Beantwoord

Verandert inloggen op het forum ook als mijn KPN mailadres actief wordt?

  • 10 February 2023
  • 6 reacties
  • 102 keer bekeken

Reputatie 1

Momenteel log ik in met het e-mailadres wat ik eerder had. Als ik definitief KPN heb, verandert dit dan ook?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 14 February 2023, 13:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Dag @Arnout_67 daar gaat niets aan veranderen.  Dus inloggen zoals je het nu ook doet.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Arnout_67 ,

Je kunt tegen de tijd dat je een nieuw e-mailadres hebt, hier een verzoek doen om het e-mailadres voor het forum aan te laten passen. 

Want anders ga je dadelijk geen notificaties meer ontvangen per e-mail.  

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Arnout_67, ik zie dat dat je nu gebruik maakt van een e-mailadres van jouw huidige en straks oude provider. Als dat e-mailadres komt te vervallen na de overstap, kun je daar nog wel mee inloggen op het Forum. Je zult dan geen notificaties meer ontvangen zoals @Noordzee al aangeeft. 

Mocht je het e-mailadres willen wijzigen? Laat het weten en ik ga voor je aan de slag! 

 

Reputatie 1

Ja ik wil heel graag het e-mail adres veranderd hebben in KPN. Met de huidige provider wil ik niets meer te maken hebben nadat ik bij KPN officieel ben

Reputatie 7
Badge +19

Geef maar een seintje als jouw KPN e-mailadres actief is. Vul dan ook even het e-mailadres in bij jouw forumprofiel. Je kunt het neerzetten bij Persoonlijke Opmerkingen

Reputatie 7
Badge +9

Als ik zelf in het profiel in MijnKPN mijn e-mailadres aanpas, wordt dit ook automatisch aangepast voor het forum.

Piet.