Beantwoord

Dect telefoon aanschaffen

  • 5 February 2020
  • 5 reacties
  • 262 keer bekeken

Wil een dect telefoon aanschaffen, met directe aansluiting op experia box v8

Wat moet ik dan aanschaffen ,zodat de oplader gewoon in de kamer kan blijven (afstand box  dect tel is 10 meter)

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 February 2020, 16:10

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @anthoni , je zou dan bij KPN of elders een losse DECT-centrale aan kunnen schaffen die je meteen bij het modem hangt of plaatst en aansluit op het modem, koop daarbij een losse handset voor in de kamer en klaar is kees.

 

Hallo @anthoni , je zou dan bij KPN of elders een losse DECT-centrale aan kunnen schaffen die je meteen bij het modem hangt of plaatst en aansluit op het modem, koop daarbij een losse handset voor in de kamer en klaar is kees.

 


Oke , bedankt janD, dat is dus simpel ! bedankt!

Hallo @anthoni , je zou dan bij KPN of elders een losse DECT-centrale aan kunnen schaffen die je meteen bij het modem hangt of plaatst en aansluit op het modem, koop daarbij een losse handset voor in de kamer en klaar is kees.

 


Oke , bedankt janD, dat is dus simpel ! bedankt!

Hallo @anthoni , Gigaset levert tegenwoordig ook DECT-telefoons waarbij de losse DECT-centrale en de handset meteen al een eenheid vormen en dus goed op elkaar afgestemd zijn.

Onder andere de BCC en de Mediamarkt hebben op dat gebied een ruime keuze. In andere delen van het land zijn misschien nog meer van dergelijke grote winkels en graag gedaan uiteraard.

 

 

Wil een dect telefoon aanschaffen, met directe aansluiting op experia box v8

Wat moet ik dan aanschaffen ,zodat de oplader gewoon in de kamer kan blijven (afstand box  dect tel is 10 meter)

Hallo @anthoni , je hebt al een topic gestart met dezelfde vraag, dus nog een topic starten is niet zinvol en geeft alleen maar verwarring. Zie ook mijn reactie in je andere topic.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @anthoni. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat JanD al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Als je verder nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer