Beantwoord

iPad op 8 december besteld, maar geen duidelijkheid over wanneer die wordt geleverd

  • 12 January 2022
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

Sinds 8 december wacht ik op mijn iPad, direct betaalt, maar ondanks twee keer telefonisch contact kan niemand aangeven wanneer ik mijn bestelling uiteindelijk kan verwachten 😞

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 17 January 2022, 09:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @jvz66, dat is inderdaad een lange wachttijd! Op je profiel zie ik dat je een iPad mini 4 noemt, is dat het type waar het in dit geval om gaat? Kan je ook toelichten welke kleur het is en hoeveel opslagruimte die heeft? Dan kan ik kijken of ik er meer over kan zien.

Hallo Jasper, het gaat over de IPad 2021 4g 64 gb spacegray.

gr John

Reputatie 7

Dank je @jvz66. Voor dat model wordt gewacht op een nieuwe levering vanuit Apple, wanneer we die precies krijgen is nog niet bekend. Het zou kunnen dat die gedurende volgende maand komt. Op het moment dat jouw iPad verzonden zal worden krijg je daar een bericht over. Ook zal de status in Mijn Bestelling dan bijgewerkt worden. Tot dat moment is het voor ons ook afwachten.