Beantwoord

Functioneren van sectie Product Updates

  • 21 February 2024
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Wanneer worden de problemen m.b.t. forum-sectie Product Updates nou eens opgelost?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 27 February 2024, 16:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Een van de problemen:

Je krijgt een notificatiemail van een nieuw bericht in een Product Update. Je klikt op de link in de mail, en je ziet vervolgens niet dat bericht. Als je dan een paar minuten wacht en opnieuw op die link klikt, dan zie je wel het laatste bericht maar niet het bericht van de notificatiemail. Als je dan klikt op de de pagina ervoor, dan zie je ‘Pagina niet gevonden'.

Beetje irritant zo.

Reputatie 7
Badge +19

Het heeft de aandacht van onze leverancier en onze aandacht. Wij willen ook graag dat de sectie "Product Updates" beter werkt. Helaas zijn wij daarin ook afhankelijk van de leverancier van het platform waarop het KPN forum draait. 

Reageer