Beantwoord

Harde pieptoon tijdens bellen met een Samsung A54

  • 10 October 2023
  • 4 reacties
  • 242 keer bekeken

Hoi hoi ik heb sinds 2 weken de samsung A54, steeds als ik iemand bel, hoor ik een harde piep(alsof er een toets lang word ingedrukt) zodra ik ophang blijf ik de harde pieptoon soms nog even hangen...het komt zuiver uit mijn telefoon gaf eerst andere de schuld haha maar het ligt echt aan de foon, wat kan ik hier aan doen is er iets aan te doen? Vind het vrij irritant soms doet ie het na 2 min andere x pas na een half uur HELP!

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 11 October 2023, 13:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi hoi ik heb sinds 2 weken de samsung A54, steeds als ik iemand bel, hoor ik een harde piep(alsof er een toets lang word ingedrukt) zodra ik ophang blijf ik de harde pieptoon soms nog even hangen...het komt zuiver uit mijn telefoon gaf eerst andere de schuld haha maar het ligt echt aan de foon, wat kan ik hier aan doen is er iets aan te doen? Vind het vrij irritant soms doet ie het na 2 min andere x pas na een half uur HELP!

 

Beste @Tassie96 

 

Dit lijkt op een defect of storing in je Samsung A54 zelf, en dan denk ik als eerste aan de speaker van je Samsung A54, en als tweede aan een toets die blijft hangen.

Het beste kun je langs de winkel gaan, waar je jouw Samsung Galaxy A54 hebt gekocht, is dat bij KPN dan kun je langs een KPN winkel in de buurt.
Neem in dat geval de kassabon of aankoopbon mee.

Is het een defect waar jij niets aan kunt doen, dan valt het binnen de garantietermijn (2 jaar vanaf aankoopdatum) van Samsung, dan zou Samsung het kosteloos voor je moeten oplossen/verhelpen (dit verloopt via het verkooppunt, waar je jouw Samsung Galaxy A54 hebt gekocht).

Zelf kun je er het waarschijnlijk niet oplossen, omdat het defect in het toestel zit.
Dus voor een snelle oplossing, ga naar de winkel waar je hem hebt gekocht.

Heb je hem online gekocht (bijvoorbeeld via Belsimpel of Mobiel.nl) dan dien je met hun contact op te nemen.

Hoop dat het snel voor je wordt verholpen!

Hoi Michel, 

Allereerst dank voor je reactie, ik heb de telefoon via online abbo verlengen van kpn, kan ik dan ook gewoon naar een kpn winkel of moet het dan opgestuurd worden? Bij de kpn winkel hebben ze neem ik aan al mijn abbo gegevens? 

 

Mvg Natasja 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi Michel, 

Allereerst dank voor je reactie, ik heb de telefoon via online abbo verlengen van kpn, kan ik dan ook gewoon naar een kpn winkel of moet het dan opgestuurd worden? Bij de kpn winkel hebben ze neem ik aan al mijn abbo gegevens? 

 

Mvg Natasja 

 

@Tassie96

Hoi Natasja,

Graag gedaan, ik vind het fijn dat ik je hierbij kan helpen.

Je hebt de Samsung Galaxy A54 via de website van KPN besteld, door middel van je abonnement te verlengen, waarmee KPN dus de verkopende partij in deze is.

In de KPN winkel kunnen ze net zoals de telefonische klantenservice bij je gegevens, want ze werken met dezelfde systemen.
Neem wel je legitimatie bewijs mee, om je te kunnen legitimeren bij de verkoper/medewerker, net zoals de aankoopbon die je per e-mail hebt ontvangen.

Via de telefonisch klantenservice kan het ook, er wordt je dan duidelijk uitgelegd hoe je jouw Samsung Galaxy A54 ter reparatie kunt opsturen per pakketpost (PostNL).
De telefonisch klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 18:00 uur, en op zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur via het gratis nummer 0800 -0402.

Maar wil je liever persoonlijk contact met een medewerker, ga dan langs bij een KPN winkel bij jouw in de buurt Natasja.

Ik hoor graag van je, hoe het is verlopen.

 

Vriendelijk groet,
Michel

 

Beste Michel

Helemaal top en bedankt voor je reactie en hulp ik ga volgende week even naar de winkel, en hopelijk kan het opgelost worden…zodra ik meer weet laat ik het weten

Gr Natas