Vraag

December iphone teruggestuurd

  • 12 March 2020
  • 5 reacties
  • 91 keer bekeken

Badge

Lieve vrienden van KPN.

Probeer al een tijdje mail aan jullie te sturen, geen antwoord, nu maar even via dit forum.

Ik heb in december een iphone teruggestuurd aan jullie partner in Den Bosch. 

De volgende dag kregen wij bericht dat jullie niet meer met hen samenwerken, en ik geloof dat jullie het nu zelf doen.

Maar goed, IPhone ligt dus in Den Bosch bij jullie oude partner. Die wijzen naar jullie en jullie reageren niet.

Wat nu!

Marco


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Marco20192020 Allereerst welkom op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Op dit moment begrijp ik de situatie nog niet helemaal. 
Je hebt een IPhone naar een oude partner(?) van ons teruggestuurd. Je hebt bericht gehad van deze oude partner, dat zij niet meer samenwerken met ons. Wat ik niet begrijp is dat deze oude partner jouw IPhone nog heeft en dat je contact moet opnemen met ons. Het lijkt mij dat zij de IPhone of doorsturen naar ons of dat je de IPhone retour gestuurd krijgt.
Je geeft aan via de E-mail contact gezocht te hebben met ons. Welk E-mailadres heb je hiervoor gebruikt. Om de klantenservice van ons te bereiken kun je helaas niet mailen. Je kan ons bellen (0800-0402), chatten of bereiken via het Forum.  :smile:

Badge

Ik had retoursticker gebruikt. Weet niet meer welke naam erop stond.

Wel dat we dag later van KPN een bericht kregen dat jullie met deze partner gingen stoppen.

Nu kan ik die oude partner niet bereiken; want ik weet de naam niet; heb de retoursticker niet uit mijn hoofd geleerd.

Mailen met jullie werkte niet, Ik zal morgen bellen.

Reputatie 7
Badge +17

@Marco20192020 Bedankt voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat je niet meer weet wat er op de retoursticker stond. Het is inmiddels al zo lang geleden. Wat is eigenlijk de reden van opsturen (reparatie, annuleren bestelling,...)?
Zou je anders je profiel eens willen aanvullen? Postcode, huisnummer en eventueel klantnummer zijn voldoende. Dan kijk ik even mee of ik iets kan vinden. 

Badge

Ik heb aangepast. Het betrof een kapotte telefoon. We hebben een nieuwe gekregen. Zakelijk abonnement. Zakelijk postcode staat er nu in, met zakelijk telefoonnummer.

Reputatie 7
Badge +17

@Marco20192020 Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb even met je meegekeken en het gaat hier inderdaad om een zakelijk abonnement (KPN EEN). Wij (van de consumentenmarkt) kunnen helaas niet bij de gegevens voor zakelijke abonnementen. Ik zie overigens wel dat mijn collega een e-mailadres aan je heeft verstrekt. Dit is waarschijnlijk het e-mailadres dat je bedoelde.  Ook zie ik dat mijn collega het nummer van de zakelijke markt heeft bijgevoegd? Heb je hen daar al een op proberen te bereiken 0800-0402. Mocht je liever gebruik maken van een kanaal zoals het Forum, dan heb ik goed nieuws voor je. Wij hebben namelijk ook een Zakelijk Forum. Je kunt dus het beste een nieuw topic aanmaken op ons zakelijke Forum met daarin deze vraag! Je kunt gerust de link naar dit topic bijvoegen. Veel succes! :blush:

Hopelijk kunnen mijn collega's daar meer voor je betekenen.  

 

 

 

Reageer