Beantwoord

06 nummer van 8 cijfers

  • 28 March 2019
  • 9 reacties
  • 4801 keer bekeken

De laatste 3 dagen worden we gebeld door een 06 nummer bestaande uit 8 cijfers. De eerste 4 cijfers zijn altijd dezelfde en de laatste 4 cijfers zijn verschillend.
De nummers zijn 06626583 - 06621542 - 06622039.
Is er iemand die weet wat dit voor nummers zijn? Wij hebben de oproep nooit beantwoord.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 29 March 2019, 21:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Opnemen kost niks. Dan weet je wel waar je aan toe bent. Als het je niet aanstaat voor je niet bezwaard gewoon de verbinding te verbreken.
Ik heb ook wel eens een deel van een nummer op de melder. Meestal komt het als iemand (snel) weer de verbinding verbreekt. Nog voor dat de beller de eerste overgangstoon hoort.

Googlen op deze nummers levert niks om. Kom alleen maar steeds op dit topic dan.
Peter, dank voor je reactie. Maar degene die met dat nummer belt, laat de telefoon overgaan tot aan de voicemail, maar spreekt niets in. Dus niet iemand die de verbinding snel verbreekt.
Heb je je nummerweergave al getest door met je eigen mobiel je vaste nummer te bellen? Als er dan ook maar 8 cijfers zijn .....
Hoi @Joure . Welkom op het forum! Dat is inderdaad wel een klein mysterie waar ik ook zo geen antwoord op heb. Ik vind @PeterG 's suggestie om je voicemail even te checken wel een goeie. Kun je dat eens proberen?
Peter en Erwin,

ik heb met mijn mobiel naar het vaste nummer gebeld en ik zie dan een normaal 10 cijferig nummer i.p.v. een nummer van 8 cijfers.
Dank voor het testen, @Joure . Erg raar en ook best vervelend dat dit nu al 3 dagen aan de gang is. Was het vandaag ook weer raak?
Meestal is er met een zoekopdracht wel wat te vinden over bepaalde nummers maar dat is hier niet het geval. Google vind helemaal niks. Ik zou dus niet weten wie jou op deze manier 'lastig valt'. Troost je met de gedachte dat het meestal heel snel weer op houd. Mocht dat niet het geval zijn kun je overwegen om deze stappen te volgen: https://www.kpn.com/service/bellen/telefonische-overlast.htm
@Joure : Hoe is het nu? Zijn de ongewenste telefoontjes uit zichzelf gestopt?
Sinds ik mijn vraag op het KPN forum geplaatst heb, is er niet meer gebeld. Ik hoop dat het zo blijft.
Dank voor al jullie reacties en het meedenken. ☺️
Het forum helpt soms op een mysterieuze manier 😉 Ik hoop ook dat het hiermee afgelopen is! Voor toekomstige vragen, weet je ons te vinden! 🙂