Beantwoord

Welke heeft de beste camera: Samsung s23 Ultra of Samsung S24+

  • 25 March 2024
  • 7 reacties
  • 81 keer bekeken

Reputatie 1

Vraagje 

Ik mag dinsdag een nieuwe telefoon uitzoeken 

Ik twijfel tussen de samsung s23 ultra en de s24+ de nieuwste 

Belangrijkste is de camera 

Welke is de beste keuze on te nemen 

Ik hoor graag van jullie 

 

 

icon

Beste antwoord door Bink79 6 April 2024, 11:32

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Tja... dat zult u zelf uit moeten zoeken. Dat kan een ander niet voor u bepalen. Google eens rond, er is genoeg over geschreven. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bink79. Misschien helpt deze pagina op Tweakers je verder hierin. Daarnaast kan je altijd een KPN Winkel binnenlopen voor advies. 

In mijn optiek ga je voor een goede camera naar een fotowinkel en koop je een echte camera, daarvan is meestal een goedkope camera nog vele malen beter dan de duurste ingebouwde camera in een telefoon, die ontworpen is om te bellen en niet om te fotgraferen @Bink79 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Bink79 ,

Tussen de camera’s van de S23 en de S24 zitten vrijwel geen verschillen. Alleen de AI Image Enhancer is wat verbeterd bij de S24 ten opzichte van de S23. Op de S24 kun je je foto’s nu namelijk nog mooier maken door de diepte of warmte aan te passen. Ook verwijder je op dit toestel met de Object Eraser gemakkelijk ongewenste objecten van je foto’s. Handig als er net een voorbijganger op de achtergrond van je groepsfoto langsloopt. Verder hebben beide toestellen een 50MP groothoekcamera waar je prachtige foto’s mee kunt schieten. Ook beschikken ze beiden over een 12 MP selfiecamera en maak je ook ‘s avonds of in een donkere omgeving de mooiste foto’s met de nightmodus.

bron:

https://www.odido.nl/samsung/verschil-galaxy-s24-galaxy-s23

 

Reputatie 1

Bedankt het is de samsung galaxy s24 plus geworden 😁😍👍

Reputatie 7
Badge +16

Túúrlijk kan er altijd en alles gegoogled worden, maar vragen staat altijd vrij, toch?

Ik vind het een leuke vraag om hier te lezen: een advies of review kun je altijd meenemen in je eigen afweging. 
 

Bedankt het is de samsung galaxy s24 plus geworden 😁😍👍

Gaaf! Heb je het al binnen? Ben benieuwd of je blij bent met jouw keuze en vooral: de camera?? 😉

Reputatie 1

Ja ik heb hem al 2 weken binnen 😁

Zeker super gaaf maak prachtige mooie foto's 😍

 

 

Reageer