Beantwoord

Voor welke diensten kan je op afspraak nog naar de winkel komen?

  • 31 January 2021
  • 4 reacties
  • 176 keer bekeken

Ik wil graag een nieuwe telefoon aanschaffen, maar ik wil dit niet via internet doen. Graag zou ik dat mij willen laten informeren in de winkel zelf. Is het ook mogelijk om hiervoor een online afspraak te maken voor in de winkel, of geldt dat alleen voor storingen etc?

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 January 2021, 21:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Lauvos ,

De winkels zijn voornamelijk open voor reparaties en storingen. Voor de aankoop van een telefoon is er nu videobellen. 

  • Een beperkt aantal winkels is op afspraak geopend als servicepunt. Vanaf 15 december t/m 9 februari is een beperkt aantal KPN winkels verspreid door Nederland open. Voor onder meer reparaties en hulp bij storingen. In alle winkels volgen we de richtlijnen van het RIVM. Ook dragen zowel het winkelpersoneel als de winkelbezoekers een mondkapje. Bekijk in het winkeloverzicht welke winkels geopend zijn. maak een bezoekafspraak. 

Reputatie 1

 Wat is dat waardeloos zeg dat je je niet in winkel voor kan laten lichten als je nieuwe telefoon met abonnement wil bestellen. Videobellen gewoon waardeloos. Zoek mijn heil wel ergens naders

Wat is dat waardeloos zeg dat je je niet in winkel voor kan laten lichten als je nieuwe telefoon met abonnement wil bestellen. Videobellen gewoon waardeloos. Zoek mijn heil wel ergens naders

Hallo @coogie je bent dus in een lokale KPN-winkel geweest en ze wilden of konden je daar niet helpen?

Lees ik dat goed?

 

Reputatie 7
Badge +17

@coogie Je reageert in een topic van 2,5 jaar oud. De informatie in dit topic heeft betrekking tot de opening van de winkel in de Corona periode. Inmiddels zijn de winkels weer gewoon open. Je kunt dus gerust langs de winkel gaan voor advies bij het uitzoeken van een telefoon en abonnement.