Huisregels KPN Forum

  • 27 december 2012
  • 0 reacties
  • 24293 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4
Welkom op het KPN Forum.

Om actief deel te kunnen nemen aan het forum heb je een account nodig, je kunt wel gewoon berichten lezen zonder account.

Wij waarderen je bijdrage op het forum, wel willen wij je vriendelijk vragen om de huisregels in acht te nemen.

Huisregels voor het Forum van KPN en algemene informatie.

Algemeen

- Laat elkaar in zijn of haar waarde, discussie mag, maar doe dit met respect voor andere gebruikers.

- Discriminatie, racisme, schelden, persoonlijke aanvallen, provocaties of ander ongewenst gedrag, is niet toegestaan.

- Maak gebruik van algemeen beschaafd Nederlands, zo kan iedereen je bericht lezen.

- Plaats je bericht NIET in hoofdletters en gebruik geen overdaad aan smileys en uitroeptekens, dit draagt bij aan de leesbaarheid van het bericht.

Gebruikersgegevens

- Je mag onder één gebruikersnaam actief zijn op het forum, bij misbruik wordt het account verwijderd.

- Gebruik geen telefoonnummers, privégegevens of onfatsoenlijke termen als gebruikersnaam.

- Plaats geen privégegevens op het forum, zoals je klantnummer of telefoonnummer. In sommige gevallen zullen de KPN Webcare specialisten wel om deze gegevens vragen, deze kan je verzenden via een privébericht.

- Gebruik geen avatar of handtekening die ongepaste of kwetsende beelden of tekst bevat, deze kan verwijderd worden door de moderators. Bij herhaaldelijk misbruik kan het recht op een eigen avatar of het gebruik van afbeeldingen op het forum, worden ontnomen.

Bericht plaatsen

- Geplaatste berichten zijn uitsluitend de verantwoordelijkheid van de persoon die het bericht plaatst.

- Voordat je een bericht plaatst op ons forum, verzoeken wij je eerst de zoekfunctie te gebruiken, wellicht dat een andere forum bezoeker al een bericht met hetzelfde onderwerp heeft geplaatst.

- Plaats je bericht maar één keer, crossposten is niet toegestaan. (hetzelfde bericht meerdere malen of onder meerdere topics plaatsen)

- Probeer je bericht te plaatsen op het juiste forum board, neem de tijd om te kijken naar andere berichten. Als je bericht wordt geplaatst in het verkeerde forum kan het verplaatst worden door een Community Manager. Er zijn verschillende categorieën voor de producten en diensten van KPN zodat je snel kan zien waar je bericht thuishoort.

- Plaats geen commerciële berichten, enquêtes of wervende teksten zonder uitdrukkelijke toestemming van de Community Managers.

- Probeer je bericht een duidelijke titel te geven, zo weten overige bezoekers direct waar je bericht over gaat.

- Wees duidelijk in je bericht, omschrijf het probleem en geef aan wat je zelf al hebt ondernomen om het op te lossen. Op deze wijze kunnen andere bezoekers en de KPN Webcare Specialisten

de vraag beter beantwoorden.

- Heb je geen constructieve bijdrage, laat een bericht dan achterwege.

- Off-topic berichten en het kapen van een onderwerp (over je eigen vragen beginnen in het topic van een andere bezoeker) worden vaak niet gewaardeerd, het verzoek is om dit dan ook niet te

doen.

- Links naar andere pagina’s zijn toegestaan, mits ze een toegevoegde waarde hebben voor het onderwerp en verwijzen naar een pagina die geen bezwaarlijke inhoud omvatten.

- Geef je in je bericht niet uit voor KPN of aanverwant bedrijf.

- Als op bestanden copyright/auteursrecht rust dan horen deze niet thuis op het forum en zullen worden bewerkt of uit het bericht worden verwijderd. Bijlagen in berichten mogen geen inbreuk plegen op het auteursrecht.

- Spam of ongewenste reclame wordt niemand blij van en is niet toegestaan. Dit geldt ook in avatars of handtekeningen.

- Je bent vrij in de keuze voor je avatar, maar gebruik hiervoor geen seksueel, beledigend of anderszins ongepast beeldmateriaal.

- Als je een bericht in het verkeerde forum board ziet staan of dat in strijd is met de huisregels, neem dan contact op met een Community Manager via een privébericht.

Privéberichten

- Privéberichten kunnen gebruikt worden voor direct contact met andere gebruikers. KPN Webcare Specialisten, Moderators en Community Managers maken gebruik van privéberichten voor het

uitvragen van privégegevens om een forum lid van dienst te zijn.

- Het uitwisselen van privégegevens tussen forum leden onderling is geheel op eigen verantwoordelijkheid. Wij raden dit echter af.

- Ook in privéberichten vragen wij je de huisregels in acht te nemen, de forum administrators behouden zich het recht voor je privéberichten te lezen.

Externe websites

KPN is niet verantwoordelijk voor de inhoud van externe websites. Dit komt omdat:

KPN is hier geen eigenaar van en onderhoudt en update deze sites niet.

KPN kan deze sites niet wijzigen.

Ze kunnen worden gewijzigd zonder medeweten of instemming van KPN.

Sommige van deze externe links kunnen naar websites verwijzen die ook commerciële diensten aanbieden, zoals online aankopen. KPN behoud het recht om deze links te wijzigen en/of verwijderen.

Het opnemen van een link op het KPN Forum naar een externe website moet niet worden opgevat als een bevestiging van die website of eigenaar(s) van de site (of hun producten / diensten) zijn.

Een deel van de inhoud die we koppelen op het KPN Forum wordt gegenereerd door leden van het publiek (links naar Forums bijvoorbeeld). De meningen zijn die van het publiek en, tenzij uitdrukkelijk verklaard, niet die van KPN. Als je denkt dat de inhoud in strijd is met de huisregels zoals aangegeven op het KPN Forum, dan kun je de Community Managers waarschuwen en wijzen op de plaatsen waar het materiaal wordt weergegeven.

Avatars

Het gebruik van avatars is toegestaan op het KPN forum. Het is echter niet toegestaan om aanstootgevende of kwetsende afbeeldingen te gebruiken. Ook het logo en de handelsmerken van KPN mogen niet worden gebruikt. Deze ongewenste avatars zullen worden verwijderd en vervangen door een standaard avatar.



Community managers:

Community managers zijn bevoegd tot:

- Het verplaatsen van berichten naar de juiste boards: Soms plaatsen onze leden een bericht op een verkeerde plaats, om sneller een goede reactie te krijgen, verplaatst de Community Manager het bericht naar het juiste forum board.

- Community Managers kunnen berichten die beledigend, ongepast of in strijd met de huisregels zijn aanpassen of verwijderen zonder opgaaf van reden.

- Community Managers behouden het recht om berichten te bewerken, te verwijderen of op moderatie wachtrij te plaatsen op elk moment zonder opgaaf van reden.

- Benader de Community Managers, Moderators en Webcare Specialisten niet ongevraagd via een privébericht, hier wordt niet op gereageerd.

- Bij herhaaldelijk overtreden van de huisregels, gebruikersvoorwaarden of aanhoudend ongepast gedrag kan je tijdelijk of permanent uitgesloten worden van het forum.

- KPN Webcare Specialisten en Moderators zijn aanwezig op het forum om vragen die niet door overige bezoekers kunnen worden opgelost, te beantwoorden. Dit betreft meestal klantspecifieke vragen, waarvoor klantgegevens noodzakelijk zijn.

- De bovenstaande forum regels waar toepasselijk zijn ook van toepassing op prive-berichten.

Misbruik van het systeem voor privéberichten kunnen leiden tot waarschuwingen en / of de

herroeping van privéberichten

Lees hier de volledige gebruikersvoorwaarden van het KPN Forum.


0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer