Beantwoord

Al 2 weken geen telefoon, KPN krijgt portering niet geregeld.

  • 9 October 2021
  • 10 reacties
  • 89 keer bekeken

Al 2 weken geen aansluiting. Al 2 weken aan de lijn met klantenservice. Niets. Kun je ergens escaleren dat er iemand ingrijpt? Niet acceptabel dit.

icon

Beste antwoord door Afgeknapt 14 October 2021, 22:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Afgeknapt, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt. 2 weken is al flink lang. Ik begrijp dat er wel al aan gewerkt wordt, maar duidelijkheid is er nog niet. Ik kijk graag nog eens mee of ik nog iets kan betekenen hierin. Zou je daarvoor jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Postcode en nr toegevoegd, daar is het mee te vinden denk ik.

Reputatie 7
Badge +20

Yes, bedankt. De hele order lijkt vast te lopen waardoor het nummer dus niet gaat werken. Ik begrijp zelf niet hoe het kan, maar ik heb collega's gevraagd hier dieper in te duiken. Zodra ik duidelijkheid laat ik van mij horen. 

Dat hoor ik dus al 2 weken. Het nummer zit nog bij de oude provider. Lijkt me handig dat de KPN dat eerst eens naar binnen gaat halen. Of is het volgen van het proces belangrijker dan het resultaat?

Toevoeging: oude provider gebeld, nummer opnieuw laten klaarzetten voor de KPN om over te nemen. En nog schijnt het niet te kunnen. Even de context: het betreft een vrouw van 90, persoonsalarm die aan het vaste nummer zat is uit ellende omgezet naar een GSM module. Al 2 weken hoor ik dat iedereen van de klantenservice er niets aan kan doen, dat er mailtjes naar een backoffice gestuurd worden en dat het dan wel goed komt. Zucht …

Reputatie 7
Badge +20

Ik vind het zeer spijtig te lezen dat het zo loopt. Het gaat echt ergens mis met de levering. Ik heb daar zo geen inzicht op, er wordt wel gekeken naar de oplossing. Ik hoop dat dit niet te lang meer gaat duren. Ik hou het in de gaten, zodra ik meer duidelijk heb, hoor je van mij. 

Reputatie 4
Badge +5

Als de portering niet geregeld kan worden moet je eens navragen bij je huidige provider, weet niet welke provider het is maar loop eens een winkel binnen. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat het inmiddels werkt. Dat is heel fijn. Mochten er nog weer vragen komen, laat het dan weten. 

Het werkt. Gebeld door iemand van spoed en repair (als ik het goed onthouden heb) en toen was het zo rond. Blij mee, eind goed, al goed.  En de hoogbejaarde mevrouw kan ook weer bellen en die is ook blij.

Reputatie 7
Badge +20

Ja ik zag het ja. Heel fijn. 

Mocht er nog weer eens iets zijn, hoor ik van je.Â