Beantwoord

E-mails van het forum corresponderen niet met de linkjes naar de Product Updates

  • 9 March 2023
  • 6 reacties
  • 123 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Probleempje. Ik krijg normaliterĀ emailmeldingen vanwege reacties van andere mensen. Als ik op de link klik in die email, was het zo dat het topic dan opende en ik die reactie kon lezen. Sinds gisteren, 7 maart, krijg ik wel de emailmeldingen, maar bij klikken in de link ga ik nog daadwerkelijk naar het desbetreffende topic, maar mijn eigen opgestelde vraag/item en de reacties erop zijn weg. Niet meer te zien, foetsie. Als dat zo blijft heeft het geen zin meer om ergens op iemands vraag in de kennisbank te gaan reageren want dan stopt het voor mij.Ā In dit geval ging het om mijn vragen/reacties in topic ā€˜TV+ Boxā€Update naar KPN TV+ app 1.93.1 op het KPN Forumā€™. De laatste email met een link naar een reactie (die dus niet werkt) was vanochtend, 9 maart om 10.17 uur.Ā Vraagje: kan iemand van KPN hiernaar kijken?

icon

Beste antwoord door RBxx 9 March 2023, 11:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

HalloĀ @ElbersHJĀ ,

Ik zie jouw bericht nog steeds staan in dat topic:Ā 

Typisch: terwijl mijn KPN-boxen bijna allemaalĀ zijn bijgewerkt naar v1.91.4, blijft Ć©Ć©n steken op 1.93.1 Zelfs bij handmatig bijwerken is er gĆ©Ć©n update. Ook bij deze laatste box met 1.93.1: Ik kies voor ā€˜ondertitelingā€™ met witte letters op zwart lint; het laat zien; gele letters op zwart lintā€¦ā€¦ā€¦.???

Deze box opnieuw opgestart, wederom gecheckt updates: geen nieuwe versies. Ik lees dat uiterlijk 8 maart de boxen worden bijgewerkt. Nu mijn andereĀ boxen dat wel zijn en deze niet vraag ik me af: hoe werkt zoiets? Worden alle boxen in NL in Ć©Ć©n keer bijgewerkt of, gaat dat in etappes? Dank

Ā 

Reputatie 7
Badge +21

De notificatiemailtjes naar reacties in deĀ Product updatesĀ werken nog niet goed. Je komt altijd terecht bij het startbericht en je moet dan zelf afdalen naar de betreffende reactie. Dat is een bekende beperking in de forumsoftware. Dit is gemeld bij inSided, de forummaker.

Reputatie 3
Badge +1

Dank Noordzee. Wat fijn dat je even hierop aanhaakt want de link in de email doet het nu wƩl. Misschien was het een bugje. Wellicht ligt het aan mijn eigen telefoon, maar dat laat ik even voor wat het is. Feit is, en daar gaat het me nu om, dat 't (weer) werkt. Groet!

Reputatie 7

Hoi @ElbersHJ, je bedoelt de Product Updates. In de Kennisbank kan je namelijk niet op de artikelen reageren. Het zijn 2 verschillende dingen.

Het is inderdaad bekend dat je daar niet op het laatste bericht uitkomt , daar kunnen wij niets aan veranderen. Dit is iets wat de leverancier van het forumplatform (Insided) zal moeten aanpassen. Het verzoek daarvoor hebben we al bij hen neergelegd, maar het is niet duidelijk wanneer dat mogelijk wordt. Precies wat Ruud ook al zegt.

Tot die tijd zijn alle berichten daar gewoon aanwezig, die staat er nog zoals Noordzee ook al aangeeft. Je moet alleen wat verder scrollen om 'm te zien.

Ā 

Wat mogelijk wel kan opvallen is dat zo'n Product Update op een gegeven moment op slot staat, dat je er niet meer in kunt reageren. Dat doen we zodra er een nieuwere update beschikbaar is, zodat alleen de meest recente update een actief gesprek heeft.

Reputatie 3
Badge +1

Jasper, dank. Ik raak maar niet uitgeleerd....šŸ˜„šŸ‘

Reputatie 7

Geen probleemĀ @ElbersHJ! Dat houdt ook nooit op, je blijft altijd lerenĀ šŸ˜‰