Beantwoord

Aanpassingen abonnement doorvoeren in Mijn KPN omgeving

  • 8 November 2020
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

 

Best Forum

Momenteel heb ik internet & bellen instap, waarbij ik voor €16,50 per maand het telefoonverkeer (verbruik) op de vaste lijn heb afgekocht met de Optie Bel ‘Onbeperkt altijd’. Nu wil in de Mijn KPN omgeving, mijn internetsnelheid verhogen, mijn vaste lijn behouden maar de Bel onbeperkt altijd bundel (van €16,50 per maand) verwijderen. die optie blijkt niet in de Mijn KPN omgeving. Moet ik daarvoor bellen? Maar de service ingangen staan al onder druk, dus kan ik dit ook online doen?

 

Ik hoor het graag.

Bij voorbaat dank.

Ron Jongenelen

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 12 November 2020, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

…..die optie blijkt niet in de Mijn KPN omgeving. Moet ik daarvoor bellen?

Als je die optie niet in de “Mijn KPN omgeving” kunt vinden, zou ik toch de klantenservice bellen.
Of…
Wachten op een bericht van een moderator die het voor je kan regelen.

Vul dan alvast in de afgeschermde velden (privé) van je forumprofiel.
Naam - postcode - huisnummer en klant abonneenummer in.

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Nor1. Helaas is er een probleem met het toevoegen en verwijderen van Onbeperkt Bellen. Mocht je nog geen contact hebben gehad met de klantenservice via 0800-0402, laat me het dan even weten. Voer ik alsnog de gewenste wijziging voor je door. Zou je dan wel jouw forumprofielwillen invullen. 

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

De aanpassing is verwerkt door een medewerker van de klantenservice. Prima. Dit was mogelijk met ingang van 13 november 2020, alleen nu bijna 2 weken verder is er nog steeds niets uitgevoerd. Volgens mij gewoon een schakelaar overhalen in de centrale. Vraag me af wanneer het wel lukt en waarom het zo lang moet duren.