De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 10 February 2022
  • 453 reacties
  • 20919 keer bekeken
De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

453 reacties

Reputatie 3
Badge

-

Reputatie 3
Badge

 

Vandaar mijn bericht  boven die van jou er zijn alleen vandaag bepaalde toestellen die ik gespecificeerd heb staan, maar ik denk dat het overgrote deel de 256 GB heeft en deze staat nu op 11-3 helaas. Kan nog steeds eerder zijn maar ik moest er maar uit gaan dat het hooguit als het eerder is het die lopende week is.

Ik heb de 256 niet besteld maar de 512 (burgundy). Nogsteeds niks gehoord hierover.

Reputatie 4
Badge +2

Geen idee wat er binnenkomt, vandaag pas batch binnen, afhankelijk van Samsung, logistiek bedrijf aan het verhuizen, 512 wel, 256 niet, 128 al een week, we kunnen niet meer vertellen, 11 maart, eind maart, 3 werkdagen, 25 februari, als 1 van eersten, zo snel mogelijk, we hopen zo snel mogelijk, vandaag een mail, op voorraad, wordt niet geleverd, stormen afgelopen weekend

 

:smirk:

Reputatie 3
Badge

Geen idee wat er binnenkomt, vandaag pas batch binnen, afhankelijk van Samsung, logistiek bedrijf aan het verhuizen, 512 wel, 256 niet, 128 al een week, we kunnen niet meer vertellen, 11 maart, eind maart, 3 werkdagen, 25 februari, als 1 van eersten, zo snel mogelijk, we hopen zo snel mogelijk, vandaag een mail

 

:smirk:

🥺😢😭

Reputatie 7
Badge +17

Hi allemaal. Ik snap heel goed dat jullie meer willen weten over wanneer je nieuwe telefoon binnenkomt. Zodra ik iets concreets kan zeggen dan laat ik dat uiteraard weten. Op dit moment moet ik jullie toch verwijzen naar de informatie in het originele bericht of het bericht van @Jose_ van eerder vandaag:  

Hoi allemaal,

De S22 Ultra wordt in batches uitgeleverd. Dat betekent: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. We weten van te voren niet hoeveel toestellen we binnen krijgen; daarin zijn we afhankelijk van Samsung. Het kan zo zijn dat je op 9 februari een pre-order hebt ingelegd, maar nog geen bericht hebt gehad. In dat geval hebben we jouw telefoon nog niet ontvangen. Je krijgt bericht van ons zodra dit wel het geval is en je toestel naar jouw adres wordt verstuurd.

Ik hoop natuurlijk dat jullie snel bericht krijgen zodat jullie binnenkort kunnen genieten van jullie nieuwe toestel!

Meer kan ik nu helaas nog niet zeggen. Zodra er iets bekend is over je bestelling zie je dat gelijk via mijnbestelling.kpn.com.

Reputatie 2

Zoveel paniek bij iedereen. ‘Uitlevering VANAF 25-2’ er staat nergens dat je hem vandaag krijgt. 

ik zou hem ook graag zsm ontvangen, maar heb wat geduld. al die helpdesk medewerkers kunnen er ook niks aan doen. 

misschien krijgen alle pre-orders vanavond wel een track&trace opgestuurd en misschien duurt het nog een week. 

er staat niet ‘pre-order hem nu, en ontvang hem op 25-2!’ er staat ‘pre-order hem nu, krijg hem als een van de eerste, de uitlevering start 25-2’ 

Reputatie 4
Badge +2

Ik denk dat dit zeker geen probleem was geweest bij de meeste mensen als dit bij de verlenging en bevestigingsmail was gemeld. Het probleem is dat nu er al een lichting uit is en de rest maar even kan wachten op een mail of de bestelling site moet blijven checken. 

Dat staat nog los van alle communicatie die er nu vandaag alleen al uit komt

Reputatie 2

Ik denk dat dit zeker geen probleem was geweest bij de meeste mensen als dit bij de verlenging en bevestigingsmail was gemeld. Het probleem is dat nu er al een lichting uit is en de rest maar even kan wachten op een mail of de bestelling site moet blijven checken. 

Dat staat nog los van alle communicatie die er nu vandaag alleen al uit komt

 

ja maar, dat staat er toch ook vermeld? er staat in de bevestigingsmail niet ‘je krijgt hem 25-2’

er staat letterlijk ‘Gefeliciteerd! Uw splinternieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 512GB, Green is gereserveerd met bestelnummer xxx Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u het als één van de eersten geleverd.’

 

En: 

Bezorging van uw bestelling

U ontvangt uw Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 512GB, Green per post. In een aparte e-mail ontvangt u een track & trace-code om uw bestelling te volgen. Bij dit abonnement hebt u geen (e-)simkaart besteld.

 

dus er staat gewoon vermeld dat je geinformeerd wordt zodra hij verzonden wordt, en dat je hem als ‘een van de eerste’ krijgt. niet 25-2, niet als eerste. dus het kan dat mensen hem al wel hebben gehad, dan ben je alsnog onderdeel van ‘een van de eerste’ 

Reputatie 2

En ja hoor mijn partner heeft net de s22 (gewone) ontvangen die pas 10 maart zou komen. En ik nog niks gehoord van mijn ultra die vandaag zou komen. 

 

Achterlijk dit. En nog idioter, nul respons of informatie vanuit KPN

Belachelijk. Had hij een mail met levering informatie gekregen voor vandaag of werd het gewoon geleverd?

Ze kreeg gister een email dat ze via mijn bestelling.kpn.com een aflever afspraak voor vandaag kon maken.

Reputatie 3

Heeft een van ons allen tot nu toe een mail gehad al wel weet waneer die komt of nog niemand

Reputatie 3
Badge

Heeft een van ons allen tot nu toe een mail gehad al wel weet waneer die komt of nog niemand

Hier nog niet…

Reputatie 5
Badge +1

Net mail gehad dat het vertraagd is.

Reputatie 1

Lars haan nee ik heb nog niks onrvangen

Reputatie 2

Ik ook niets ontvangen

Reputatie 3
Badge

Sturen ze de vertragingsmail ook in batches? 🤣🤣🤣

Reputatie 2

Sturen ze de vertragingsmail ook in batches? 🤣🤣🤣

Proest😆😆😆🤣

Reputatie 5
Badge +1

Dit is een update over uw bestelling van de nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White. Door een wereldwijd tekort hebben wij uw S22 op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe Samsung doen wij er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Samsung.

Nog heel even geduld, uw gereserveerde Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White komt er bijna aan. Als wij de Samsung S22 weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij uw toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als eerste besteld = als eerste in huis!

Via e-mail en sms houden wij u op de hoogte hoe het gaat met uw bestelling.

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

 

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Reputatie 3
Badge

Dit is een update over uw bestelling van de nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White. Door een wereldwijd tekort hebben wij uw S22 op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe Samsung doen wij er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Samsung.

Nog heel even geduld, uw gereserveerde Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White komt er bijna aan. Als wij de Samsung S22 weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij uw toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als eerste besteld = als eerste in huis!

Via e-mail en sms houden wij u op de hoogte hoe het gaat met uw bestelling.

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

 

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Volgens mij geldt dat alleen voor de Whites inderdaad. 

Reputatie 5
Badge +1

Dit is een update over uw bestelling van de nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White. Door een wereldwijd tekort hebben wij uw S22 op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe Samsung doen wij er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Samsung.

Nog heel even geduld, uw gereserveerde Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White komt er bijna aan. Als wij de Samsung S22 weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij uw toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als eerste besteld = als eerste in huis!

Via e-mail en sms houden wij u op de hoogte hoe het gaat met uw bestelling.

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

 

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Volgens mij geldt dat alleen voor de Whites inderdaad. 

Zou kunnen, betreft de rest weet ik het ook niet.

Reputatie 4
Badge +2

Ik denk dat dit zeker geen probleem was geweest bij de meeste mensen als dit bij de verlenging en bevestigingsmail was gemeld. Het probleem is dat nu er al een lichting uit is en de rest maar even kan wachten op een mail of de bestelling site moet blijven checken. 

Dat staat nog los van alle communicatie die er nu vandaag alleen al uit komt

 

ja maar, dat staat er toch ook vermeld? er staat in de bevestigingsmail niet ‘je krijgt hem 25-2’

er staat letterlijk ‘Gefeliciteerd! Uw splinternieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 512GB, Green is gereserveerd met bestelnummer xxx Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u het als één van de eersten geleverd.’

 

En: 

Bezorging van uw bestelling

U ontvangt uw Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 512GB, Green per post. In een aparte e-mail ontvangt u een track & trace-code om uw bestelling te volgen. Bij dit abonnement hebt u geen (e-)simkaart besteld.

 

dus er staat gewoon vermeld dat je geinformeerd wordt zodra hij verzonden wordt, en dat je hem als ‘een van de eerste’ krijgt. niet 25-2, niet als eerste. dus het kan dat mensen hem al wel hebben gehad, dan ben je alsnog onderdeel van ‘een van de eerste’ 

 

 

Fair enough, als het een reguliere verkoop was geweest, maar het is wel een voorverkoop. Dan moet je gewoon klaar kunnen staan, KPN een X aantal modellen bij Samsung kunnen reserveren en geleverd kunnen krijgen. En dan niet afhankelijk zijn van dit en onbekende batch dat, logistieke verhuizingen etc.

 

En dat moeten wij dan niet na reservering lezen op een forum of een bestellingsite of een bevestigingsmail maar tijdens het bestelproces. "Let op, wij verwachten grote drukte op dit model, uw bestelling kan later aankomen. Wilt U verder gaan?"

 

 

Reputatie 5
Badge +1

Ik denk dat dit zeker geen probleem was geweest bij de meeste mensen als dit bij de verlenging en bevestigingsmail was gemeld. Het probleem is dat nu er al een lichting uit is en de rest maar even kan wachten op een mail of de bestelling site moet blijven checken. 

Dat staat nog los van alle communicatie die er nu vandaag alleen al uit komt

 

ja maar, dat staat er toch ook vermeld? er staat in de bevestigingsmail niet ‘je krijgt hem 25-2’

er staat letterlijk ‘Gefeliciteerd! Uw splinternieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 512GB, Green is gereserveerd met bestelnummer xxx Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u het als één van de eersten geleverd.’

 

En: 

Bezorging van uw bestelling

U ontvangt uw Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 512GB, Green per post. In een aparte e-mail ontvangt u een track & trace-code om uw bestelling te volgen. Bij dit abonnement hebt u geen (e-)simkaart besteld.

 

dus er staat gewoon vermeld dat je geinformeerd wordt zodra hij verzonden wordt, en dat je hem als ‘een van de eerste’ krijgt. niet 25-2, niet als eerste. dus het kan dat mensen hem al wel hebben gehad, dan ben je alsnog onderdeel van ‘een van de eerste’ 

 

 

Fair enough, als het een reguliere verkoop was geweest, maar het is wel een voorverkoop. Dan moet je gewoon klaar kunnen staan, KPN een X aantal modellen bij Samsung kunnen reserveren en geleverd kunnen krijgen. En dan niet afhankelijk zijn van dit en onbekende batch dat, logistieke verhuizingen etc.

 

En dat moeten wij dan niet na reservering lezen op een forum of een bestellingsite of een bevestigingsmail maar tijdens het bestelproces. "Let op, wij verwachten grote drukte op dit model, uw bestelling kan later aankomen. Wilt U verder gaan?"

 

 

Geheel mee eens. 

Reputatie 1

Dit is een update over uw bestelling van de nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White. Door een wereldwijd tekort hebben wij uw S22 op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe Samsung doen wij er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Samsung.

Nog heel even geduld, uw gereserveerde Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White komt er bijna aan. Als wij de Samsung S22 weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij uw toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als eerste besteld = als eerste in huis!

Via e-mail en sms houden wij u op de hoogte hoe het gaat met uw bestelling.

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

 

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Hier ook nog geen mail gehad🤦‍♂️

Reputatie 5
Badge +1

Dit is een update over uw bestelling van de nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White. Door een wereldwijd tekort hebben wij uw S22 op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe Samsung doen wij er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Samsung.

Nog heel even geduld, uw gereserveerde Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White komt er bijna aan. Als wij de Samsung S22 weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij uw toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als eerste besteld = als eerste in huis!

Via e-mail en sms houden wij u op de hoogte hoe het gaat met uw bestelling.

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

 

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Hier ook nog geen mail gehad🤦‍♂️

Op welke datum had jij besteld?

Reputatie 1

Dit is een update over uw bestelling van de nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White. Door een wereldwijd tekort hebben wij uw S22 op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe Samsung doen wij er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Samsung.

Nog heel even geduld, uw gereserveerde Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White komt er bijna aan. Als wij de Samsung S22 weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij uw toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als eerste besteld = als eerste in huis!

Via e-mail en sms houden wij u op de hoogte hoe het gaat met uw bestelling.

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

 

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Hier ook nog geen mail gehad🤦‍♂️

Op welke datum had jij besteld?

Ik heb deze besteld op 9 februari savond rond 9 uur ofzo geloof ik

Reputatie 5
Badge +1

Op welke datum had jij besteld?

Ik heb deze besteld op 9 februari savond rond 9 uur ofzo geloof ik

Dan zou je ook mail moeten krijgen. Niks loopt zoals het zou moeten, dat blijkt wel.