Beantwoord

Samsung flip 4 defect. Hoe kan ik een backup maken van mijn foto's en filmpjes

  • 29 October 2023
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

Mijn Samsung flip 4 heeft geen display meer deze is kapot, is gewoon garantie en wordt gratis gerepareerd onder garantie......maar er staan heel veel foto's en filmpjes op van mijn verleden week overleden hondje en mijn ouders.........maar omdat mijn scherm niet meer werkt kan dit niet worden overgezet naar een ander toestel waar ik heel verdrietig over ben.........niemand kan mij hiermee helpen.…

Is er misschien iemand met gevoel die mij kan helpen?

 

Samsung zegt gewoon hij wordt gerepareerd maar hij gaat compleet leeg........😔

 

Yvonne.

icon

Beste antwoord door GeSp 29 October 2023, 23:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo Yvonne,

 

Het zou wel heel vervelend zijn als de die foto's en filmpjes zou kwijtraken.

Heb je misschien synchronisatie naar Google Drive of Samsung Cloud aan staan op je mobiel?
Je zou daarop met je Google of Samsung account kunnen kijken of daar iets kan terugvinden.

Een andere mogelijkheid die ik tegenkwam is backup op afstand, hopelijk lukt dat nog met jouw toestel, je kan hier vinden hoe je dat kan doen: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/mijn-scherm-is-kapot-en-het-touchscreen-werkt-niet-is-er-een-manier-om-bij-mijn-gegevens-te-komen/

 

 

Hallo Yvonne,

 

Het zou wel heel vervelend zijn als de die foto's en filmpjes zou kwijtraken.

Heb je misschien synchronisatie naar Google Drive of Samsung Cloud aan staan op je mobiel?
Je zou daarop met je Google of Samsung account kunnen kijken of daar iets kan terugvinden.

Een andere mogelijkheid die ik tegenkwam is backup op afstand, hopelijk lukt dat nog met jouw toestel, je kan hier vinden hoe je dat kan doen: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/mijn-scherm-is-kapot-en-het-touchscreen-werkt-niet-is-er-een-manier-om-bij-mijn-gegevens-te-komen/

 

 

Dank je wel, ga ik even doorlezen en proberen 😚

Reputatie 7
Badge +9

Kan niet werken met flip4, hij ondersteunt geen hdmi over usb-c. Je kan proberen blind de app SmartView te openen, natuurlijk moet je weten waar hij op jouw screen is.

Dat hadden we al geprobeerd....urenlang zonder sucses 😒😒

Reputatie 7
Badge +18

Kan niet werken met flip4, hij ondersteunt geen hdmi over usb-c. Je kan proberen blind de app SmartView te openen, natuurlijk moet je weten waar hij op jouw screen is.

 

Waarom zou backup op afstand niet kunnen werken?

Voor backup op afstand is hdmi over usb-c helemaal niet nodig volgens die Samsung pagina, je moet wel aan onderstaande voorwaarden voldoen om de backup te kunnen maken:

Let op:

Om op afstand een back-up van je apparaat te maken:

  • Moet je apparaat moet verbonden zijn met wifi of een mobiel netwerk
  • Moet je toestel moet zijn aangemeld bij je Samsung Account
  • Moeten de instellingen voor bediening op afstand zijn ingeschakeld
  • Moet je de gebruikersnaam en het wachtwoord van je Samsung-account kennen
Â