Beantwoord

Dagelijks gebeld door telefoonnummer 030-2025087

  • 20 April 2022
  • 7 reacties
  • 2247 keer bekeken

met de melding dat mijn abonnement binnenkort verloopt en zij een aanbod voor mij hebben.

Bel ik het nummer terug dan krijg ik dat de melding dat ‘dit nummer niet in gebruik is’

icon

Beste antwoord door Hanna_ 21 April 2022, 13:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Ik zou dat nummer maar negeren of anders in ieder geval eerst even googlen naar dat nummer.

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb even gekeken, dit nummer moet je blokkeren @Marian Bogaard:

Wie heeft gebeld?

Reputatie 7
Badge +8

Dit nummer is vermoedelijk gespoofed, oftewel gefaked of ze geven een signaal door het het nummer niet bestaat. Dat gebeurt vaker bij callcenters, of je hoort een bandje of ze gooien direct (geautomatiseerd) de hoorn op de haak.
 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Marian Bogaard, welkom.

Wat lastig dat je telkens wordt lastig gevallen. ik denk dat @AriënClaij65 gelijk heeft.

Dit nummer is vermoedelijk gespoofed, oftewel gefaked of ze geven een signaal door het het nummer niet bestaat. Dat gebeurt vaker bij callcenters, of je hoort een bandje of ze gooien direct (geautomatiseerd) de hoorn op de haak.

In het volgende topic kan je meer lezen over spoofing

 

Ook ik werd vanmorgen gebeld.

Mijn abonnement zou bijna zijn verlopen.

Ze wisten mijn geboortejaar ook.

Oh nee zei de dame pas in sept 2023 verlengen.

Beetje raar verhaal. 

Reputatie 7
Badge +22

Ook ik werd vanmorgen gebeld.

Mijn abonnement zou bijna zijn verlopen.

Ze wisten mijn geboortejaar ook.

Oh nee zei de dame pas in sept 2023 verlengen.

Beetje raar verhaal. 

@Jolanda 77 ben je ook door deze nummer gebeld: 

030-2025087

Is dat een ander nummer dan moet je even een nieuwe topic aanmaken want deze topic is al beantwoord. 😉👍🏼

Net gebeld door nr 030 2025087!! Je weet niet met wie je spreek, zo snel zijn ze en overvallen je.. Ze weten alles van mij. Als ik nogmaals vraag met wie ik spreek en zeg dat ik mijn eigen zaken regel, gooit men de hoorn erop!! Wat super onbeschoft en naar.