Vraag

BelOnbeperkt ongevraagd gewijzigd naar minder landen

  • 26 October 2023
  • 6 reacties
  • 279 keer bekeken

Jullie adverteren BelOnbeperkt Altijd waarin 80 landen. 
Maar dat hebben jullie eruit gehaald. Zonder enige communicatie hierover. 
Nu heb ik BelOnbeperktNederland + EU en die moet ik verplicht een maand nemen. Er wordt geadverteerd dat je op elk moment je zaken kunt wijzigen. Dus niet. 
Erg onbetrouwbaar dit over. 

 


6 reacties

Jullie adverteren BelOnbeperkt Altijd waarin 80 landen. 

Waar is een advertentie te zien dat dit nu nog mogelijk is om te nemen? Deze bundel kan van af 26 juni niet meer afgenomen en dus zou er niet meer mee geadverteerd mogen worden. Dan moeten we dat natuurlijk aan de kpn moderators doorgeven.

Op de site (dat is natuurlijk altijd de beste plek om te checken) is het altijd actueel en die dag ook aangepast.

https://www.kpn.com/bellen/opties/onbeperkt-bellen.htm

Welk land wil je bellen? 

Onze familie belt met de familie in Canada bijvoorbeeld voor € 0 per seconde. Via Whatsapp. Daar kunnen de kosten van zo'n bundel niet tegenop. Via wifi thuis kost het ook geen data. Mobiel is het maar 1 MB per 4 minuten (met audio only bellen). Bijna niemand meer die daar zo'n dure '’vaste'’ bundel voor gebruikt.

Extra opties (zenderpakketten, belopties) zit je inderdaad minimaal één maand aan vast. Daarna is het per dag (!) stop te zetten. De dagen dat het in een periode (je betaalt vooruit) niet meer gehad hebt worden bij de volgende factuur in mindering gebracht.

op de app. Bij vast bellen Extra opties:
Bel je veel? 

Als je veel belt, vooral binnen Nederland of naar het buitenland, kies dan voor BelOnbeperkt Nederland of BelOnbeperkt Altijd. Je belt dan zonder zorgen extra lang. Met BelOnbeperkt Nederland kan je 24 uur per dag en 7 dagen per week onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers in heel Nederland. Met BelOnbeperkt Altijd bel je 24 uur per dag en 7 dagen per week onbeperkt naar vaste en mobiele nummers in ruim 80 landen.

Okee. Dat klopt dus niet. 

Ik zie het nu ook. Ik ga deze fout direct melden. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @APonne, welkom hier. 

In de app is dit inderdaad niet aangepast, excuus hiervoor. Ik zie dat dit inmiddels is doorgegeven. 

Wat de bundel die je nu 1 maand moet houden, wil je dat ik dit voor je uitzet? 

@Alex_P 

Het is nog steeds niet aangepast. Via de app kom ik net nog weer hier op

 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel Peter, ik heb dit nu rechtstreeks doorgezet naar de mensen van de app. Dit moet nu goedkomen. 

Reageer