Vraag

Toestelverzekering levert defect mobiel?

  • 3 February 2020
  • 2 reacties
  • 96 keer bekeken

Je zou verwachten dat als je maandelijks flink voor je verzekering betaalt, je hier toch gebruik van kan maken als het nodig is. 

Helaas alleen maar drama. 

 

In oktober raakte mijn mobiel kapot, na heel veel moeite (want het toestel was niet op voorraad) hebben ze er één ergens vandaan kunnen toveren. Helaas werkte dit mobiel niet naar behoren. Zo kon ik niet gebeld worden, bellen en was de sensor kapot, die ervoor zorgt dat je mobiel zwart wordt wanneer hiermee gebeld wordt (via WhatsApp in dit geval). 

 

Hierover na een paar dagen (eerst maar alles updaten want wie weet heeft het te maken met de oudheid van de software) gebelt met KPN. Het probleem uitgelegd en daar werd zeer moeilijk over gedaan. 

 

Vervolgens krijg ik een rekening van mijn eigen risico en heb ik nog altijd geen bericht terug van hoe we dit oplossen. Ik ga uiteraard geen eigen risico betalen voor een mobiel die niet functioneert als mobiel. 

 

Ik wou graag een ander die wel functioneert, maar dit was weer heel moeilijk. 

 

Na heel veel heen en weer bellen, en zonder resultaat. Nog voorgesteld om in ruil bij te betalen voor een mobiel die wel in voorraad was, zelf maar een mobiel aangeschaft. Want zonder kan in deze tijd helaas niet meer. 

 

Dit ook uitgelegd en gezegd. Nog altijd moeilijk. Tsja ik heb een mobiel in een doosje liggen die niet werkt en waarvoor ik wel moet betalen.

 

In januari weer gebelt (voor de 1000x) en nogmaals gezegd, want je weet dat als je je rekening niet betaald er incassokosten in rekening gebracht worden, ook al zijn deze kosten voor een defect apparaat. 

 

Krijg ik een mevrouw aan de telefoon, ja u moet betalen. Staat in je polis en jammer voor u. 

 

Ja wat! In die polis staat ook dat ik een vervangend toestel krijg. En dit toestel vervangt niks! 

 

Nu weer weken later nog altijd geen reactie en geen duidelijkheid. 

 

KPN waarom is het zo moeilijk om duidelijkheid te verschaffen. Ik wacht al 3 maanden op terugkoppeling en het enige wat ik hoor is dat de leidinggevende nog niet hebben gereageerd. 

 

Een zeer gefrustreerde en teleurgestelde klant….


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Jammer dat het niet werkt. 

Ik wacht al 3 maanden op reactie. Defect mobiel geleverd door KPN. Treurig. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @FelixM, welkom! Wat ontzettend jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent! Ik kan me dit, met jouw uitleg, levendig voorstellen overigens. Is jou uiteindelijk niet een ander toestel aangeboden? Normaliter krijg je, als hetzelfde toestel niet meer leverbaar is, een vergelijkbaar toestel. Is daar nog over gerept? Ik ben bang dat ik niet heel veel in kan zien, omdat het echt via de verzekering loopt, maar ik ga wel m'n best doen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?