Beantwoord

Alles-in-1 premium pakket wijzigen

  • 26 August 2020
  • 4 reacties
  • 112 keer bekeken

Hallo allen,

Wij hebben een KPN Alles-in-1 premium pakket waar wij de optie vast bellen eigenlijk niet meer willen gebruiken.

Nu kan ik nergens vinden wat dit gedeelte in mijn pakket kost en wat ik uiteindelijk ga besparen aan kosten op mijn maandelijkse factuur.

Verder heb gelezen in andere topics dat er een mogelijkheid bestaat om het nummer te blijven behouden om alleen gebeld te worden. Is dit een optie als ik dit onderdeel van mijn pakket ga opzeggen?

Iemand die mij kan helpen?

icon

Beste antwoord door Klaverc 3 September 2020, 17:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Klaverc en welkom op het KPN forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden! Het pakket wat je nu hebt (Alles in 1 Premium) is inmiddels een wat ouder pakket en wordt niet meer aangeboden. Tegenwoordig hebben we KPN Hussel en hiermee kun je je eigen pakket samenstellen. Het pakket wat je nu hebt heeft een 'vaste inhoud' en prijs. Binnen dit pakket is het niet mogelijk om bijvoorbeeld Bellen Onbeperkt eruit te halen zodat de maandkosten omlaag gaan. Wat je wel kunt overwegen is om over te stappen naar KPN hussel, dit kan voordeliger uitpakken. Dan kun je je eigen pakket helemaal samenstellen en betaal je alleen voor de onderdelen waarvan je gebruik maakt. Zo heb je nu bij je Alles in 1 Premium gratis Spotify Premium. Of je hier nu gebruik van maakt of niet, het is onderdeel van het pakket. Dit kun je er dus ook niet uithalen om zo de maandkosten te drukken. Ik zou je daarom adviseren om voor jezelf te kijken of het lonend is om over te stappen naar KPN hussel. Alle informatie over deze pakketten vind je hier terug. Mocht je er niet uitkomen of hulp nodig hebben, laat het dan vooral weten!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Klaverc , ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Heb ik middels mijn vorige bericht je vraag kunnen beantwoorden en weet je waar je aan toe bent?

Hallo Jan,

Ik heb de klantenservice van KPN gebeld en daar mijn vraag voorgelegd.

Uiteindelijk ben ik met mijn huidige pakket goedkoper of net zo duur uit t.o.v. van het nieuwe Husselen pakket met dezelfde opties die ik nu heb.

Ik blijf dus bij de huidige situatie.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Klaverc en bedankt voor de terugkoppeling :) Met het Alles in 1 Premium pakket kan ik me voorstellen dat je het bij de huidige situatie laat, ik geef je groot gelijk! Ik ga het topic sluiten maar mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben laat het dan vooral weten. Voor nu wil ik je in ieder geval alvast een heel fijn weekend toewensen!

Reageer