Beantwoord

Compatible overzetten van telefoonboekje

  • 30 April 2020
  • 4 reacties
  • 286 keer bekeken

Klopt het dat het basis toestel Arizona Basic 110 niet compatible is met de handset van de Chicago luxe? Ik probeer mijn contacten over te zetten van het basis toestel naar de handset. Maar dat zou niet kunnen omdat deze 2 toestellen niet compatible zijn. Ook kan ik de optie ‘kopiëren’ niet vinden die in de gebruiksaanwijzing van de Arizona Basic 110 staat. Waarmee je eventueel de contacten naar je handset zou kunnen overzetten. Ben benieuwd naar reacties.

icon

Beste antwoord door PeterG 6 May 2020, 16:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Chicago-Arizona . Welkom op het forum.

Ik weet dat @PeterG hier doorgaans veel van weet. Misschien kan hij hier iets zinnigs over zeggen.

Het overzetten van de inhoud van het 'boekje’ kan alleen als beide handsets op dezelfde basis zijn aangesloten. En ze tot dezelfde serie behoren binnen hetzelfde merk (KPN of Gigaset in dit geval).

Ik heb ‘t al “100 jaar” niet meer gedaan want gebruik alleen nog de veel goedkopere mobiele voor uitgaand bellen.

Item versturen en Lijst versturen (in de mijne staat versturen en niet kopiëren) vind je door éérst de namenlijst te openen en dan op menu te klikken. Je krijgt dan het menu voor de namenlijst. Dit doe je op de handset waarvandaan je wilt kopiëren.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Dank voor jullie reacties. ben inmiddels langs geweest bij de KPN winkel en deze meneer verzekerde me nogmaals dat deze 2 toestellen niet compatible zijn. De adreslijst kan dus niet overgezet worden.

Ik kan ook lijst ‘versturen’ trouwens niet vinden.

Als het me erg gaat vervelen dan ook maar een Chicago basis set kopen ben ik bang.