De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 10 February 2022
  • 453 reacties
  • 20926 keer bekeken
De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties
Reputatie 7
Badge +19

De nieuwe Samsung Galaxy S22 pre-order je bij KPN vanaf 9 februari 2022! De S22 serie is er in de varianten Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra. Je kunt kiezen tussen verschillende kleuren en geheugenopslag. We vertellen je in dit topic alles over de specificaties en levering van je nieuwe Samsung Galaxy S22.

 

De Samsung S22 in Pink Gold, S22+ in Phantom Black en de S22 Ultra in Green


Specificaties Samsung Galaxy S22 toestellen


De verbeterde camera geeft episch goed beeld tijdens dag en nacht. Met een fantastisch beeldscherm en een processor die klaar is voor topprestaties. Lees hieronder alles over de nieuwe Samsung Galaxy S22 toestellen.

 

Samsung Galaxy S22

Samsung Galaxy S22+ Samsung Galaxy S22 Ultra
Camera (achterzijde) Wide (50 MP), Ultra Wide (12MP) en Tele lens 1 (10 MP) Wide (50 MP), Ultra Wide (12MP) en Tele lens 1 (10 MP) Wide (108 MP), Ultra Wide (12 MP), Tele 1 (10 MP) en Tele lens 2 (10 MP)
Camera (voorzijde) 10 MP 10 MP 40 MP
Display 6.1-inch FHD+ Flat 6.6-inch FHD+ Flat 6.8-inch QHD+ Edge 
Kleuren

Phantom White

Phantom Black

Green

Pink Gold

Phantom White

Phantom Black

Green

Pink Gold

Burgundy

Phantom White

Phantom Black

Green

Batterij 3,700 mAh 4,500 mAh 5,000 mAh
Processor Exynos 2200 4nm Exynos 2200 4nm Exynos 2200 4nm
Opslagruimte

128 GB​​

256 GB​​

128 GB​​

256 GB​​

128 GB​​

256 GB​​

512 GB​​
Geheugen

8 GB

8 GB

8 of 12 GB (bij 256 of 512 GB opslag)

S-Pen - - Standaard meegeleverd in de doos en zit in het toestel

 

 

Levering Samsung Galaxy S22


Samsung Galaxy S22 release date

Je pre-ordert de nieuwste Samsung Galaxy S22 toestellen bij KPN vanaf 9 februari 2022. De normale verkoop van de S22 Ultra begint op vrijdag 25 februari. Voor de S22 en de S22+ begint dat op vrijdag 11 maart 2022.

De levering van de toestellen begint op dezelfde dagen. Dat betekent dat de S22 Ultra vanaf 25 februari verstuurd wordt, en de S22 en S22+ vanaf 11 maart. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Uitlevering in partijen

Voor de levering van de nieuwe Samsung Galaxy S22 zijn wij afhankelijk van Samsung. Samsung stuurt ons de toestellen in partijen toe. We ontvangen dus niet alle S22 toestellen in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde Samsung S22 ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. 

We houden je op de hoogte

Zo gauw je hebt besteld, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe S22 te leveren. Als de levering langer duurt dan verwacht, krijg je van ons apart bericht hierover via e-mail. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail als het zover is.

Wil je in de tussentijd graag weten wanneer je mogelijk jouw toestel kunt verwachten? Check dan het overzicht met levertijden hierboven. Wij zullen dit schema dagelijks updaten zodat deze actueel blijft.
 

Levertijden Samsung Galaxy S22 varianten

Toestel Verwachte levertijd

Samsung Galaxy S22 128 GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 128GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 128GB Pink Gold

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 128GB Phantom White

week 15

Samsung Galaxy S22 256GB Phantom Black

week 16

Samsung Galaxy S22 256GB Green

week 15

Samsung Galaxy S22 256GB Pink Gold

beschikbaar

 

 

Levertijden Samsung Galaxy S22+ varianten

Toestel Verwachte levertijd

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Pink Gold

beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Phantom White week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Pink Gold

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Phantom White

week 15

 

Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra varianten

Toestel Verwachte levertijd
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Phantom White week 15
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Phantom White Begin/medio april
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Phantom White beschikbaar

 

Let op: Het overzicht hierboven laat alleen zien in welke week wij een nieuwe levering vanuit Samsung verwachten. Je kunt jouw Samsung Galaxy S22 op z'n vroegst de week na de volgende levering verwachten, maar dit kan ook later zijn. Wij weten niet hoeveel voorraad wij krijgen en kunnen ook niet zien of jouw S22 bij de volgende levering zit. Houd daarvoor Mijn Bestelling in de gaten.

 

Veelgestelde vragen

 

Wat is de releasedatum van de Samsung Galaxy S22?

De presentatie van de de nieuwe Samsung Galaxy S22 was op 9 februari 2022. Wil jij de nieuwste S22 als eerste in huis hebben? Pre-order hem dan nu in onze shop. Want, als eerste besteld = als eerste in huis!


Waar kan ik de Samsung Galaxy S22 bestellen?

De Samsung Galaxy S22 pre-order je nu gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop.


Wat is de prijs van de Samsung Galaxy S22?

De Samsung Galaxy S22 bestel je voor de beste prijs bij KPN. Stel jouw abonnement zelf samen en bestel jouw ideale S22 met abonnement in onze shop of in de verlengshop. Hier vind je ook alle prijzen van de verschillende S22 toestellen.


Bij welk toestel krijg ik de S-Pen?

De Samsung S-pen wordt standaard geleverd bij de Samsung Galaxy S22 Ultra. 

 

Waarom krijg ik geen lichtnetadapter en oordopjes bij mijn S22?

Samsung levert iedere S22 zonder lichtnetadapter (de stekker in het stopcontact) en oordopjes, omdat deze vaak ongebruikt in een la belanden. Dat zorgt voor minder elektronisch afval (e-waste). Ook kan Samsung hierdoor kleinere verpakkingen gebruiken en dat zorgt weer voor minder CO₂ uitstoot.

 

Je ontvangt wel de USB C-kabel om jouw nieuwe Samsung mee op te laden, bijvoorbeeld via je laptop of de adapter van je vorige toestel. Je kunt natuurlijk ook gewoon bij ons een adapter of ander accessoire bestellen.


Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Samsung ontvangen. In het overzicht hierboven vind je een geschatte levertijd. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.


Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Nee, je kan je bestelling helaas niet aanpassen nadat je deze hebt geplaatst. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800-0402.

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan in de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!


Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!


Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de nieuwe S22 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

 

Laatste update: 13-4-2022


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

453 reacties

Reputatie 3
Badge

Ik heb deze besteld op 9 februari savond rond 9 uur ofzo geloof ik

Dan zou je ook mail moeten krijgen. Niks loopt zoals het zou moeten, dat blijkt wel.

Volgens mij krijgen de mensen die Whites hebben besteld alleen deze mail, en we weten niet of deze gebruiker ook een White had besteld of niet.

Reputatie 2

Ik heb deze besteld op 9 februari savond rond 9 uur ofzo geloof ik

Dan zou je ook mail moeten krijgen. Niks loopt zoals het zou moeten, dat blijkt wel.

Volgens mij krijgen de mensen die Whites hebben besteld alleen deze mail, en we weten niet of deze gebruiker ook een White had besteld of niet.

Ook een 256 GB white bestelt hier. Maar die mail heb ik ook niet gekregen.

Reputatie 1

Op welke datum had jij besteld?

Ik heb deze besteld op 9 februari savond rond 9 uur ofzo geloof ik

Dan zou je ook mail moeten krijgen. Niks loopt zoals het zou moeten, dat blijkt wel.

Nee, helaas niet maja ik wacht rustig af maar ik ben het er idd niet mee eens hoe alles loopt en hoe kpn hun klanten maar van alles vertellen... maar goed ik denk dat er niks anders op zit dan wachten...

Reputatie 1

Ik heb deze besteld op 9 februari savond rond 9 uur ofzo geloof ik

Dan zou je ook mail moeten krijgen. Niks loopt zoals het zou moeten, dat blijkt wel.

Volgens mij krijgen de mensen die Whites hebben besteld alleen deze mail, en we weten niet of deze gebruiker ook een White had besteld of niet.

Ik heb een white besteld maar niks geen mail gehad..

Reputatie 3
Badge

Dan ligt het wss aan kleur (white) + geheugen. Ik denk dat het wel fijn is als je die mail niet hebt gehad. Dan krijg je 'm misschien toch sneller binnen.

Reputatie 7

Elke kleur + geheugen heeft een eigen voorraad inderdaad. Het kan zijn dat het ene model minder vaak besteld is waardoor die sneller geleverd kan worden. We doen ons best om iedereen op de hoogte te houden van de status, je kunt je bestelling te allen tijde hier volgen: Mijn bestelling.

Reputatie 2

Elke kleur + geheugen heeft een eigen voorraad inderdaad. Het kan zijn dat het ene model minder vaak besteld is waardoor die sneller geleverd kan worden. We doen ons best om iedereen op de hoogte te houden van de status, je kunt je bestelling te allen tijde hier volgen: Mijn bestelling.

Grote probleem dat de meeste van ons hebben is dat er geen update op die pagina is geweest sinds we onze pre-orders gedaan hebben we(e)k(en) Geleden. Niet een berichtje of zelfs maar een voortgang van de status. We hebben een conformatie gehad van een pre-order op de dag zelf en verder staat ’Mijn Bestelling’  nog steeds op controleren. Er valt bar weinig te volgen aan een bestelling als we nu nog net zoveel weten als toen we onze bestelling plaatsten.

Reputatie 2

Heeft een van ons allen tot nu toe een mail gehad al wel weet waneer die komt of nog niemand

Nope

Reputatie 4
Badge +1

Zoals jullie zien, heb ik de 256GB Burgundy besteld. Ook deze heeft KPN dus niet op voorraad. De signalen van 11 maart en later worden dus steeds sterker.....

Reputatie 3
Badge

Zoals jullie zien, heb ik de 256GB Burgundy besteld. Ook deze heeft KPN dus niet op voorraad. De signalen van 11 maart en later worden dus steeds sterker.....

Kreeg je de mail net of eerder al?

Reputatie 4
Badge +1

Zoals jullie zien, heb ik de 256GB Burgundy besteld. Ook deze heeft KPN dus niet op voorraad. De signalen van 11 maart en later worden dus steeds sterker.....

Kreeg je de mail net of eerder al?

Even gekeken voor je. Om 2105uur.

Reputatie 3
Badge

Zoals jullie zien, heb ik de 256GB Burgundy besteld. Ook deze heeft KPN dus niet op voorraad. De signalen van 11 maart en later worden dus steeds sterker.....

Kreeg je de mail net of eerder al?

Even gekeken voor je. Om 2105uur.

Dank je. Ik heb nog niks over de 512GB Burgundy gehoord.

Reputatie 4
Badge +1

Zoals jullie zien, heb ik de 256GB Burgundy besteld. Ook deze heeft KPN dus niet op voorraad. De signalen van 11 maart en later worden dus steeds sterker.....

Kreeg je de mail net of eerder al?

Even gekeken voor je. Om 2105uur.

Dank je. Ik heb nog niks over de 512GB Burgundy gehoord.

Ik denk dat die mails net als de telefoons worden verstuurd. In zeer kleine batches..... 🤪🤪

Reputatie 3
Badge

Zoals jullie zien, heb ik de 256GB Burgundy besteld. Ook deze heeft KPN dus niet op voorraad. De signalen van 11 maart en later worden dus steeds sterker.....

Kreeg je de mail net of eerder al?

Even gekeken voor je. Om 2105uur.

Dank je. Ik heb nog niks over de 512GB Burgundy gehoord.

Ik denk dat die mails net als de telefoons worden verstuurd. In zeer kleine batches..... 🤪🤪

Ja, zei ik een paar uren geleden ook al 😭😭😭

Voor de Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 512GB, Phantom Black heb ik tot op heden helaas ook geen bericht ontvangen.

Reputatie 3

Dit is een update over uw bestelling van de nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White. Door een wereldwijd tekort hebben wij uw S22 op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe Samsung doen wij er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Samsung.

Nog heel even geduld, uw gereserveerde Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White komt er bijna aan. Als wij de Samsung S22 weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij uw toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als eerste besteld = als eerste in huis!

Via e-mail en sms houden wij u op de hoogte hoe het gaat met uw bestelling.

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

 

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Deze mail heb ik gisteren ook gehad. Ik denk rond dezelfde tijd. Ik had mijn bestelling 9 februari om 17:17 gedaan en ook de S22 Ultra 256 phantom white (Dus ik zie dat je een gebruiker met smaak bent) Ik ben benieuwd en zal je op de hoogte houden als er bij mijn status iets veranderd.

Reputatie 3
Badge

@roxtreme ik zie dat jij ook de Burgundy 512GB hebt besteld. Had je gisteren een mail ontvangen? Ik zelf niet.

Reputatie 5
Badge +1

Dit is een update over uw bestelling van de nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White. Door een wereldwijd tekort hebben wij uw S22 op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe Samsung doen wij er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Samsung.

Nog heel even geduld, uw gereserveerde Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White komt er bijna aan. Als wij de Samsung S22 weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij uw toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als eerste besteld = als eerste in huis!

Via e-mail en sms houden wij u op de hoogte hoe het gaat met uw bestelling.

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

 

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Deze mail heb ik gisteren ook gehad. Ik denk rond dezelfde tijd. Ik had mijn bestelling 9 februari om 17:17 gedaan en ook de S22 Ultra 256 phantom white (Dus ik zie dat je een gebruiker met smaak bent) Ik ben benieuwd en zal je op de hoogte houden als er bij mijn status iets veranderd.

Haha ja absoluut, die is zo mooi he! Goede keuze!

Reputatie 4
Badge +2

@roxtreme ik zie dat jij ook de Burgundy 512GB hebt besteld. Had je gisteren een mail ontvangen? Ik zelf niet.

Nee, de enige communicatie sinds de contractverlenging gebeurt dus via dit topic door medewerkers die ook niet alle info blijken te hebben

Reputatie 2

Ook ik heb de ultra besteld en gister via verschillende manieren reactie van kpn gevraagd maar elke keer een ander antwoord. 

 

Wat een slechte service wees gewoon duidelijk tegen je klanten,

 

Ik ben wel benieuwd of er gister überhaupt toestellen zijn verzonden . 

Schijnbaar zijn de toestellen pas op de 25ste binnengekomen. Telefonisch wordt aangegeven dat er veel speelt in de wereld. Politiek/Chiptekort/Logistieke problemen (Leuk en aardig maar een van de eersten is niet een van de eersten van de latere levering) Volgens deze medewerker heeft KPN geen enkel contact met Samsung of het Logistieke bedrijf wat de toestellen levert. Pas wanneer het binnenkomt kunnen ze iets (Lijkt mij erg kwalijk bij een bedrijf als KPN maargoed accepteer het maar) Dit houdt ook in dat de eerdere collega die zij dat het op voorraad is loog. Nu krijg ik het advies om 3 werkdagen af te wachten (Hierin zal het alsnog niet geleverd worden maar zouden zij dan pas moeten kunnen zien wnnr klanten het toestel daadwerkelijk gaan krijgen) All en all reken maar op 11maart

Reputatie 2

Net weer gebeld we blijven ze stalken 😂

 

Deze medewerker gaf aan dat ze nu bezig zijn met orders inpakken die in de pre-order besteld zijn deze mensen krijgen maandag een bericht wanneer ze hem geleverd krijgen.

 

Weer wachten en kijken of dit verhaal klopt. 

Reputatie 3
Badge

Net weer gebeld we blijven ze stalken 😂

 

Deze medewerker gaf aan dat ze nu bezig zijn met orders inpakken die in de pre-order besteld zijn deze mensen krijgen maandag een bericht wanneer ze hem geleverd krijgen.

 

Weer wachten en kijken of dit verhaal klopt. 

Ze bezorgen op alle dagen in de week dus ze zouden morgen ook gewoon kunnen leveren 🤔🤔🤔

Reputatie 2

Net weer gebeld we blijven ze stalken 😂

 

Deze medewerker gaf aan dat ze nu bezig zijn met orders inpakken die in de pre-order besteld zijn deze mensen krijgen maandag een bericht wanneer ze hem geleverd krijgen.

 

Weer wachten en kijken of dit verhaal klopt. 

Ze bezorgen op alle dagen in de week dus ze zouden morgen ook gewoon kunnen leveren 🤔🤔🤔

Ik heb een verlenging gedaan en dat gaat via post nl en dus niet op zondag 😉

Reputatie 3
Badge

Net weer gebeld we blijven ze stalken 😂

 

Deze medewerker gaf aan dat ze nu bezig zijn met orders inpakken die in de pre-order besteld zijn deze mensen krijgen maandag een bericht wanneer ze hem geleverd krijgen.

 

Weer wachten en kijken of dit verhaal klopt. 

Ze bezorgen op alle dagen in de week dus ze zouden morgen ook gewoon kunnen leveren 🤔🤔🤔

Ik heb een verlenging gedaan en dat gaat via post nl en dus niet op zondag 😉

Ik heb ook verlenging en dit wist ik niet. Een KPN medewerkster zei in de live chat gisteren dat het alle 7 dagen werd geleverd door AMP (geen flauw idee wat dat is lol) en niet door postNL. Weer fijne miscommunicatie met de live chat dan.