Automatisch sluiten van topics

  • 3 October 2023
  • 0 reacties
  • 187 keer bekeken
Automatisch sluiten van topics
Reputatie 7
Badge +16

Ik wil jullie graag informeren over een nieuwe functie die we binnenkort gaan aanzetten in onze community: het automatisch sluiten van topics na een bepaalde periode van inactiviteit. Ik leg je graag uit waarom we dit doen en hoe je een gesloten topic kunt laten heropenen.

In de loop der jaren hebben we door al jullie vragen (topics) een grote openbare bibliotheek aan informatie opgebouwd. Deze informatie krijg je te zien in Google als je met hetzelfde soort ‘zoekwoorden’ een vraag aan de zoekmachine stelt. Eerder aangemaakte topics zijn dus belangrijk om ook anderen te helpen bij het vinden van een oplossing.
 

6 maanden geen reactie

Om onze community zo georganiseerd mogelijk te houden, gaan we vanaf nu topics waar tot 6 maanden geleden niet meer in gereageerd is, automatisch sluiten. We willen op deze manier ook aanmoedigen om een nieuw topic te starten als dat nodig is: zo blijven we up-to-date. In een nieuw topic kun je natuurlijk altijd verwijzen naar een eerder gepubliceerd gesloten topic.


Heropenen van een gesloten topic

Als je denkt dat een gesloten topic weer geopend moet worden, dan kun je het melden of een privébericht sturen naar mij. 
Vertel ons waarom jij vindt dat het topic heropend moet worden. Een duidelijke uitleg helpt ons om snel te reageren. Je verzoek wordt bekeken en indien goedgekeurd, wordt het topic heropend voor reacties.


We begrijpen dat sommige onderwerpen altijd relevant kunnen blijven en dat bepaalde discussies na verloop van tijd weer actueel worden. We willen daarom benadrukken dat gesloten topics niet permanent gesloten zijn.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.