De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 10 February 2022
  • 453 reacties
  • 20915 keer bekeken
De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

453 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Precies, KPN geeft het in dit topic aan en niet bij  contract(verlenging) of de bevestigingsmail. 

Reputatie 2

Een andere grote (roze) provider heeft net een update gegeven en zij geven aan dat alleen de zwarte variant (256GB) direct leverbaar is als je de pre-order op 9 Feb heb geplaatst. Nagenoeg alle andere kleuren en GB versies zijn pas na 11 Maart beschikbaar (behalve rood - 128GB en zwart -128GB welke eind Maart pas leverbaar zijn). Laten we hopen dat dit niet bij KPN het geval is...

Reputatie 4
Badge +2

Dit lijkt mij dus ook een behoorlijke (communicatie) fout tussen de telecombedrijven en Samsung. 11 maart is niet "als 1 v/d eersten het toestel ontvangen" en niet alleen die Black omdat die "wel populair" zou zijn. Vanaf 25 februari is niet op deze dag nog de batch moeten ontvangen en uitzoeken wat er überhaupt in zit…

 

1315u Edit:

 

 

Ik zie nu wel op de verlengshop dat het op voorraad is en 2 a 3 werkdagen levertijd heeft. Het is dat ik na verlengen (op 11 februari) nog op  de verlengshop of dit topic kijk, anders had ik het niet geweten.

 

Ik kan er dus vanuit gaan dat mijn 512GB Burgundy uiterlijk woensdag in bezit is? 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +1

Een andere grote (roze) provider heeft net een update gegeven en zij geven aan dat alleen de zwarte variant (256GB) direct leverbaar is als je de pre-order op 9 Feb heb geplaatst. Nagenoeg alle andere kleuren en GB versies zijn pas na 11 Maart beschikbaar (behalve rood - 128GB en zwart -128GB welke eind Maart pas leverbaar zijn). Laten we hopen dat dit niet bij KPN het geval is...

Bizar! Op de site van KPN staat nu bij de door  mij bestelde editie, 2 tot 3 werkdagen levertijd. Op voorraad staat erbij. Hoe dan?

Reputatie 3
Badge

Dit lijkt mij dus ook een behoorlijke (communicatie) fout tussen de telecombedrijven en Samsung. 11 maart is niet "als 1 v/d eersten het toestel ontvangen" en niet alleen die Black omdat die "wel populair" zou zijn. Vanaf 25 februari is niet op deze dag nog de batch moeten ontvangen en uitzoeken wat er überhaupt in zit…

 

1315u Edit:

 

 

Ik zie nu wel op de verlengshop dat het op voorraad is en 2 a 3 werkdagen levertijd heeft. Het is dat ik na verlengen (op 11 februari) nog op  de verlengshop of dit topic kijk, anders had ik het niet geweten.

 

Ik kan er dus vanuit gaan dat mijn 512GB Burgundy uiterlijk woensdag in bezit is? 

 

 

 

Jij en ik… Ik heb dezelfde besteld, laten we het hopen.

Reputatie 5
Badge +1

 

Reputatie 1

Ik heb de S22 ultra 256GB Green gepreorderd op 15 feb. Ik heb ook nog helemaal niks ontvangen wanneer hij binnen komt. Vanmorgen gebeld naar kpn zegt de mevrouw dat er vertraging is door de stormen afgelopen weekend. Schiet mij maar lek hoor maar de communicatie van kpn met de consument is bizar slecht. KPN hoor nu een mail te sturen naar iedereen over de stand van zaken zo dat wij weten waar we aan toe zijn.

Reputatie 3

 

2-3 werkdagen levertijd staat er al sinds vanmorgen toen ik het hier had geplaatst, durf alleen niet te zeggen of ze toen al op voorraad stonden

Reputatie 1

Kuypertje klopt bij de ik heb ook S22 ultra 256 GB in de kleur groen en daar staat ook bij 2-3 werkdagen hoe dan? 

Reputatie 3

Kuypertje klopt bij de ik heb ook S22 ultra 256 GB in de kleur groen en daar staat ook bij 2-3 werkdagen hoe dan? 

Het zou misschien fijn zijn als iemand van KPN dit kan beantwoorden op het forum. Dan wel graag iemand die echt wat weet, en dat we niet weer zo'n standaard antwoord krijgen die we denk allemaal al hebben gehad via de diverse kanalen🙈

Ik heb de ultra 512 green besteld op 9 februari. Inderdaad zelfde melding dat mijn telefoon voor me gereserveerd was. Reserveren geeft mij het idee dat deze al klaar ligt. Blijkbaar is dit toch anders. Ik zou het fijn vinden dat KPN wel enige communicatie richting de bestellers doet over mogelijke indicatie levertijd. Ook op het moment dat dit langer gaat duren dan verwacht vind ik dit wel zo netjes. Helaas nog even geduld hebben ben ik bang.

​​​​​@kpn  wanneer kunnen we een eenduidig bericht verwachten? 

 

Er werd mij net telefonisch verteld bij jullie klantenservice dat er geen levering is vanuit samsung voor de ultra. Dat er net bericht bij jullie is geweest dat dit eind maart zal worden ?!?!?!?

Begrijpelijk dat jullie ook afhankelijk zijn van..maar mensen op de hoogte houden is het minste wat je kan doen 

Reputatie 1

Bij mij word er gezegd dat het ligt aan het logistiek bedrijf, dit bedrijf is namelijk bezig met een verhuizing en kan daarom de telefoons nog niet leveren als ik meer wou weten moest ik hun bellen op 070-3013988 hun konden mij vertellen hoelang de verhuizing nog ging duren... naar mijn weten allemaal smoesjes... ik vroeg erna of de telefoons wel op voorraad zijn en de chat werd gelijk gesloten beetje jammer...

 

Reputatie 5
Badge +1

​​​​​@kpn  wanneer kunnen we een eenduidig bericht verwachten? 

 

Er werd mij net telefonisch verteld bij jullie klantenservice dat er geen levering is vanuit samsung voor de ultra. Dat er net bericht bij jullie is geweest dat dit eind maart zal worden ?!?!?!?

Begrijpelijk dat jullie ook afhankelijk zijn van..maar mensen op de hoogte houden is het minste wat je kan doen 

Als dit zo is, is het daadwerkelijk belachelijk. 

Reputatie 2

Wat ik eerder al schreef mensen, ga uit van levering tussen midden en eind maart, afhankelijk van de variant die je hebt. De andere (roze) provider is transparanter, hierbij hun levertijden. Dit zal dan bij KPN niet heel anders zijn ben ik bang als ik de berichten zo lees… (laten we hopen dat ik het fout heb)

 

EDIT: ook andere grote providers geven nu langere levertijden aan!

 

 

Reputatie 3
Badge

Wat zijn al die smoesjes toch raar. Vanochtend om 8 uur had ik contact met KPN Live Chat en ene Nadia zei dat we vandaag of morgen SOWIESO een mail konden verwachten over onze telefoons… Jammer dat ik geen screenshot nam.

Reputatie 3

Hier zelfde woensdag werd verteld dat er vrijdag 252 toestellen werden afgeleverd

Reputatie 3
Badge

Bij mij word er gezegd dat het ligt aan het logistiek bedrijf, dit bedrijf is namelijk bezig met een verhuizing en kan daarom de telefoons nog niet leveren als ik meer wou weten moest ik hun bellen op 070-3013988 hun konden mij vertellen hoelang de verhuizing nog ging duren... naar mijn weten allemaal smoesjes... ik vroeg erna of de telefoons wel op voorraad zijn en de chat werd gelijk gesloten beetje jammer...

 

Heb je trouwens al gebeld naar dat nummer?

Hallo allen,

Heb mijn oude bericht maar verwijderd want lees nu dat er meerdere mensen zijn die al ver van te voren hebben besteld maar niets hebben ontvangen.
Ook geen bericht van KPN. 
Erg slecht als je het mij vraagt.

De 10de besteld en het staat nog steeds op controleren.
Op wat willen ze controleren dan?
Ik ga misschien morgen wel ergens anders kijken.
Ga niet wachten tot einde van maart op mijn telefoon, dan zet ik mijn beide abonnementen stop en ga ik ergens anders heen.
Je houdt je klanten gewoon op de hoogte en dit soort fratsen met allemaal rare antwoorden hebben wij niets aan...

Reputatie 3

Net een vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad die de bestellijsten heeft doorzocht en mij dus heeft kunnen vertellen dat alle toestellen en kleuren 256 GB  pas op 11 maart staan nu, hij vertelde er bij dat het waarschijnlijk in de week van 11 maart zal zijn helaas. 128 GB en 512 GB staan wel voor vanaf vandaag in het systeem wat hij kon zien.😭 hij gaf tevens aan dat dit dus geldt voor alle providers aangezien ze vanuit 1 logistiek punt komen

Reputatie 3
Badge

 

Reputatie 2

En ja hoor mijn partner heeft net de s22 (gewone) ontvangen die pas 10 maart zou komen. En ik nog niks gehoord van mijn ultra die vandaag zou komen. 

 

Achterlijk dit. En nog idioter, nul respons of informatie vanuit KPN

Reputatie 3

 

Vandaar mijn bericht  boven die van jou er zijn alleen vandaag bepaalde toestellen die ik gespecificeerd heb staan, maar ik denk dat het overgrote deel de 256 GB heeft en deze staat nu op 11-3 helaas. Kan nog steeds eerder zijn maar ik moest er maar uit gaan dat het hooguit als het eerder is het die lopende week is.

Reputatie 5
Badge +1

En ja hoor mijn partner heeft net de s22 (gewone) ontvangen die pas 10 maart zou komen. En ik nog niks gehoord van mijn ultra die vandaag zou komen. 

 

Achterlijk dit. En nog idioter, nul respons of informatie vanuit KPN

Belachelijk. Had hij een mail met levering informatie gekregen voor vandaag of werd het gewoon geleverd?

Omdat ik mijn abonnement kan verlengen heb ik op 11 februari de S22 Ultra - 512GB - Burgundy + nieuw abonnement besteld. De deal is voordelig omdat mijn maandlasten iets omlaag gaan en het toestel is wat goedkoper dan dat ik het rechtstreeks bij Samsung afneem. 

 

Na een kleine financiele controle kon de deal doorgaan. In een mailbevestiging van KPN wordt gemeld dat ik als "een van de eersten" het toestel zou ontvangen omdat ik heb voorbesteld. Klinkt goed. 

 

Het is nu 24 februari en het toestel zou morgen officieel uit moeten komen.  Er is door KPN aan mij nog geen leverdatum gegeven, ik moet ondere andere op dit forum meekrijgen dat andere mensen blijkbaar al hun toestel hebben ontvangen, er wordt ook gemeld dat KPN afhankelijk is van de batches die Samsung opstuurt, dat er misschien wel vertraging zou kunnen onstaan en last but no least staat op MijnKPN dat mijn abonnement nu aflopend is op 1 januari 2037(?).

 

Buiten het feit dat ik blijkbaar niet als een van de eersten mijn toestel ontvang, moet ik dus wél op een forum vernemen wat er werkelijk aan de hand is, zonder enige vorm van persoonlijke communicatie na de bevestigingsmail.

 

Ik zou graag nu wel een koppeling willen hebben vanuit KPN, wat nu precies de procedure is

 

 

Precies. Ik heb hetzelfde. Lees op het forum dat mensen de S22 Ultra al hebben ontvangen die hem ergens rond de 28e hebben besteld, terwijl ik nog aan het wachten ben en al 9 februari gelijk heb besteld.

Wat is hier jullie antwoord op KPN???