De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 10 February 2022
  • 453 reacties
  • 20919 keer bekeken
De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

453 reacties

Reputatie 3
Badge

Ik heb deze besteld op 9 februari savond rond 9 uur ofzo geloof ik

Dan zou je ook mail moeten krijgen. Niks loopt zoals het zou moeten, dat blijkt wel.

Volgens mij krijgen de mensen die Whites hebben besteld alleen deze mail, en we weten niet of deze gebruiker ook een White had besteld of niet.

Reputatie 2

Ik heb deze besteld op 9 februari savond rond 9 uur ofzo geloof ik

Dan zou je ook mail moeten krijgen. Niks loopt zoals het zou moeten, dat blijkt wel.

Volgens mij krijgen de mensen die Whites hebben besteld alleen deze mail, en we weten niet of deze gebruiker ook een White had besteld of niet.

Ook een 256 GB white bestelt hier. Maar die mail heb ik ook niet gekregen.

Reputatie 1

Op welke datum had jij besteld?

Ik heb deze besteld op 9 februari savond rond 9 uur ofzo geloof ik

Dan zou je ook mail moeten krijgen. Niks loopt zoals het zou moeten, dat blijkt wel.

Nee, helaas niet maja ik wacht rustig af maar ik ben het er idd niet mee eens hoe alles loopt en hoe kpn hun klanten maar van alles vertellen... maar goed ik denk dat er niks anders op zit dan wachten...

Reputatie 1

Ik heb deze besteld op 9 februari savond rond 9 uur ofzo geloof ik

Dan zou je ook mail moeten krijgen. Niks loopt zoals het zou moeten, dat blijkt wel.

Volgens mij krijgen de mensen die Whites hebben besteld alleen deze mail, en we weten niet of deze gebruiker ook een White had besteld of niet.

Ik heb een white besteld maar niks geen mail gehad..

Reputatie 3
Badge

Dan ligt het wss aan kleur (white) + geheugen. Ik denk dat het wel fijn is als je die mail niet hebt gehad. Dan krijg je 'm misschien toch sneller binnen.

Reputatie 7

Elke kleur + geheugen heeft een eigen voorraad inderdaad. Het kan zijn dat het ene model minder vaak besteld is waardoor die sneller geleverd kan worden. We doen ons best om iedereen op de hoogte te houden van de status, je kunt je bestelling te allen tijde hier volgen: Mijn bestelling.

Reputatie 2

Elke kleur + geheugen heeft een eigen voorraad inderdaad. Het kan zijn dat het ene model minder vaak besteld is waardoor die sneller geleverd kan worden. We doen ons best om iedereen op de hoogte te houden van de status, je kunt je bestelling te allen tijde hier volgen: Mijn bestelling.

Grote probleem dat de meeste van ons hebben is dat er geen update op die pagina is geweest sinds we onze pre-orders gedaan hebben we(e)k(en) Geleden. Niet een berichtje of zelfs maar een voortgang van de status. We hebben een conformatie gehad van een pre-order op de dag zelf en verder staat ’Mijn Bestelling’  nog steeds op controleren. Er valt bar weinig te volgen aan een bestelling als we nu nog net zoveel weten als toen we onze bestelling plaatsten.

Reputatie 2

Heeft een van ons allen tot nu toe een mail gehad al wel weet waneer die komt of nog niemand

Nope

Reputatie 4
Badge +1

Zoals jullie zien, heb ik de 256GB Burgundy besteld. Ook deze heeft KPN dus niet op voorraad. De signalen van 11 maart en later worden dus steeds sterker.....

Reputatie 3
Badge

Zoals jullie zien, heb ik de 256GB Burgundy besteld. Ook deze heeft KPN dus niet op voorraad. De signalen van 11 maart en later worden dus steeds sterker.....

Kreeg je de mail net of eerder al?

Reputatie 4
Badge +1

Zoals jullie zien, heb ik de 256GB Burgundy besteld. Ook deze heeft KPN dus niet op voorraad. De signalen van 11 maart en later worden dus steeds sterker.....

Kreeg je de mail net of eerder al?

Even gekeken voor je. Om 2105uur.

Reputatie 3
Badge

Zoals jullie zien, heb ik de 256GB Burgundy besteld. Ook deze heeft KPN dus niet op voorraad. De signalen van 11 maart en later worden dus steeds sterker.....

Kreeg je de mail net of eerder al?

Even gekeken voor je. Om 2105uur.

Dank je. Ik heb nog niks over de 512GB Burgundy gehoord.

Reputatie 4
Badge +1

Zoals jullie zien, heb ik de 256GB Burgundy besteld. Ook deze heeft KPN dus niet op voorraad. De signalen van 11 maart en later worden dus steeds sterker.....

Kreeg je de mail net of eerder al?

Even gekeken voor je. Om 2105uur.

Dank je. Ik heb nog niks over de 512GB Burgundy gehoord.

Ik denk dat die mails net als de telefoons worden verstuurd. In zeer kleine batches..... 🤪🤪

Reputatie 3
Badge

Zoals jullie zien, heb ik de 256GB Burgundy besteld. Ook deze heeft KPN dus niet op voorraad. De signalen van 11 maart en later worden dus steeds sterker.....

Kreeg je de mail net of eerder al?

Even gekeken voor je. Om 2105uur.

Dank je. Ik heb nog niks over de 512GB Burgundy gehoord.

Ik denk dat die mails net als de telefoons worden verstuurd. In zeer kleine batches..... 🤪🤪

Ja, zei ik een paar uren geleden ook al 😭😭😭

Voor de Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 512GB, Phantom Black heb ik tot op heden helaas ook geen bericht ontvangen.

Reputatie 3

Dit is een update over uw bestelling van de nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White. Door een wereldwijd tekort hebben wij uw S22 op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe Samsung doen wij er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Samsung.

Nog heel even geduld, uw gereserveerde Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White komt er bijna aan. Als wij de Samsung S22 weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij uw toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als eerste besteld = als eerste in huis!

Via e-mail en sms houden wij u op de hoogte hoe het gaat met uw bestelling.

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

 

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Deze mail heb ik gisteren ook gehad. Ik denk rond dezelfde tijd. Ik had mijn bestelling 9 februari om 17:17 gedaan en ook de S22 Ultra 256 phantom white (Dus ik zie dat je een gebruiker met smaak bent) Ik ben benieuwd en zal je op de hoogte houden als er bij mijn status iets veranderd.

Reputatie 3
Badge

@roxtreme ik zie dat jij ook de Burgundy 512GB hebt besteld. Had je gisteren een mail ontvangen? Ik zelf niet.

Reputatie 5
Badge +1

Dit is een update over uw bestelling van de nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White. Door een wereldwijd tekort hebben wij uw S22 op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe Samsung doen wij er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Samsung.

Nog heel even geduld, uw gereserveerde Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White komt er bijna aan. Als wij de Samsung S22 weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij uw toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als eerste besteld = als eerste in huis!

Via e-mail en sms houden wij u op de hoogte hoe het gaat met uw bestelling.

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

 

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Deze mail heb ik gisteren ook gehad. Ik denk rond dezelfde tijd. Ik had mijn bestelling 9 februari om 17:17 gedaan en ook de S22 Ultra 256 phantom white (Dus ik zie dat je een gebruiker met smaak bent) Ik ben benieuwd en zal je op de hoogte houden als er bij mijn status iets veranderd.

Haha ja absoluut, die is zo mooi he! Goede keuze!

Reputatie 4
Badge +2

@roxtreme ik zie dat jij ook de Burgundy 512GB hebt besteld. Had je gisteren een mail ontvangen? Ik zelf niet.

Nee, de enige communicatie sinds de contractverlenging gebeurt dus via dit topic door medewerkers die ook niet alle info blijken te hebben

Reputatie 2

Ook ik heb de ultra besteld en gister via verschillende manieren reactie van kpn gevraagd maar elke keer een ander antwoord. 

 

Wat een slechte service wees gewoon duidelijk tegen je klanten,

 

Ik ben wel benieuwd of er gister überhaupt toestellen zijn verzonden . 

Schijnbaar zijn de toestellen pas op de 25ste binnengekomen. Telefonisch wordt aangegeven dat er veel speelt in de wereld. Politiek/Chiptekort/Logistieke problemen (Leuk en aardig maar een van de eersten is niet een van de eersten van de latere levering) Volgens deze medewerker heeft KPN geen enkel contact met Samsung of het Logistieke bedrijf wat de toestellen levert. Pas wanneer het binnenkomt kunnen ze iets (Lijkt mij erg kwalijk bij een bedrijf als KPN maargoed accepteer het maar) Dit houdt ook in dat de eerdere collega die zij dat het op voorraad is loog. Nu krijg ik het advies om 3 werkdagen af te wachten (Hierin zal het alsnog niet geleverd worden maar zouden zij dan pas moeten kunnen zien wnnr klanten het toestel daadwerkelijk gaan krijgen) All en all reken maar op 11maart

Reputatie 2

Net weer gebeld we blijven ze stalken 😂

 

Deze medewerker gaf aan dat ze nu bezig zijn met orders inpakken die in de pre-order besteld zijn deze mensen krijgen maandag een bericht wanneer ze hem geleverd krijgen.

 

Weer wachten en kijken of dit verhaal klopt. 

Reputatie 3
Badge

Net weer gebeld we blijven ze stalken 😂

 

Deze medewerker gaf aan dat ze nu bezig zijn met orders inpakken die in de pre-order besteld zijn deze mensen krijgen maandag een bericht wanneer ze hem geleverd krijgen.

 

Weer wachten en kijken of dit verhaal klopt. 

Ze bezorgen op alle dagen in de week dus ze zouden morgen ook gewoon kunnen leveren 🤔🤔🤔

Reputatie 2

Net weer gebeld we blijven ze stalken 😂

 

Deze medewerker gaf aan dat ze nu bezig zijn met orders inpakken die in de pre-order besteld zijn deze mensen krijgen maandag een bericht wanneer ze hem geleverd krijgen.

 

Weer wachten en kijken of dit verhaal klopt. 

Ze bezorgen op alle dagen in de week dus ze zouden morgen ook gewoon kunnen leveren 🤔🤔🤔

Ik heb een verlenging gedaan en dat gaat via post nl en dus niet op zondag 😉

Reputatie 3
Badge

Net weer gebeld we blijven ze stalken 😂

 

Deze medewerker gaf aan dat ze nu bezig zijn met orders inpakken die in de pre-order besteld zijn deze mensen krijgen maandag een bericht wanneer ze hem geleverd krijgen.

 

Weer wachten en kijken of dit verhaal klopt. 

Ze bezorgen op alle dagen in de week dus ze zouden morgen ook gewoon kunnen leveren 🤔🤔🤔

Ik heb een verlenging gedaan en dat gaat via post nl en dus niet op zondag 😉

Ik heb ook verlenging en dit wist ik niet. Een KPN medewerkster zei in de live chat gisteren dat het alle 7 dagen werd geleverd door AMP (geen flauw idee wat dat is lol) en niet door postNL. Weer fijne miscommunicatie met de live chat dan.