Beantwoord

BelonbeperktAltijd stopzetten

  • 24 September 2020
  • 9 reacties
  • 153 keer bekeken

Badge

Ik kan niet meer via mijn KPN het belonbeperkt van mijn vaste telefoon stopzetten. Dit is een dure liefhebberij waar is zo snel mogelijk vanaf wil. Ik bel eigenlijk alleen nog met mijn mobiel.

s.v.p. zo snel mogelijk stopzetten.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 September 2020, 17:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Droppie1957. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om Bel Onbeperkt Altijd uit te zetten in Mijn KPN. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Dan zoek ik voor je uit of het mij wel lukt. Laat je een bericht achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Badge

Ik heb mijn gegevens ingevuld

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het Bel Onbeperkt Altijd pakket uit jouw abonnement verwijderd. Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!

Badge

Dank je! Alleen jammer dat het via een omweg geregeld moet worden en dat je het niet meer zelf kunt doen.

Reputatie 7
Badge +21

Normaal gesproken kun je een pakket toevoegen/verwijderen in Mijn KPN, maar omdat het bij jou niet lukte heb ik het voor je gedaan?

Badge

ruim 1 maand geleden contact gehad. Toen is de belofte gedaan dat het maandbedrag van belonbeperkt € 16,50 terug gestort zou worden, maar nog niets gezien??. Het zou fijn zijn als het geregeld wordt!

 

*admin: verplaatst naar je eigen topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Droppie1957. Ik zie dat op de laatste factuur van 1 november de kosten van BelOnbeperkt Altijd zijn terug gestort. Onder “Eenmalig” is er een regel toegevoegd op jouw factuur: Vergoeding BelOnbeperkt -16,50

Ook ik wens ons

BelOnbeperkt Altijd
 
Stop te zetten
 
mvg
CCGVreugde
Reputatie 7
Badge +21

Ook ik wens ons

BelOnbeperkt Altijd
 
Stop te zetten

Hoi @CCGVreugde. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat BelOnbeperkt Altijd al verwijderd is. :blush: