Beantwoord

Krakend geluid + slecht gehoor tijdens bellen

  • 27 May 2019
  • 2 reacties
  • 2221 keer bekeken

Ik heb sinds september de iPhone x. Ik heb nu sinds een maand last dat als ik iemand bel ik diegene heel slecht versta doordat het heel zachtjes gaat ik moet deze altijd op de luidspreker zetten of oordoppen in doen wil ik het verstaan. Nu heb ik ook sinds gisteren dat mijn geluid tijdens muziek luisteren of als de wekker afgaat hij ontzettend kraakt. Ook hier als ik oordoppen in doe is het goed. Valt dit onder garantie ook zonder verzekering?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 May 2019, 15:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Romana12 ,
Misschien had je toentertijd beter een "echte" telefoon kunnen kopen😋
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Romana12, welkom! Dat is heel vervelend natuurlijk! Ik ga er eigenlijk vanuit dat dit onder de garantie valt, maar je weet het pas zeker als je met je toestel naar de winkel gaat. Mijn collega's kunnen je telefoon dan ter reparatie innemen. Mocht het zo zijn dat er toch kosten aan de reparatie verbonden zijn, krijg je eerst een prijsopgave waar je mee akkoord kunt gaan. Als je langs de winkel gaat, neem dan wel je aankoopbewijs mee. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me weten?