deze week 

 

 

@Denise_  hoe zit het met deze toezegging van jouw collega? Is dit nog van toepassing of compleet verzonnen?

Reputatie 3
Badge

Ik kreeg net pas dit bericht. Blijkbaar werden deze e-mails ook in batches verstuurd 🤔🤔🤔🥱🥱🥱

Reputatie 4
Badge +2

Ah de befaamde mail...

Reputatie 5
Badge +1

Nou ik mensen, hij komt deze week 

 

 

@Denise_  hoe zit het met deze toezegging van jouw collega? Is dit nog van toepassing of compleet verzonnen?

Dat wil ik dus ook nu weten