De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 10 February 2022
  • 453 reacties
  • 20915 keer bekeken
De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

453 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @lars de haan! Vanaf 25 februari gaan we de Samsung Galaxy S22 Ultra toestellen uitleveren. De S22 en S22+ vanaf 11 maart. Zodra er een bezorgdatum voor je bekend is krijg je een e-mail van ons! 

Edit: Beide datums aangegeven. 

Reputatie 4
Badge +1

Goede dag, is er al bekend wanneer de samsung s22 ultra geleverd wordt? Hij staat nog steeds als status gereserveerd. 

@Melissa O. K. Hoi Melissa, dat klopt! De normale verkoop van de S22 Ultra begint op vrijdag 25 februari. Op dat moment begint ook de uitlevering van de toestellen. Je krijgt een e-mail van ons zo gauw jouw toestel naar je toe komt.

Wanneer bovenstaande klopt, hoe kan het dan zijn dat ik nu al lees dat verschillende mensen de telefoon eind vorige week al binnen hebben gekregen?? Ikzelf heb ook de Burgundy 256GB besteld. 

Ah! Dat is voor ons ook een verrassing 🙂 Blijkbaar is Samsung al eerder is begonnen met uitleveren. Volgens Samsung zelf zou de uitlevering van de S22 Ultra op 25 februari beginnen, tegelijk met de start van de normale verkoop. Mijn advies is; ga er vanuit dat je je toestel na 25 februari ontvangt. En als je geluk hebt misschien eerder!

De uitlevering van de toestellen gaat 25 februari beginnen. Wat wordt daarmee bedoelt? De eerste toestellen worden die dag afgeleverd? Ik heb mijn 256GB Burgundy diezelfde avond na presentatie (9 februari) direct besteld. Hoelang duurt zo'n uitrol? Enkele dagen? 2 maanden?? Kunnen jullie zien wanneer die van mij aan de beurt is? Ik heb namelijk de Ultra besteld, omdat ik echt niet kan wachten tot de S22+ uit komt…. Moet ik nog 2 weken langer wachten…… :-( 

Reputatie 7
Badge +17

@Menno190977 ik heb mijn bericht een klein beetje aangepast. De datum van 25 februari die ik gaf is namelijk alleen voor de Samsung Galaxy S22 Ultra. De S22 en S22+ gaan vanaf 11 maart de deur uit. Ik zie dat je een aantal vragen hebt. De meeste vragen worden beantwoord in het originele bericht. Zou je die eens door kunnen lezen om te zien of je daarmee het antwoord daarop krijgt?

Op de S22 preorder wordt een 50 euro cashback belooft op 256 gb of hoger. Nu staat er dat je het voor 24 februari moet doen maar heb de imei nrs nog niet. Kan dit ook nog na 24 februari? 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @50 euro cashback, dat kan inderdaad pas achteraf en gaat via de samsung site. Je hebt tot en met 21 april om je daarvoor aan te melden.

Reputatie 3

Even voor iedereen ik heb contact gehad met samsung en ze leveren inderdaat al de 22ultra  ik heb ook gevraagt wanneer kpn en zo dat kunne doen maar dat moet al bekent zijn bij kpn zegt samsung

Reputatie 4
Badge +2

Omdat ik mijn abonnement kan verlengen heb ik op 11 februari de S22 Ultra - 512GB - Burgundy + nieuw abonnement besteld. De deal is voordelig omdat mijn maandlasten iets omlaag gaan en het toestel is wat goedkoper dan dat ik het rechtstreeks bij Samsung afneem. 

 

Na een kleine financiele controle kon de deal doorgaan. In een mailbevestiging van KPN wordt gemeld dat ik als "een van de eersten" het toestel zou ontvangen omdat ik heb voorbesteld. Klinkt goed. 

 

Het is nu 24 februari en het toestel zou morgen officieel uit moeten komen.  Er is door KPN aan mij nog geen leverdatum gegeven, ik moet ondere andere op dit forum meekrijgen dat andere mensen blijkbaar al hun toestel hebben ontvangen, er wordt ook gemeld dat KPN afhankelijk is van de batches die Samsung opstuurt, dat er misschien wel vertraging zou kunnen onstaan en last but no least staat op MijnKPN dat mijn abonnement nu aflopend is op 1 januari 2037(?).

 

Buiten het feit dat ik blijkbaar niet als een van de eersten mijn toestel ontvang, moet ik dus wél op een forum vernemen wat er werkelijk aan de hand is, zonder enige vorm van persoonlijke communicatie na de bevestigingsmail.

 

Ik zou graag nu wel een koppeling willen hebben vanuit KPN, wat nu precies de procedure is

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Op dit moment kunnen wij jou niet meer vertellen dan datgene in het openingsbericht. 

Reputatie 3

Omdat ik mijn abonnement kan verlengen heb ik op 11 februari de S22 Ultra - 512GB - Burgundy + nieuw abonnement besteld. De deal is voordelig omdat mijn maandlasten iets omlaag gaan en het toestel is wat goedkoper dan dat ik het rechtstreeks bij Samsung afneem. 

 

Na een kleine financiele controle kon de deal doorgaan. In een mailbevestiging van KPN wordt gemeld dat ik als "een van de eersten" het toestel zou ontvangen omdat ik heb voorbesteld. Klinkt goed. 

 

Het is nu 24 februari en het toestel zou morgen officieel uit moeten komen.  Er is door KPN aan mij nog geen leverdatum gegeven, ik moet ondere andere op dit forum meekrijgen dat andere mensen blijkbaar al hun toestel hebben ontvangen, er wordt ook gemeld dat KPN afhankelijk is van de batches die Samsung opstuurt, dat er misschien wel vertraging zou kunnen onstaan en last but no least staat op MijnKPN dat mijn abonnement nu aflopend is op 1 januari 2037(?).

 

Buiten het feit dat ik blijkbaar niet als een van de eersten mijn toestel ontvang, moet ik dus wél op een forum vernemen wat er werkelijk aan de hand is, zonder enige vorm van persoonlijke communicatie na de bevestigingsmail.

 

Ik zou graag nu wel een koppeling willen hebben vanuit KPN, wat nu precies de procedure is

 

 

Ik ziet hier zelf ook nog mee bij samsung leveren ze al lang ik heb hier ook gelezen dat mensen hem al hebben ik heb zins mijn bestelling geen lever datum ook verlengbaar per 2037 ik heb klein beetje wantrouwe hier in straks hebben mensen in de winkel nog eerder die mobiel als mensen die hebben gepreordert

Ik heb op 12 februari de S22 256 GB besteld. Waar kan ik mijn pre registratiecode vinden welke ingevuld moet worden voor de extra cashback ? Is dit gewoon het bestelnummer?

Reputatie 2

Hi, tijd terug de s22 ultra besteld voor mijzelf en de gewone s22 voor mijn partner. De gewone zou pas 10 maart worden geleverd en de ultra morgen. 

 

Nu krijgt mijn partner een mail om morgen de bezorging in te plannen van de gewone s22 en ik heb nog niets vernomen over de ultra. Staat nog steeds op controleren. 

Fijn dat zij hem nu al krijgt ipv 10 maart, maar waar blijft mijn toestel 😊

 

Reputatie 4
Badge +2

Op dit moment kunnen wij jou niet meer vertellen dan datgene in het openingsbericht. 

Sorry, maar dit is nogal apart. Ik verleng met vertrouwen mijn abonnement voor twee jaar en neem er een luxe telefoon bij. De waarde is zo een paar duizend euro. Er wordt vermeld bij de verlenging dat je het voorbestelde toestel als een van de eersten gaat ontvangen. 

 

Vervolgens moet ik op een forum (dus niet persoonlijk) vernemen, ook getuige de anderen in dit topic, dat sommigen al het toestel hebben en ander leveringen waarschijnlijk in het nauw zitten omdat Samsung in batches levert en er maar gekeken moet worden wie wanneer wat krijgt.

 

Tenslotte stel ik daar terecht vragen over en krijg ik als antwoord dat er behoudens een bericht in een topic niks meer verteld kan worden. 

Ik verwacht eigenlijk wel een passender antwoord van een bedrijf als KPN.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb op 12 februari de S22 256 GB besteld. Waar kan ik mijn pre registratiecode vinden welke ingevuld moet worden voor de extra cashback ? Is dit gewoon het bestelnummer?

Hi @Jolanda BS , probeer het hiermee:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N25KXUBAFMKCZ

KPN0902RB

Reputatie 3

Op dit moment kunnen wij jou niet meer vertellen dan datgene in het openingsbericht. 

Sorry, maar dit is nogal apart. Ik verleng met vertrouwen mijn abonnement voor twee jaar en neem er een luxe telefoon bij. De waarde is zo een paar duizend euro. Er wordt vermeld bij de verlenging dat je het voorbestelde toestel als een van de eersten gaat ontvangen. 

 

Vervolgens moet ik op een forum (dus niet persoonlijk) vernemen, ook getuige de anderen in dit topic, dat sommigen al het toestel hebben en ander leveringen waarschijnlijk in het nauw zitten omdat Samsung in batches levert en er maar gekeken moet worden wie wanneer wat krijgt.

 

Tenslotte stel ik daar terecht vragen over en krijg ik als antwoord dat er behoudens een bericht in een topic niks meer verteld kan worden. 

Ik verwacht eigenlijk wel een passender antwoord van een bedrijf als KPN.

 

 

 

Gelijk heb je ik heb contact gehad morge moeten ze geleverd worden en dan worden ze verzonden dus ik hoop wel gewoon dat wij allen morge bericht krijgen en anders hoop ik toch wel dat kpn met een passende oplossing komt betaal niet voor nix zo veel geld

 

Reputatie 4
Badge +1

Omdat ik mijn abonnement kan verlengen heb ik op 11 februari de S22 Ultra - 512GB - Burgundy + nieuw abonnement besteld. De deal is voordelig omdat mijn maandlasten iets omlaag gaan en het toestel is wat goedkoper dan dat ik het rechtstreeks bij Samsung afneem. 

 

Na een kleine financiele controle kon de deal doorgaan. In een mailbevestiging van KPN wordt gemeld dat ik als "een van de eersten" het toestel zou ontvangen omdat ik heb voorbesteld. Klinkt goed. 

 

Het is nu 24 februari en het toestel zou morgen officieel uit moeten komen.  Er is door KPN aan mij nog geen leverdatum gegeven, ik moet ondere andere op dit forum meekrijgen dat andere mensen blijkbaar al hun toestel hebben ontvangen, er wordt ook gemeld dat KPN afhankelijk is van de batches die Samsung opstuurt, dat er misschien wel vertraging zou kunnen onstaan en last but no least staat op MijnKPN dat mijn abonnement nu aflopend is op 1 januari 2037(?).

 

Buiten het feit dat ik blijkbaar niet als een van de eersten mijn toestel ontvang, moet ik dus wél op een forum vernemen wat er werkelijk aan de hand is, zonder enige vorm van persoonlijke communicatie na de bevestigingsmail.

 

Ik zou graag nu wel een koppeling willen hebben vanuit KPN, wat nu precies de procedure is

 

 

Hier exact hetzelfde, alleen heb ik dan de 256GB. Apart dat ze ZEGGEN morgen te leveren en nu nog geen aflevermoment kunnen geven. Ook via Twitter geprobeerd contact te krijgen, maar zonder resultaat.

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo iedereen! Ik zie dat er wat verwarring is. Wij zorgen er inderdaad voor dat de mensen die een pre-order hebben geplaatst, hun toestel als eerste ontvangen. Echter is het ook afhankelijk van hoeveel toestellen we binnenkrijgen, wanneer dit is. Stel jullie hebben van de  S22 Ultra - 512GB - Burgundy 10 bestellingen gedaan, maar Samsung levert er in de eerste batch maar 5, betekent dat dat we de andere 5 niet meteen kunnen leveren. Die volgen dan. Het is niet bekend hoeveel er steeds geleverd wordt en ik kan dan ook niet aangeven wanneer je je toestel gaat krijgen. Wel kan ik melden dat je een e-mail krijgt zodra er een toestel voor jou beschikbaar is. 

 

Ik heb op 12 februari de S22 256 GB besteld. Waar kan ik mijn pre registratiecode vinden welke ingevuld moet worden voor de extra cashback ? Is dit gewoon het bestelnummer?

Hi @Jolanda BS , probeer het hiermee:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N25KXUBAFMKCZ

KPN0902RB

@Jolanda BS ben je hier mee geholpen?

Hallo iedereen! Ik zie dat er wat verwarring is. Wij zorgen er inderdaad voor dat de mensen die een pre-order hebben geplaatst, hun toestel als eerste ontvangen. Echter is het ook afhankelijk van hoeveel toestellen we binnenkrijgen, wanneer dit is. Stel jullie hebben van de  S22 Ultra - 512GB - Burgundy 10 bestellingen gedaan, maar Samsung levert er in de eerste batch maar 5, betekent dat dat we de andere 5 niet meteen kunnen leveren. Die volgen dan. Het is niet bekend hoeveel er steeds geleverd wordt en ik kan dan ook niet aangeven wanneer je je toestel gaat krijgen. Wel kan ik melden dat je een e-mail krijgt zodra er een toestel voor jou beschikbaar is. 

 

Ik heb op 12 februari de S22 256 GB besteld. Waar kan ik mijn pre registratiecode vinden welke ingevuld moet worden voor de extra cashback ? Is dit gewoon het bestelnummer?

Hi @Jolanda BS , probeer het hiermee:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N25KXUBAFMKCZ

KPN0902RB

@Jolanda BS ben je hier mee geholpen?

Dat is nog even afwachten. Kan nog niet registreren omdat ik.mijn toestel nog niet heb ontvangen. 

 

Ik heb op 12 februari de S22 256 GB besteld. Waar kan ik mijn pre registratiecode vinden welke ingevuld moet worden voor de extra cashback ? Is dit gewoon het bestelnummer?

Hi @Jolanda BS , probeer het hiermee:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N25KXUBAFMKCZ

KPN0902RB

Dank je wel. Zag dat ik aanvraag nog niet kan doen omdat.ik toestel nog niet binnen heb. Dus zodra ik deze heb zal ik aanvraag doen. Ben benieuwd of het werkt. Je zou verwachten dat er met unieke codes gewerkt wordt. 

@Brianzwolle2 Wil je het later nog eens proberen? Als de datum daar niet staat is het op dit moment simpelweg nog niet bekend.

De datum is toch 25 februari?

Reputatie 3
Badge

Ik heb een S22 Ultra 512GB Burgundy besteld op 13 feb. Wanneer worden de e-mails verstuurd met T&T-code over de verzendingen van morgen? 

Ik heb een S22 Ultra 512GB Burgundy besteld op 13 feb. Wanneer worden de e-mails verstuurd met T&T-code over de verzendingen van morgen? 

ik heb 256 green nog niks ontvangen

Reputatie 3
Badge

Ik heb een S22 Ultra 512GB Burgundy besteld op 13 feb. Wanneer worden de e-mails verstuurd met T&T-code over de verzendingen van morgen? 

ik heb 256 green nog niks ontvangen

Ik ook nog niet. :(

Reputatie 2

Voor de mensen die nog niets gehoord hebben. Ik heb contact gehad met de samsung klantenservice en volgens hen is tot nog toe alleen de Black 128 GB eerder deze week al geleverd, voor uitlopende op de release dus. Alle modellen met 256+ gb (en dus 12 gb ram) worden met een gekleurde shell gepaired gebaseerd op bestellingen. Daarom zorgt een preorder er voor dat je je toestel eerder krijgt, maar zijn deze dus ook niet straks zomaar in de winkel te koop tenzij de winkel deze zelf bestelt heeft. alleen de 128 gb modellen zijn uitgeleverd voor de winkel verkoop vanaf 25 feb. De andere gaan op bestelling, of die dus wel of niet morgen al beschikbaar gaan zijn konden ze me niet vertellen. Maar misschien dat dit mensen iets gerust stelt over het als eerste bemachtigen van hun telefoon?

Reputatie 3
Badge

Voor de mensen die nog niets gehoord hebben. Ik heb contact gehad met de samsung klantenservice en volgens hen is tot nog toe alleen de Black 128 GB eerder deze week al geleverd, voor uitlopende op de release dus. Alle modellen met 256+ gb (en dus 12 gb ram) worden met een gekleurde shell gepaired gebaseerd op bestellingen. Daarom zorgt een preorder er voor dat je je toestel eerder krijgt, maar zijn deze dus ook niet straks zomaar in de winkel te koop tenzij de winkel deze zelf bestelt heeft. alleen de 128 gb modellen zijn uitgeleverd voor de winkel verkoop vanaf 25 feb. De andere gaan op bestelling, of die dus wel of niet morgen al beschikbaar gaan zijn konden ze me niet vertellen. Maar misschien dat dit mensen iets gerust stelt over het als eerste bemachtigen van hun telefoon?

Ik ken iemand die op 18 februari al de Ultra 512GB Black kreeg. Echt jammer dat dit weer zo moet gaan. Laten we hopen op het beste :)

Reputatie 2

Voor de mensen die nog niets gehoord hebben. Ik heb contact gehad met de samsung klantenservice en volgens hen is tot nog toe alleen de Black 128 GB eerder deze week al geleverd, voor uitlopende op de release dus. Alle modellen met 256+ gb (en dus 12 gb ram) worden met een gekleurde shell gepaired gebaseerd op bestellingen. Daarom zorgt een preorder er voor dat je je toestel eerder krijgt, maar zijn deze dus ook niet straks zomaar in de winkel te koop tenzij de winkel deze zelf bestelt heeft. alleen de 128 gb modellen zijn uitgeleverd voor de winkel verkoop vanaf 25 feb. De andere gaan op bestelling, of die dus wel of niet morgen al beschikbaar gaan zijn konden ze me niet vertellen. Maar misschien dat dit mensen iets gerust stelt over het als eerste bemachtigen van hun telefoon?

Ik ken iemand die op 18 februari al de Ultra 512GB Black kreeg. Echt jammer dat dit weer zo moet gaan. Laten we hopen op het beste :)

Dat is niet wat mij vertelt is, maar op zich ook niet super verbazing wekkend. Zwart blijft een populaire kleur en dat ze die in grote getallen pre-produceren is niet heel erg verbazingwekkend. Wel apart dat ze dan zeggen allen de 128 gb zwart uitgeleverd te hebben weer.