Beantwoord

BelOnbeperkt Altijd wijzigen in BelOnbeperkt Nederland

  • 25 October 2020
  • 14 reacties
  • 335 keer bekeken

Ik wil de extra optie BelOnbeperkt Altijd wijzigen in BelOnbeperkt Nederland.

In MijnKPN is dat niet mogelijk. Wat moet ik doen om de extra optie te wijzigen?

icon

Beste antwoord door ljm027 7 November 2020, 12:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@ljm027 Welkom op ons forum! Heb je het nog weten aan te passen? Als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag! Zou je dan jouw profiel kunnen aanvullen? En mij hier een seintje kunnen geven als dat gedaan is? Dan kijk ik even mee!

Dag Remco, zowel op de site als op de app kan ik alles raadplegen en sommige opties toevoegen. Maar bijv. de optie “BelOnbeperkt Altijd” verwijderen kan simpelweg niet. De optie “BelOnbeperkt Nederland” is nergens zichtbaar. Kortom, ik kom er niet verder mee. Waar zou ik mijn profiel mee moeten aanvullen? Dat begrijp ik niet. 

Reputatie 7
Badge +13

@ljm027 Als je jouw profiel aanvult met tenminste jouw postcode, huisnummer en de naam en geboortedatum van de contracthouder dan kan ik het abonnement even nalopen voor je :-) . Dan kan ik even kijken waar dit spaak loopt.

Reputatie 7
Badge +13

@ljm027 Ik heb geen berichtje meer gehad dus ik ga er vanuit dat je het hebt weten op te lossen. Als ik toch nog iets voor je kan doen laat het dan weten! 

Omdat ik in Mijn KPN niet verder kwam heb ik vanochtend de Klantenservice gebeld 0800-0402.

Gevraagd om BelOnbeperkt Altijd te wijzigen in BelOnbeperkt Nederland.

De medewerker paste het gelijk aan en zei dat ik per e-mail nog een bevestiging zou ontvangen.

Nou, die heb ik net gekregen en wat staat er:

De volgende diensten zijn toegevoegd

- BelOnbeperkt Avond & Weekend

De volgende diensten zijn verwijderd

- BelOnbeperkt Altijd

Hoezo BelOnbeperkt Avond & Weekend.  Niet gevraagd en toch gekregen!

Wie kan me nu eens echt helpen?

Reputatie 7
Badge +13

Daar wil ik je met alle plezier bij helpen. Ik zal eens kijken wat voor een type abonnement je hebt. Misschien is het een oude abonnementsvorm waarbij deze optie niet kan worden aangezet. Zou je dan wel jouw gegevens willen invullen anders kan ik helaas niet helpen omdat ik het abonnement dan niet kan bekijken.

Net wederom gebeld met de Klantenservice. Probleem is blijkbaar bekend en de optie wijzigen kan alleen maar door te bellen met de Klantenservice. Het is nu, als het goed is, aangepast.

 

Heb je wel een Hussel abonnement? Want alleen in die zit Belonbeperkt Nederland.

Met Alles-in-1 of Internet + TV + bellen kan het niet. Dan heb je inderdaad de Weekend & Avond variant (voor 83 landen).

Met een mobiel is het goedkoper. Als je een abonnement hebt. Met onbeperkt bellen/sms daarin kun je voor € 1 meer dan de standaardprijs onbeperkt naar en in de hele Europese Unie bellen. En dus ook binnen Nederland.

Dank voor de reactie. Het abonnement wordt inderdaad gewijzigd in een Hussel abonnement met Belonbeperkt Nederland. Opgelost :-)

Reputatie 7
Badge +13

@ljm027 Ik had al een vermoeden :-) . Mooi dat is het opgelost! Post gerust nog even een bericht als we wat voor je kunnen doen!

Wij hebben al jaren belonbeperkt met een Australisch nummer dit is in mei gewijzigd hoe kunnen wij dit oude nummer wijzigen: reeds 2 keer gebeld met helpdesk , deze gaven aan  1x dat het aan het nummer in Australië lag ik moest het maar eens proberen met mijn 06 nummer dit gedaan en ook de melding gekregen dat het nummer niet bestond ( 3 toestellen op één rekening van KPN) 

2 keer gebeld met helpdesk in gesprek zijnde moest ik even wachten op een antwoord werd in de wacht gezet en vervolgens verbroken.

Het vreemde is dat mijn dochter uit Kampen met haar telefoon dit nummer gewoon kan bellen .

Dus het oude nummer dient te worden gewijzigd hoe?

@HvZvraag

Bij het nieuwe abonnement vallen landen buiten de EU niet meer onder de Belonbeperkt bundels.

Je kan dan het best met je mobiel via Whatsapp naar je familie in Australië bellen. Moet die ander ook een mobiel met Whatsapp hebben natuurlijk.

Of begrijp ik het verkeerd: heeft de Australische kennis zijn nummer gewijzigd? Dan moet je dit in je contactenlijst natuurlijk ook zelf aanpassen.

Je begreep het verkeert Australisch nummer is gewijzigd, dat wil ik aanpassen.

Dat zul je toch zelf in je telefoon moeten doen.