Beantwoord

Al 7 dagen geen vaste telefonie (tandarts praktijk)

  • 17 May 2021
  • 5 reacties
  • 95 keer bekeken

Wat een slechte service biedt KPN aan storingen! Al 7 dagen geen vaste telefonie en inmiddels al zeker 30 keer gebeld naar KPN. Afgelopen vrijdag gevraagd om een escalatie, waarbij diezelfde dag nog contact zou worden opgenomen. Dit is dus niet gebeurd.

Wij zijn een tandartspraktijk, en hierdoor onbereikbaar voor patiënten.

Echt onacceptabel! 

Elke keer als ik een medewerker aan de telefoon krijg, is er geen oplossing en word ik weer doorverbonden met iemand die er geen snars van begrijpt. Met de belofte die dag nog gebeld te worden, wat vervolgens niet gebeurd. Manager mag blijkbaar niet gesproken worden. Wat is het nut van een escalatieteam als er niet eens dezelfde dag wordt geacteerd?  

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 May 2021, 09:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Euhm... u zal toch zeker wel een zakelijk abonnement hebben?

Reputatie 7
Badge +28

En als dat zo is, @Tandrijk Mondzorg : 

Je bent hier op het forum voor de particuliere klanten van KPN.  

Bij KPN houden ze ook van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 
 

Bellen naar 0800-0403 kan natuurlijk ook. 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Tandrijk Mondzorg Dat klinkt niet goed. Zoals Nick en Noordzee als suggereren vermoed ik ook dat je bij de zakelijke tak moet zijn. Is het inmiddels gelukt om contact op te nemen? 

Voor dit soort dringende zaken is het sowieso verstandig om te bellen: het kpn forum is er op gericht dat onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar tips en advies geven. Moderators - kpn-medewerkers zoals ik- monitoren de gesprekken en springen bij als je er onderling niet uitkomt. Rechtstreeks contact heb je dus het snelste via de telefoon. Laat je weten of je nog hulp nodig hebt? 

Reputatie 7
Badge +10

Rechtstreeks contact heb je dus het snelste via de telefoon.

In de allereerste reactie wordt al aangegeven dat hij zeker als 30 keer heeft gebeld.
Ofwel van het kastje naar de muur.

Voor een forumbezoeker is het gewoon KPN op het internet denk ik:

https://zakelijkforum.kpn.com/internet-bellen-9/al-een-week-geen-vaste-telefonie-13056

Met een beetje pech moeten ze het bij nummer 3 KPN daadwerkelijk oplossen, iets met draden en graven enzo: https://www.kpnnetwerk.nl

Allemaal de K van de koning, maar daar heb je niks aan als er ergens een draadje uit PTT tijden een probleem heeft.

Het kalf is al halverwege de verdrinking, anders is of zou de algemene tip zijn om vaste telefonie bij een algemene VoIP partij onder te brengen. Dan kan je via elke internetverbinding een vast nummer actief houden, zelfs gewoon op een 4G smartphone als extra nummer naast het mobiele nummer.