Betaal voor extra nr, maar kan niet wijzigen?

  • 19 February 2021
  • 5 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik zag in mijn overzicht dat ik al jaren een tweede nummer heb. Geen idee waarom, maar helaas wordt er maandelijks een bedrag voor gerekend. Ik kan nergens vinden hoe ik dat wegkrijg, en er is geen echte contactmogelijk door me gevonden op de site. Heeft iemand een gewaardeerde tip misschien? Thanks! Sander


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hadden wij ook en kon dat zelf niet aanpassen. Nu viade chat laten aanpassen.

Slim! Ga ik proberen :-) 

 

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @SanderSch. Is het gelukt via de chat zoals JBAbrana voorstelde, of kunnen wij hier nog iets voor je betekenen?

Wat attent Jasper: nee nog niet aan toegekomen. Graag zou ik met jullie contact opnemen hoe ik kan oplossen inderdaad. Ik zag nu twee nummers namelijk in mijn KPN, maar wou er even contact over aub. Dank, dank.

Reputatie 7

Dat kan ook Sander, telefonisch kan dat via 0800-0402 (gratis). Dat is de makkelijkste manier. Als het daarmee niet lukt kan ik ook met je meekijken, in dat geval kan je het forumprofiel volledig invullen en een seintje geven.