Vraag

Niet geholpen bij KPN-winkel

  • 29 August 2020
  • 10 reacties
  • 142 keer bekeken

Nou lekker ,half uur buiten gestaan,eindelijk aan de beurt,moest een 2de hands Iphone geactiveerd hebben lukte dus niet alles bij me ,medewerker moet je zo en zo doen.Tja al gedaan maar ja lukt niet krijg als antwoord wij mogen dat niet doen vanwege corona,terwijl loket langs me ze wel bezig waren met schijnbaar nieuwe gsm.Dus kan nog steeds niet gebruiken en wordt er steeds bozer om,dat ik zelfs overweeg om alles wat ik heb van kpn op te zeggen en gewoon overstapt naar een ander.Grrrrrr


10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Waar heeft u die 2de hands iphone vandaan? En wat moet daar aan geactiveerd worden dan?

Gewoon van een bekende,maar heb al gelezen dat hij wat verkeerd had gedaan,maar daarbij had die medewerker me wel even kunnen wijzen hoe ik dat had moeten doen,had nl de gsm met zijn simkaart erin bij me.en zijn inloggevens had ik ook

Reputatie 7
Badge +24

Lijkt me dat je zo'n ding terug zet naar fabrieksinstellingen. Simkaart erin en gaan met de banaan. Wat moet er dan nog aan gebeuren dan?

tja dacht ik ook maar nee je moet eerst naar i cloud en dan nog naar een instelling,want in menu staat nergens fabrieksinstellingen.Voorbeeld gevonden op internet,vanmiddag eens doen.

Reputatie 7
Badge +20

Dag @hansknap Hopelijk is het inmiddels gelukt om je telefoon aan de praat te krijgen? Deze coronatijd is voor ieder van ons vervelend. Zo even een winkel inlopen is er vaak niet meer bij: als het druk is moet je even wachten. Voor niemand leuk, maar momenteel wel het beste om te doen. Ik ben er natuurlijk niet bij geweest, maar ik kan me wel voorstellen dat collega's in de winkel extra voorzichtig zijn met het aanpakken van toestellen die niet uit de eigen voorraad komen. 

Ben ik het dus duidelijk niet mee eens,kan me voorstellen dat je extra voorzichtig moet zijn in deze tijd,maar een bediende in de horeca pakt ook de gebruikte glazen en servies en bestek op,en brengt de bestellingen,en er is overal ontsmetting gel in omloop.Maar daarvan ik had de telefoon bij me had even wat aanwijzing gegeven als ik zelf het menu had geopend en er zelf doorheen was gescrold ,leek me toch goed te doen.Nu dus geen telefoon die is inmiddels 12 dagen geblokkeerd,en ik moet op zoek na nieuw telefooncontract met gratis gsm,Kpn loopt af op 2 oktober ,en ik sluit geen duurder af dan 20 e met gratis gsm en dat heeft Kpn niet dus helaas

Reputatie 7
Badge +24

Een gsm is nooit gratis. U betaald er gewoon voor. Bij iedereen.

Waar dit topic over gaat: een mobiel die u elders vandaan gehaald heeft, en u verwacht dat een KPN medewerker u wel even helpt met instellen. Ik vindt het niet zo vreemd dat ze dat niet doen. Corona heeft hier niets mee te maken denk ik. Dat was zomaar een makkelijk argument van die medewerker wat nergens op sloeg. De echte reden is: u word alleen geholpen met een toestel wat door KPN geleverd is. En dat lijkt me volkomen logisch.

Dat zie je dan volgens mij verkeerd heb een abonnement bij hun afgesloten voor mobiel en toen ik dat deed ,stelde ze mijn mobiel heel graag in op dat moment,en dat was ook geen mobiel van hun hoor,als ze je niet helpen sluit toch niemand meer een contact voor  prepaid bij hun af????

Reputatie 7
Badge +24

Op het moment dat u een nieuw abonnement afsluit, dan kan ik me dat nog voorstellen ja. Als je later daarvoor langskomt is dat over.

Nou dat heet klantenservice hoor,doen ze dat niet gaat elke klant naar contract einde ,weg,ben trouwens voorheen er al is langs geweest voor iets,toen gewoon prima geholpen hoor!!!

Reageer