Beantwoord

Beller hoort mij, ik hoor beller niet

  • 22 June 2019
  • 2 reacties
  • 2600 keer bekeken

Sinds kort heeft de vaste telefoon een vreemd probleem dat zich op twee manieren uit. Op de eerste plaats gaat hij slechts 1 keer over als ik gebeld word (dat wil zeggen meestal, maar soms blijft hij gewoon overgaan) en als ik opneem word ik wel verstaan door de beller, maar ik hoor niet wat de beller zegt. Het modem is een Experia Box V8 en met de telefoon zelf is niets mis, want op een andere plek functioneert hij prima. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn en hoe het kan worden opgelost?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 June 2019, 18:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Fonz, welkom hier.

Mijn advies is om eerste de Experiabox te resetten door het kleine resetknopje ingedrukt te houden met een tandenstoker tot alle lampjes uit gaan. Zou je anders je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Zou ik ook mogen weten welk toestel je hebt? Merk en modelversie?
Reputatie 7
Badge +24
Fonz, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.