Beantwoord

Absoluut dieptepunt in de service en dienstverlening van KPN - telefoonnummer doet het nog niet

  • 8 November 2019
  • 10 reacties
  • 161 keer bekeken

Sinds bijna 4 weken hebben wij op 1 van onze adressen geen vaste telefonie meer omdat de ISDN lijnen waren opgehouden te bestaan, na overleg met KPN zijn de lijnen gereactiveerd tm april 2020 zodat er een andere oplossing kon worden opgezet.

Echter de lijnen waren afgesloten en inmiddels na ongeveer 25 telefoontjes en 6 wachturen aan de telefoon met weer een supervisor die het ging regelen of de juiste afdeling of whatever, en idem emails met een contactpersoon van de KPN : ****

 

raad u het al we hebben nog steeds geen telefoon en wij begrijpen niet dat er nog mensen gebruik willen blijven maken van de KPN, want zelfs een provider is Swaziland geeft waarschijnlijk eerder de klant het gevoel dat hij belangrijk is dan de KPN, klanten zijn zoals ik het nu zie, eigenlijk de pest voor je bedrijf.

 

Wij hebben 15 vennootschappen die allemaal wel 1 of andere dienst afnemen van de KPN en we gaan vandaag starten om alles onder te brengen bij een andere service provider die wel een klantenservice heeft.

 

Nog nooit zo'n banale slechte service van een bedrijf gezien zoals tentoongesteld bij de KPN, dit zelfde bericht zullen wij ook delen op Facebook / Instagram en Twitter.

 

Groeten

 

Gerard Zondervan

Kl nr ****

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 8 November 2019, 16:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Is dit alleen een mededeling of wilt u graag dat een moderator u door deze crisissituatie sleept?

Nou, om dit nou een absoluut dieptepunt noemen? Ik heb ze wel erger voorbij zien komen op dit forum. Succes met de overstap.

Is dit alleen een mededeling of wilt u graag dat een moderator u door deze crisissituatie sleept?

Die hoop heb ik al lang opgegeven

fouten maken is de normaalste zaak van de wereld bij kpn

en die fouten oplossen dat gaan ze niet zomaar doen.

ze zullen wel gewoon de factuur blijven sturen want daar zijn ze goed in

maar goede diensten leveren zijn ze niet van plan

Badge +19

@Helmond87 beetje zinloze reactie vind je niet?

Badge +19

@agzondervan jammer! hier op het forum wordt je namelijk altijd uitstekend geholpen mits het een consumentenaansluiting is. Voor zakelijk abbonnee's is een forum op de zakelijke site van kpn.

Dan delen wij niet de zelfde ervaring joep.

Helaas is mijn ervaring anders, facturen sturen gaat prima. Een fatsoenlijk berijk leveren is niet mogelijk

Hulp hier op het forum duurt vast ook weken net zoals bij de kon support.

Badge +19

@Helmond87 ik zit net je eigen topic te lezen:wink:

Dan zegt het vast meer over mijn frustratie. :) 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @agzondervan, welkom op het forum. Dank dat je alvast je gegevens hebt ingevuld. Wat ik hier zie is dat jouw telefoonnummers toegevoegd moeten worden aan je bestaande KleinZakelijke Internetabonnement. Alleen zie ik dat die order niet goed doorloopt. Probleem daarin is dat ik hier op dit moment niets mee kan doen omdat het KleinZakelijk is. Ik moet je dan helaas toch vragen om nog een keer telefonisch contact op te nemen met 0800-0402. Daar kun je dan doorverbonden worden met de mensen  van KleinZakelijk. Die kunnen vervolgens hier een technische melding voor aanmaken. 

 

Helmond, jammer dat jij ook een vervelende ervaring hebt. We komen daar in je eigen topic op terug. Ik wil je vragen om verder niet-inhoudelijke reacties in dit topic achterwege te laten zodat we het overzicht kunnen bewaren. De laatste twee reacties over bereik heb ik dan ook samengevoegd met je eigen topic.