Vraag

Samsung S9 wil heel moeilijk nog op de wifi

  • 5 October 2023
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Sinds 2 maand krijg ik mijn telefoon, samsungs9 moeilijk op de wifi, ondanks dat ik naast de versterker zit! Soms na 3 keer telefoon opnieuw opstarten doet hij het weer.

Soms opeens na een half uur. De Experia box al hard reset gedaan, dit heeft niet geholpen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

ik snap niet helemaal wat je bedoeld.

kan je moeilijk verbinden met het wifinetwerk, of is de verbinding traag? 

en heb je dit probleem alleen op de S9 of ook op andere apparatuur?

alleen op de s9, die pakt wifi bijna niet meer.

Mijn dochter met Samsung ook af en toe laat van. iPhone en andere apparaten altijd vol wifi.

Reputatie 4
Badge +4

het lijkt dan een issue te zijn in de S9. je zou de volgende stappen kunnen proberen:

  1. netwerk vergeten en opnieuw koppelen
  2. netwerkgegevens reset (Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten > opties-symbool > Netwerkinstellingen resetten)
  3. telefoon naar fabrieksinstellingen zetten (vergeet niet een back-up te maken)
Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Melissa Vriesema en welkom hier op ons forum :)

het lijkt dan een issue te zijn in de S9. je zou de volgende stappen kunnen proberen:

  1. netwerk vergeten en opnieuw koppelen
  2. netwerkgegevens reset (Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten > opties-symbool > Netwerkinstellingen resetten)
  3. telefoon naar fabrieksinstellingen zetten (vergeet niet een back-up te maken)

Is het deze stappen nog gelukt om het probleem op te lossen?Â