Vraag

Vervangen iPhone 15 Pro i.v.m. een defecte batterij zonder vervangend toestel

  • 4 December 2023
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Op 20 november heb ik mijn nieuwe Iphone 15 PRO ontvangen, verlenging. Ik moet mijn batterij ¾ keer opladen per dag en de KPN winkel in dordrecht heeft geconstanteerd dat er zeker een fout in mijn toestel zit en de batterij kapot is. Ik heb 3 keer contact opgenomen met de klantenservice en claim afdeling, en niemand kan wat doen zonder dat ik mijn toestel enkele dagen kwijt ben. Dit is in mijn geval niet mogelijk ivm kindjes en werk. 
 

ik heb GEEN verzekering afgesloten, want ik heb nog nooit problemen gehad en een foutief toestel ontvangen is niet mijn schuld, ze kunenn alleen wat doen met verzekering! Wat moet ik doen? Ik ben ten einde raad.. ik heb een leentoestel nodig, als ik deze opstuur voor reparatie of een nieuw toestel.. 

 

ik zit over de 14 dagne bedenktijd heen, want il wordt al een week lang van het kastje naar de muur gestuurd zonder enige oplossing. He tis een toestel van 1200€ en ik weet het gewoon echt niet meer… KPN doet niks. Ze verwezen me naar de apple reparatie winkel maar ook dan ben ik me tel kwijt, dit is niet mogelijk! 


6 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Een vervangend toestel kan je niet eisen, geen enkel bedrijf heeft dit. Je kan of een heel goedkoop simpel toestel extra aanschaffen.

 

Een waarmee je alleen kan bellen en dan de iPhone voor reparatie aan bieden bij KPN/Apple.

Of je levert het toestel in en de accu wordt gerepareerd maar ben je twee weken niet bereikbaar.

Een leentoestel is niet haalbaar voor bedrijven.

Een leentoestel niet haalbaar? Vergeet niet dat het om een miljoenenberijf gaat he! Komt er ook nog eens bij dat dit NIET mijn schuld is maar zij een foutieve iphone leveren, als ik hem zelf had laten vallen was het een ander verhaal ja. Tot op de dag van vandaag heb ik een slechte ‘nieuwe’ telefoon waar geen reet aangedaan wordt. Daar gaat je 1200€ :)

Reputatie 7
Badge +24

...en niemand kan wat doen zonder dat ik mijn toestel enkele dagen kwijt ben.

Enkele dagen? Ik denk dat u hem weken kwijt bent. Misschien wel een maand.

Waar is uw vorige toestel? Was dat stuk?

Daarom. En dat is niet haalnaar als je gewoon bereikbaar moet zijn. 
oude telefoon ingeleverd want ze hadden een prachtige actie voor een deel geld terug 🥲 

niet ervanuit gaan dat ik een slechter toestel terug krijg, helaas. 

Reputatie 7
Badge +10

Zou gewoon de Apple Store binnen lopen, zij kunnen direct bepalen wat er aan de hand is en zijn sneller in het vervangen van het toestel.

Reputatie 4
Badge +5

Een leentoestel niet haalbaar? Vergeet niet dat het om een miljoenenberijf gaat he! Komt er ook nog eens bij dat dit NIET mijn schuld is maar zij een foutieve iphone leveren, als ik hem zelf had laten vallen was het een ander verhaal ja. Tot op de dag van vandaag heb ik een slechte ‘nieuwe’ telefoon waar geen reet aangedaan wordt. Daar gaat je 1200€ :)

Is niet haalbaar hoeveel leentoestellen moet een bedrijf op voorraad hebben??

 

10, 20, 100, 500, 1000??? en welke soort moeten er op voorraad liggen  

 

is er een verschil tussen een particulier en zakelijk, hoeveel met Android en iOS???

 

onhaalbaar dus. Daarbij doet KPN hier niks fout, zij bieden hulp aan. Eisen om een leentoestel zal nergens gehoor krijgen  

 

 

Reageer