Vraag

Samsung Galaxy a50

  • 23 February 2020
  • 5 reacties
  • 107 keer bekeken

Normaalgesproken als ik wordt gebeld wordt de naam van diegene voorgelezen. Ik heb met één voor mij zeer belangrijk nummer dat ik niets hoor en pas later zie dat er gebeld is. Ik kan dat nummer helaas niet terugbellen en MOET afwachten of er nog een keer wordt gebeld.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Piet Wolters Welkom op ons KPN Forum! Als ik je goed begrijp leest je telefoon de naam voor van de diegene die jou probeert te bellen, klopt dit? 
Met één van deze personen is die niet het geval. Heeft dit in het verleden wel gewerkt voor deze persoon?
Wat is de reden dat je deze persoon niet kunt terugbellen? 
Laatste vraag, hoor je wel een beltoon als iemand je belt of wordt alleen de naam voorgelezen? 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +28

Heeft die persoon/instantie soms nummerherkenning uitgezet? Oftewel : Belt die persoon/instantie anoniem?

Dan kan je inderdaad dat nummer ook niet terugbellen omdat het nummer dan niet bekend is in jouw telefoon. 

 

Reputatie 7
Badge +21

En dat zou dan ook verklaren waarom het toestel de naam niet kan voorlezen.

Het nummer is nodig om de naam op te zoeken in het adresboek van de telefoon.

@Piet Wolters Welkom op ons KPN Forum! Als ik je goed begrijp leest je telefoon de naam voor van de diegene die jou probeert te bellen, klopt dit? 
Met één van deze personen is die niet het geval. Heeft dit in het verleden wel gewerkt voor deze persoon?
Wat is de reden dat je deze persoon niet kunt terugbellen? 
Laatste vraag, hoor je wel een beltoon als iemand je belt of wordt alleen de naam voorgelezen? 

Ik hoor graag van je. 

Er is inmiddels een andere oplossing gevonden doordat hij met toestemming mij via collect call gaat bellen en dat schijnt voorlopig te werken 

Reputatie 7
Badge +17

@Piet Wolters Fijn dat het ondertussen is opgelost en bedankt voor de terugkoppeling. Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan ben je van harte welkom op ons Forum! 

Reageer