Beantwoord

Welkomstcadeau Microsoft Surface Go wordt heel heet

  • 26 November 2023
  • 25 reacties
  • 221 keer bekeken

Gisteren wilde we hem gebruiken maar was gloeiend heet, duurde uren voor hij afgekoeld was. Start ook niet meer op en eigenlijk vinden we het dood eng om nog te gebruiken. Heel jammer het was een handig apparaat al werd hij niet intensief gebruikt.

Is er een oplossing voor? We zijn vorig jaar bij kpn gekomen en dit als welkoms geschenk ontvangen .  Kan toch eigenlijk niet na een jaar al stuk.

 

Met vriendelijke groeten

icon

Beste antwoord door Netty Schalk 30 November 2023, 12:26

Bekijk origineel

25 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Netty! Welkom op het forum :-) . Dat is natuurlijk heel jammer, heb je hem dus nog maar korter dan twee jaar? Dan kun je altijd even contact zoeken met Sidekix. In de artikel kun je daar meer informatie over vinden:

 

 

Heb een mail naar Sidekix gedaan , heb bij bedrijf maar kon gezet anders kon ik de mail niet indienen. Even afwachten op reactie

Groeten Netty 

Reputatie 7
Badge +13

Dan hoor ik graag wat de uitkomst is Netty! 

Hallo Remco.

 

Ze hebben vandaag terug gebeld en kunnen niets voor mij doen daar het in opdracht van jullie wordt verstuurd, ze zijn alleen de leverancier. Moest maar microsoft bellen en de garantie door geven, en daar komt het, dat heb ik dus niet want heb het niet zelf gekocht. Dus met andere woorden heb gewoon vet pech gehad en heb dus nu niets. Zal dus een andere aan moeten schaffen. 

P S volgens andere gebruikers op internet lopen ze allemaal tegen het zelfde probleem aan dat het over verhit raakt

 

Groeten Netty Schalk 

Reputatie 7
Badge +13

Hij is minder dan twee jaar oud toch Netty? Dan zou je gebruik moeten kunnen maken van de fabrieksgarantie. Ik zou dan ook even kijken op: https://support.microsoft.com/nl-nl/warranty .

Ja klopt wij zijn vorig jaar bij kpn gekomen en gelijk de glasvezel gelegd. Ga het proberen.

Groeten Netty 

Hallo Remco.

Na half uur aan de telefoon met iemand die me moeilijk verstond en bij een andere surface zat te zoeken zijn we tot zo ver eruit gekomen. Moet hem opsturen voor reparatie, dus afwachten wat er gaat gebeuren. De garantie is tot 8-4-2024 dus toch even nagevraagd of het geen eigen kosten zijn want bepaalde dingen zijn uitgesloten voor garantie na een jaar.

Bedankt voor je hulp.

Groeten Netty 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo Remco.

Na half uur aan de telefoon met iemand die me moeilijk verstond en bij een andere surface zat te zoeken zijn we tot zo ver eruit gekomen. Moet hem opsturen voor reparatie, dus afwachten wat er gaat gebeuren. De garantie is tot 8-4-2024 dus toch even nagevraagd of het geen eigen kosten zijn want bepaalde dingen zijn uitgesloten voor garantie na een jaar.

Bedankt voor je hulp.

Groeten Netty 

 

Wat fijn Netty! Ja soms is het even puzzelen met dit soort dingen. Ik hoop dat hij snel weer gerepareerd kan worden. Post gerust nog eens een bericht als we iets voor je kunnen doen! 

Surface vandaag terug gekregen en is op alles na gekeken, heb hem nu opnieuw geïnstalleerd. Vind het alleen jammer dat er niet aangegeven wordt wat er nu mis was, maar goed het werkt weer.

Groeten Netty Schalk 

Reputatie 7
Badge +13

Wat fijn dat je hem weer terug hebt Netty! Ik zou dat persoonlijk ook graag altijd willen weten. Ik denk bij warmte vaak aan een niet goed werkende accu maar dat blijft natuurlijk een gokje. Post gerust nog even een topic in de toekomst als we iets voor je kunnen betekenen :-) . 

Reputatie 7

Surface vandaag terug gekregen en is op alles na gekeken, heb hem nu opnieuw geïnstalleerd. Vind het alleen jammer dat er niet aangegeven wordt wat er nu mis was, maar goed het werkt weer.

Is het dezelfde Surface die je teruggekregen hebt of is hij vervangen?

Hallo wjb.

Geen idee of het een nieuwe is lijkt wel dat het mijn oude is. Doordat ik het niet weet wat er is gebeurd heb ik hem vannacht na opladen in de keuken op de aanrecht laten liggen.  Voor reparatie was hij echt gloeiend heet, dus vertrouwen moet nog komen 😀

Groeten Netty 

En het is weer het zelfde liedje, surface wordt weer warm/heet en reageert niet of amper. Echt klaar met dat ding, denk je een leuk Welkomst kado te hebben kan je hem egg net zo goed dumpen alleen chagrijnig wordt je ervan. Dus kpn geef deze niet meer kado.

Groeten Netty 

Reputatie 7
Badge +13

Wat jammer Netty dat je zoveel pech met dit apparaat ervaart. Ik zou dit toch weer gaan melden en aandringen op een oplossing onder garantie. 

Hallo Remco.

Ben vanaf januari bezig om dat ding gerepareerd te krijgen, krijg wel steeds mail van ene Piotr en dat er een verzend label gestuurd zou worden 3 mailtjes verder nog steeds niets.

Mooie is dat NU de garantie is verlopen en bij Trustpilot was te lezen dat deze persoon een rekening kreeg van Microsoft,. Dump de surface maar heel snel en koop wel een degelijke voor terug, wel jammer dat je een Welkom kado krijgt waar je dus totaal niets aan hebt. 

Reputatie 7
Badge +13

Dat is zeker jammer Netty, maar ik zou toch nog eens aandringen bij Microsoft dan. Als je binnen de garantietermijn melding hebt gemaakt dan zou dat opgepakt moeten worden. Het spijt mij oprecht dat de Surface dan zo tekortschiet.

Wacht maar af heb gisteren het zoveelste mailtje gestuurd, tot gisteren nog vriendelijk gebleven maar nu toch laten merken ( wel netjes) dat ik er wel klaar mee ben on aan het lijntje gehouden te worden. Dat de garantie nu voorbij is en ik een oplossing wil 

 

Groeten Netty 

Hallo Remco.

 

Wordt nu gewoon finaal genegeerd, week geleden weer een mail gestuurd maar reageren totaal niet meer terug. Ene Piotr waar ik contact mee had was 27 februari voor het laatst en mailde dat ik zeker die dag nog een mail zou ontvangen van UPS voor het verzend label tot op heden niets ontvangen en ook hem laten weten. Ben er wel klaar mee een en al gedoe en ellende met die surface.

Groeten Netty 

Reputatie 7
Badge +13

Wat jammer dat ze dan niet over de brug komen Netty :-( .

Ja vind het ook waardeloos, m.n dat je dus een flut Welkom kado krijgt. Had beter de korting kunnen pakken.

Zo zie je maar dat ook bedrijven met naam ook niet altijd klantvriendelijk zijn.

 

Groeten Netty 

Hallo Remco.

 

Laat die Piotr nou bellen vanmiddag, een of ander kul verhaal maar goed hij ging er achteraan. Belde even later terug het oude aanmeld nummer van reparatie stond er nog en ik zou voor 17.30 een mail ontvangen met uitleg wat er was mis gegaan en het ups label.  Had duidelijk gemaakt dat ik in die mail ook wilde zien dat de reparatie nog in de garantie viel en dus niet achteraf een rekening zou krijgen. Was niet nodig want label had in de garantie tijd verstuurd moeten zijn, dus ik kan wel zijn in de mail staat duidelijk een bewijs voor mij dat het in de garantie valt. En nu dus nog steeds geen mail terug en verzend label.

Toch moeilijk denk 😀. Hou je op de hoogte.

 

Groeten Netty 

Reputatie 7
Badge +13

Mooi dat er dan toch even contact is geweest maar ik blijf het wel jammer vinden dat het zo stroef loopt Netty. Hou mij dan inderdaad even op de hoogte!

Hallo Remco.

Nou krijg er onderhand de slappe lach van, nog 2 maal contact gehad stand van zaken nu voor de zoveel een mail dat ik binnen 3 uur van ups een label moet ontvangen anders maken ze hem handmatig aan. Je raad het al Nope, nix ontvangen en morgen maar weer afwachting het zal wel weer vrijdag worden. Denk nu toch dat ik ga afhaken.

 

Groeten Netty 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Netty, ik snap dat je het dan een beetje zat begint te worden :-( .

Hallo Marco.

 

Heb bij laatste telefoon gesprek aangegeven dat ik hem niet weer op zal sturen, vorige week opgestuurd en gisteren jawel een nieuwe ontvang 😀. Had op de mijne aan de achterzijde een krasje gezet maar deze heeft ook blauwe zijkant ipv zwart . Einde aan de surface soap denk ik.

 

Groetjes Netty 

Reageer