Simkaart wordt niet meer herkend na updates Samsung S21+

  • 28 November 2023
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik had wat updates nu herkent mijn telefoon de simkaart niet meer. Kpn kan je enkel bereiken op deze manier of telefonisch die Bot weet niks. Wat kan ik doen? Ik heb de telefoon nodig:-(


3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MIXKPN. Jammer dat je geen bereik hebt na het updaten van je telefoon. Ik heb zelf een Samsung S21+ met een KPN abonnement en heb geen problemen gehad na het updaten. Het is moeilijk om op afstand te zeggen waar het probleem precies zit. Het beste is om langs een KPN-winkel in de buurt te gaan met je telefoon en simkaart om het snel op te lossen.

 

 

 

 

 

Deze vraag is 24 uur oud:-) Kom op zeg, dus een forum waar je 24 uur moet wachten of een bot die niks weet? Dat zijn de smaken?

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie in jouw dossier dat je gisteren (28-11-2023) een bezoek hebt gebracht aan een KPN-winkel, nadat je dit topic hebt aangemaakt. In de winkel is je simkaart vervangen voor een nieuwe. Uit je bericht begrijp ik dat het probleem hiermee niet is opgelost. Heb je de mogelijkheid om de (nieuwe) simkaart in een ander toestel te testen? Op deze manier kunnen we achterhalen of het probleem zich in het toestel of in de simkaart bevindt.

Reageer