Beantwoord

doorschakelen van vast nr naar mobiel gaat niet goed

  • 28 May 2020
  • 1 reactie
  • 73 keer bekeken

Mijn vaste zakelijk telefoonnr is doorgeschakeld naar mijn mobielenr. Mijn mobiel gaat 2 keer over en dan wordt de verbinding verbroken. Klant die belt krijgt ook mijn voicemail niet te horen.

Iemand die mij rechtstreeks belt krijgt wel voicemail te horen en telefoon gaat ook veel langer over. 

Iemand een idee hoe ik dit oplos?

Heb al klantenservice gebeld maar die zetten mij dan in de wacht als ik mijn vraag heb gesteld en na 15 minuten hang ik dan maar op.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 5 June 2020, 13:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @HarryRob, wat jammer dat het zo moeizaam verloopt met het goed werkend krijgen van het doorschakelen :slight_frown: Omdat je aangeeft dat het een zakelijk nummer betreft, wil ik je aanraden deze vraag opnieuw te stellen op ons zakelijke KPN forum, zodat één van mijn collega's van de zakelijke markt je verder kan helpen!