Beantwoord

Afspraak maken voor factuur

  • 21 October 2020
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Goedendag, 

 

Ik ben een klant van Telfort. Sinds kort heeft KPN telfort overgenomen. Ik had vorige maand een betaalafspraak gemaakt voor mijn laatste factuur. Ik zou deze factuur vandaag betalen. Helaas wordt mijn salaris pas vrijdag gestort. Ik heb contact opgenomen met KPN. Echter kon de medewerker geen openstaande factuur vinden en ook de betaling daarom niet uitstellen. 

 

Geadviseerd werd om te wachten om te kijken of ik daadwerkelijk wordt afgesloten. Dat is geen optie voor mij omdat ik dan geen internet heb en ik het nodig heb. Daarnaast kan ik anders over twee dagen ook de factuur niet betalen. 

 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 26 October 2020, 14:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Fatima2020, welkom bij ons op het forum. Telfort is inmiddels al sinds 2005 onderdeel van KPN, wat er nu speelt is dat we samen verder gaan onder dezelfde naam. Als jouw abonnement al naar ons is overgezet kan ik met je meekijken naar de facturen. Op je forumprofiel zie ik alleen nog geen gegevens staan, waardoor ik het abonnement nog niet kan vinden. Zou je dat zo volledig mogelijk kunnen invullen? Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik met je meekijken.

Reputatie 7

Ik heb geen bericht meer van je gezien @Fatima2020, is het via een andere weg gelukt om een afspraak te maken voor de factuur? Als we je nog ergens mee kunnen helpen horen we het graag.