Vraag

Al 3 maanden geen vaste telefonie

  • 2 December 2020
  • 13 reacties
  • 194 keer bekeken

Goeden dag,

Ik heb al sinds half september geen vaste telefoon meer.

De lijn is niet dood maar geeft zowel inkomend als uitgaand een ingesprekstoon.

Hiervoor heb ik 4x met KPN gebeld en de meeste medewerkers gaven aan dat het intern overzetten van mij  gegevens naar een nieuw computerprogramma van KPN niet goed gegaan zou zijn.

Het laatste telefoontje van 9 oktober was erg onaangenaam en ik mocht van meneer niet meer bellen want een extern bedrijf zou mijn probleem oplossen en dat zou een week of 4 gaan duren. Deze meneer beweerde zelfs dat het fout was gegaan tijdens het overstappen naar een nieuw KPN abonnement , maar ik ben helemaal niet overgestapt. Ik heb al jaren hetzelfde abonnement en woon ook al jaren op hetzelfde adres. 

We zijn nu bijna 8 weken verder en nog steeds heb ik geen vaste telefonie.

De terugkoppeling die beloofd is heb ik ook nog steeds niet gehad.

Ik hoop dat iemand mij via dit forum kan helpen.

Alles is getest en ik heb ook al een nieuwe Experia box gehad, maar dat was dus niet het probleem aangezien het nog steeds niet werkt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Belvis1, welkom op het forum. Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ha Thomas, ik heb het een en ander ingevuld.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt. Ik zie ook dat er geen vaste diensten zijn. Ik kan alleen niet achterhalen welk modem je hebt. Dus welke heb je? En is daar het Voicelampje op uit? Ook lees ik dat je eerder geen monteur langs wilde laten komen. Mocht dat nodig zijn, mag deze langs komen?

Ik heb box 12 en  er branden 4 lampjes  het laatste lampje brand niet.

Ik zit nog steeds niet op een monteur te wachten want het is op afstand uitgezet dus mijn mening is dat het ook op afstand aangezet kan worden.

Het probleem ligt mijnsinziens bij jullie en niet bij mij.

Wat is de uitkomst van het externe bedrijf?

Reputatie 7
Badge +30

Het is mij niet helemaal duidelijk hoe dat precies zit, @Belvis1. Ik ga navraag doen bij de collega met wie je in oktober hebt gesproken. Heel jammer om te lezen dat je daar nog niets van gehoord hebt. Zodra ik meer weet, kom ik er bij je op terug!

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb van mijn collega begrepen dat deze nog niets gehoord had! Op dit moment heb ik dus helaas nog geen oplossing :-(. Wel heb ik opnieuw de betreffende afdeling gemaild met de vraag wat we voor je kunnen betekenen. Ik verwacht begin volgende week een inhoudelijke reactie. Mijn excuses dat het zo lang duurt!

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb inmiddels bevestiging dat de betreffende collega's er opnieuw naar gaan kijken. Het is niet duidelijk wat er mis gaat, maar duidelijk is wel dat het goed mis is inderdaad. De collega geeft aan dat hij binnen enkele dagen een inhoudelijke terugkoppeling hoopt te kunnen geven. Weet dat er aan gewerkt wordt! Ik hou je op de hoogte.

Reputatie 7
Badge +30

Voordat ik opnieuw navraag doe bij mijn collega, @Belvis1: hoe staat het ervoor? Werkt het alweer?

Ha Marcia,

 

Het werkt helaas nog niet.

 

Gr,

Belinda

Reputatie 7
Badge +30

Wat rot.. Ik heb navraag gedaan wat de stand van zaken is. Wordt vervolgd! 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb begrepen dat er wél contact met je opgenomen gaat worden, maar dat dat i.v.m. drukte iets langer op zich laat wachten. Er wordt in de tussentijd wel gevraagd of jij ondertussen een reset van het modem wilt doen. Dat kan door een paperclip o.i.d. in het reset gaatje te steken voor minimaal 7 seconden. Je zit dan wel een minuut of vijf zonder diensten, daar het modem zich opnieuw moet opstarten.

Ik heb mijn modem gereset met de paperclip en jawel....ik kan weer bellen! 

Bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +30

Wat super! Jij bedankt dat je het nog even liet weten :-).