Vraag

Abonnement omgezet en we worden nu twee keer gefactureerd

  • 27 October 2023
  • 4 reacties
  • 39 keer bekeken

Reputatie 1

Ben ik nog een keer. Ik had het oude KPN vast bellen abbonement BelVrij Weekend (2 maandelijks in rekening gebracht) van mijn vader laten omzetten naar het Belbudget abonnement. Op 10 oktober heb ik met de klantenservice gebeld om dit te laten omzetten. Uiteindelijk is de nieuwe modem op de 18de geactiveerd en nu is er op de 25ste geld van zijn rekening afgeschreven voor het Belbudget abbonement (+ Digitenne). Tot zover in orde. Maar gisteren, de 26ste is er ook nog eens geld afgeschreven voor zijn oude BelVrij Weekend 2 maandelijks abbonement welke dus beëindigd zou moeten zijn! De factuurdatum is 20-10 voor de periode 1 november t/m 31 december. Dit moet dan toch niet meer in rekening gebracht worden!?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Dat lijkt mij ook niet meer de bedoeling. Hier kan alleen een moderator induiken. Even geduld dus. Ik neem aan dat de gegevens (van je vader) nog in je profiel staan.

Je kan ook bellen hierover (een beller is sneller).

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @RM2023 en bedankt voor jouw bericht!

Daar lijkt inderdaad iets niet goed te gaan dus goed dat je dit aankaart. Ik ben meteen gaan kijken en deze factuur had niet uit moeten komen. Hiervoor is contact nodig met de afdeling die gaat over de opzeggingen. Nu heb ik toevallig net contact met iemand van deze afdeling gehad via onze interne chat (er was een wachttijd voor de telefonische ingang) en deze geeft aan dat de facturen voor PSTN ruimte tijd van tevoren al worden opgemaakt. Dat is ook de reden dat je deze factuur nog wel hebt ontvangen. Dit betekent dat er automatisch nog een slotfactuur gaat volgen waarop dit teveel betaalde bedrag weer zal worden gecorrigeerd. Ik kan je op dit moment alleen maar vragen om dit even af te wachten. En anders om zelf even te bellen met de afdeling die verantwoordelijk is voor de opzeggingen en alles wat daar bij komt kijken. Als je 0800 0402 belt en vervolgens inspreekt dat je belt inzake een opzegging, dan kom je meteen uit bij de juiste mensen. 

Reputatie 1

Goedemorgen @RM2023 en bedankt voor jouw bericht!

Daar lijkt inderdaad iets niet goed te gaan dus goed dat je dit aankaart. Ik ben meteen gaan kijken en deze factuur had niet uit moeten komen. Hiervoor is contact nodig met de afdeling die gaat over de opzeggingen. Nu heb ik toevallig net contact met iemand van deze afdeling gehad via onze interne chat (er was een wachttijd voor de telefonische ingang) en deze geeft aan dat de facturen voor PSTN ruimte tijd van tevoren al worden opgemaakt. Dat is ook de reden dat je deze factuur nog wel hebt ontvangen. Dit betekent dat er automatisch nog een slotfactuur gaat volgen waarop dit teveel betaalde bedrag weer zal worden gecorrigeerd. Ik kan je op dit moment alleen maar vragen om dit even af te wachten. En anders om zelf even te bellen met de afdeling die verantwoordelijk is voor de opzeggingen en alles wat daar bij komt kijken. Als je 0800 0402 belt en vervolgens inspreekt dat je belt inzake een opzegging, dan kom je meteen uit bij de juiste mensen. 

Ok bedankt voor je antwoord! Dan wacht ik het wel even af. 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @RM2023 en bedankt voor jouw bericht!

Daar lijkt inderdaad iets niet goed te gaan dus goed dat je dit aankaart. Ik ben meteen gaan kijken en deze factuur had niet uit moeten komen. Hiervoor is contact nodig met de afdeling die gaat over de opzeggingen. Nu heb ik toevallig net contact met iemand van deze afdeling gehad via onze interne chat (er was een wachttijd voor de telefonische ingang) en deze geeft aan dat de facturen voor PSTN ruimte tijd van tevoren al worden opgemaakt. Dat is ook de reden dat je deze factuur nog wel hebt ontvangen. Dit betekent dat er automatisch nog een slotfactuur gaat volgen waarop dit teveel betaalde bedrag weer zal worden gecorrigeerd. Ik kan je op dit moment alleen maar vragen om dit even af te wachten. En anders om zelf even te bellen met de afdeling die verantwoordelijk is voor de opzeggingen en alles wat daar bij komt kijken. Als je 0800 0402 belt en vervolgens inspreekt dat je belt inzake een opzegging, dan kom je meteen uit bij de juiste mensen. 

Ok bedankt voor je antwoord! Dan wacht ik het wel even af. 

Dat lijkt me voor nu even een wijs besluit @RM2023! Mocht het op een gegeven moment te lang duren dan mag je je hier natuurlijk altijd weer melden, graag zelfs! En anders dus even bellen met de afdeling voor de opzeggingen.Â