Beantwoord

BelOnbeperkt Nederland uitzetten.

  • 1 October 2020
  • 8 reacties
  • 163 keer bekeken

Hallo,

 

Graag wil ik de optie BelOnbeperkt Nederland uitzetten. Wel wil ik kunnen blijven bellen. Via MIJNKPN lukt het niet. Kan deze niet de-selecteren. 

 

Deze vraag heb ik al meermaals gezien dus ik heb het idee dat ik hier een aparte vraag van moet maken omdat ik het zelf niet kan selecteren. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Raymond 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 1 October 2020, 19:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Smets, welkom op het forum. 

Ik zag dat je in een ander topic van mij hebt gereageerd. Voor het gemak reageer ik hier. 

Bij oudere pakketten is dit inderdaad een bug, jij hebt echter wel de Hussel versie dus je zou het moeten kunnen aanpassen in Mijn KPN. Ik zal dit hier aankaarten. Zal ik het in de tussentijd voor je uitzetten? 

Beste Alex,

 

Mooi dat het in ieder geval duidelijk is waar het aan ligt. Zou inderdaad fijn zijn wanneer je belonbeperkt altijd kunt deactiveren. 

groeten,

Raymond 

 

Reputatie 7
Badge +24

Maar natuurlijk. Ik heb het bij deze per direct uit je pakket verwijderd, je betaalt voortaan per minuut.

bedankt Alex!

In mijnkpn kan ik ook niet belonbeperkt Nederland uitzetten. Graag uit het pakket verwijderen.

Reputatie 7
Badge +24

In mijnkpn kan ik ook niet belonbeperkt Nederland uitzetten. Graag uit het pakket verwijderen.

Hi SSH, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Gedaan!

 

Reputatie 7
Badge +24

Gedaan!

 

Bij deze aangepast.