BelOnbeperkt Nederland

  • 23 November 2020
  • 10 reacties
  • 123 keer bekeken

Reputatie 1

Ik lees dit net, en ik wil ook ons bestaande Onbeperkt Bellen Buitenland omzetten naar Onbeperkt Bellen Nederland. Ik begrijp dat ik dat niet kan doen met ons bestaande abonnement (Alles-in-1 Instap), en ook niet zelf via de nieuwe “Hussel” abonnementen.

We hebben ook een mobiele telefoon met KPN abonnement, en ik begrijp dat daarmee onbeperkt bellen in Nederland ook mogelijk is? Maar onderhand duizelt het me … wat zijn de opties, hoe moet ik die bestellen, en wat gaan we dan betalen??

 

Bedankt voor licht in de duisternis!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, originele topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Welke zijn de namen van de abbonementen die u nu heeft voor thuis en mobiel?

Reputatie 1

Voor thuis is dat:

  • Alles-in-1 Instap
  • Pluspakket (gratis met Compleetvoordeel)
  • Vast telefoonnumer
  • BelOnbeperkt Altijd
  • HD TV ontvanger (gratis)

En mobiel:

  • TFT BelBundel 2015 0/400
  • TFT Lekker Lang
  • TFT CombiVoordeel Mobiel

Het enige wat ik eigenlijk wil is BelOnbeperkt Altijd wijzigen naar BelOnbeperkt Nederland.

Als dit niet via mijnKPN lukt, kunt u het profiel aanvullen met alle gegevens. Persoonlijke informatie is alleen zichtbaar voor medewerkers. Door dit in te vullen geeft u medewerkers toestemming om de service te wijzigen voor u. Heb enkele dagen geduld ivm drukte op het forum.

Reputatie 1

@Jeroen Ruiter volgens mij staan alle gegevens (inclusief klantnummer) al in mijn profiel. Ik zal dus even een paar dagen afwachten.

Als je over 5 werkdagen nog niets hebt gehoord (het kan ook sneller) stuur dan weer even een berichtje. Als je echt niet kan wachten, bel dan 0800-0402. Ook daar is het erg druk en kan de wachttijd oplopen.

Reputatie 4
Badge +5

Hi @thole0! Bij onze oudere pakketten, was de optie ‘onbeperkt bellen Nederland” er simpelweg nog niet. Dat betekend dat in je huidige pakket deze optie niet mogelijk is. Dit zal alleen mogelijk zijn als je het pakket verlengd (naar een hussel abonnement). Als je overgaat naar Hussel en je wil alle diensten houden die nu ook in je pakket zitten, kom je uit op een bedrag van 66.50 per maand. Ik kan dit voor je regelen, het zou ook via de klantenservice (0800-0402) kunnen! 

Reputatie 1

Hallo @Sebastiaan_ 

Als alle opties verder hetzelfde blijven, dan graag natuurlijk. Wanneer je dit kunt regelen, dan prima (ik zal ook nog een PM sturen ter bevestiging).

Alvast bedankt!

Reputatie 4
Badge +5

Helemaal goed! Ik stuur je een privé bericht!

Reputatie 1

Het is geregeld ondertussen. Bedankt!

Reputatie 4
Badge +5

@thole0 Fijn om te horen! Geen probleem!