Beantwoord

BelOnbeperkt Nederland

  • 4 October 2020
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Dag,

Het lukt me niet om belonbeperkt nederland aan te zetten. Deze optie is niet zichtbaar bij mijnkpn

Groet, Aldert

Ā 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 13 October 2020, 12:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Zie je Belonbeperkt Nederland niet maar Belonbeperkt Avond & Weekend?

Of zie je heel Belonbeperkt niet?

Heb je een mobiel abonnement met bundel? Dan is die (zeker zolang je binnen de bundel bent) goedkoper om mee te bellen natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +21

HoiĀ @aldertb. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om het toe te voegen aan jouw abonnement. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik het verder voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +21

HoiĀ @aldertb. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om het toe te voegen aan jouw abonnement. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik het verder voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Ik zie dat je nog geen gegevens hebt achtergelaten in jouw profiel dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag.